Aivan ihana uutinen @Ovum93 
nyt toivotaan todellakin ettÀ kaikki menee hyvin ja haaste oli vain raskautumisessa
Saako kysyÀ monennellako OI tuli onnistuminen? Omalla kohdalla ensimmÀinen vasta edessÀ, jÀnnittÀÀ. Vaikkakin toisaalta tuntuu epÀuskoiselta, ettÀ heti onnistuisi, taitaa olla onnistumiselle prosentit jtn 10-15% luokkaa / kerta.
Miten muuten ootte töissÀ hoitaneet nÀÀ kaikki kÀynnit? Toki yksityisellÀ tosin ehkÀ vÀhÀn paremmat joustomahdollisuudet vastaanottoaikojen suhteen. Tuntuu, ettÀ kohta ihmettelevÀt kun vÀhÀn vÀliÀ on joku lÀÀkÀri tai labrakÀynti. Mulla siis virka-aikaan arkityö. Ei tunnu hyvÀltÀ kertoa tÀssÀ vaiheessa tilannetta ja vÀhÀn ahdistaa tunne, ettÀ ehkÀ jotkut ihmiset jo epÀileekin raskautta. JÀnnittÀÀ vÀhÀn mille aamulle ovis osuu, ajattelin tehdÀ tuhmasti ja olla "kipeÀnÀ" silloin. PitÀÀ testaa tosi aikaisin aamulla, koska työt alkaisi jo 7.30. Ovis vielÀ odotetusti negaa, KP9 tÀnÀÀn.
Ja voimia kaikille lapsettomien lauantaihin ja nÀihin ÀitienpÀivÀn huuruihin
itse oon huomannut, ettÀ oon ollut viime kuukaudet jotenkin tosi herkillÀ tÀn lapsettomuus asian suhteen.
Miten muuten ootte töissÀ hoitaneet nÀÀ kaikki kÀynnit? Toki yksityisellÀ tosin ehkÀ vÀhÀn paremmat joustomahdollisuudet vastaanottoaikojen suhteen. Tuntuu, ettÀ kohta ihmettelevÀt kun vÀhÀn vÀliÀ on joku lÀÀkÀri tai labrakÀynti. Mulla siis virka-aikaan arkityö. Ei tunnu hyvÀltÀ kertoa tÀssÀ vaiheessa tilannetta ja vÀhÀn ahdistaa tunne, ettÀ ehkÀ jotkut ihmiset jo epÀileekin raskautta. JÀnnittÀÀ vÀhÀn mille aamulle ovis osuu, ajattelin tehdÀ tuhmasti ja olla "kipeÀnÀ" silloin. PitÀÀ testaa tosi aikaisin aamulla, koska työt alkaisi jo 7.30. Ovis vielÀ odotetusti negaa, KP9 tÀnÀÀn.
Ja voimia kaikille lapsettomien lauantaihin ja nÀihin ÀitienpÀivÀn huuruihin