@näännä en tiedä tarkalleen miten letrozol toimii mutta luulisin ettei sillä hirveesti pysty ajallisesti pelaamaan jos sillä on tarkoitus ylipäätään saada ovulaatio aikaan tai aikaistaa sitä
Ite syön kp3-7 ja sisko millä on pcos syö kp2-6 että saataisiin aikaistettua ovulaatiota ku kierrot pitkiä 
@Keltainenkukka92 ainaki synarelan pakkausselostees lukee unettomuus kohdas yleiset (yli 1 potilaalla sadasta), mutta toki kyllähän nää hoidot ylipäätään välillä tuntuu aiheuttavan unettomuutta ku illalla rauhoittues alkaa kaikki pyörimään pääs
@haaveillen toivottavasti teillä ei menis siirto pieleen ovulaation takia ja hyvä ettei keliakiaa nyt ollu viä sotkemas asioita ku mun käsittääkseni endometrioosi jo itsessään on tulehdustila

@Mariamimi voi ku oliski viivat sitä itteensä
musta on niin ihanaa lukea muiden onnistumisista ku tulee itellekkin toiveikas olo et ehkä mäkin onnistun tässä ku muutki onnistuu
varsinki niistä joilla myös hoitoja taustalla. Tietyllä tapaa hoidoissa käyminen on sitä et vetää taas rahaa vessanpöntöstä alas ku ei onnistu, mut inhottavinta siinä olis se jos sillä rahalla ei pääsis ees yrittämään raskautta 
Ovulaatio+ tuli kp13 eli eilen niinku useimmis kierrois
ei siis siirtoa tässäkään kuussa, mutta kätilö jonka kans soittelin tänään tosta tuloksesta laski että jos mun kierto on nyt sen 30 päivää niinku useimmiten ja ovu+ taas kp13 niin se olis keskiviikkona ja kerittäis vielä ennen kesätaukoa yhteen siirtoon
sano että jos seuraava kierto menee vielä huti jostain syystä niin sitte kysellään lääkäriltä uutta suunnitelmaa
@Keltainenkukka92 ainaki synarelan pakkausselostees lukee unettomuus kohdas yleiset (yli 1 potilaalla sadasta), mutta toki kyllähän nää hoidot ylipäätään välillä tuntuu aiheuttavan unettomuutta ku illalla rauhoittues alkaa kaikki pyörimään pääs
@haaveillen toivottavasti teillä ei menis siirto pieleen ovulaation takia ja hyvä ettei keliakiaa nyt ollu viä sotkemas asioita ku mun käsittääkseni endometrioosi jo itsessään on tulehdustila
On tehokkaampi alakautta laitettaessa ku suun kautta maksa kerkee hajottamaan osan lääkkeestä. Muistelen että jos noita arvoja seurataan hoitojen yhteydessä niin ne suun kautta otettavat ei näy samalla tavalla verikokeiden arvois vaan et ne on enemmän noin arvoja ku mitä olis alakautta laitettavien kansOsaako joku sanoa enemmän noista uudistuneista kela-korvauksista, onko se kaikista käynneistä ja tutkimuksista joku tietty prosentti ja mikä se korvaus suurin piirtein on?
Ja toinen kysymys, onkohan keltarauhastuki tehokkaampi suun kautta tai sitten alakautta annosteltava? Mulla ollut letro+terolut tässä jo reilu 3kk eikä mitään vaikutusta..
Niin mietin että kävisikö uudelleen gynellä ja kysyisi voisiko lääkkeitä vaihtaa johonkin muuhun, kasvaako limakalvo tarpeeksi yms.
Mulla pcos joka pahentunut esikoisen jälkeen.
@Mariamimi voi ku oliski viivat sitä itteensä
Ovulaatio+ tuli kp13 eli eilen niinku useimmis kierrois