piki, jaksuja turvotuksen kanssa
La Mer, Onnea mammalomasta!
Salome, hyvä tietää toi kanssa, saatan joutua vääntämään kättä ultrasta jos en ehi toivoa sitä kohtaa vapaalle.
Vadelmaunelma, onnea neuvolakortista!
JoJo, onnea vauvan huoneen valmistumisesta ja täysistä vuosista, perässä tullaan

Voimia viimeisiin työpäiviin!
delfis, sähän saat tiheään juosta siellä neuvolassa. Voimia kipujen kanssa
Ada, näin ulkopuolisesta kuulostaa huvittavalta noi sun työ jutut (katotaan vaan mitä ite sit puuhaa) mut kyl jos sä ihan törttöilet töissä niin väsymys ja unettomuus on sairasloman syitä. Ainakin mun pomon mielestä, se lähetti mut kertaalleen kesken päivän kotiin nukkumaan kun yöllä työvuorollisista syistä nukkunut liian vähän ja olin ihan zombie töissä, onneksi en ollut yksi ja joku katto alun perään, et ei katastrofia tullut.
päpsy Hyvä et tuli sulle varmuus lääkäriltä tohon rokotteeseen.
hapsiainen, Onnea neuvola kuulumisista!
Muistinkohan nyt kommentoida kaikkeen

Tää sitten lähti reissuun. no ihan kivaa oli, mutta seuraavan kerran meen sillee et saa ottaa muutamana, en mä kännejä kaipaa mut oli se vähän tylsää kun muu porukka ihan humalassa. Ja näköjään jos valvon nii tulee oksetus olo

ei kivaa sinällään kun piti sitten lähteä kumminkin kesken nukkumaan, mut muuten ihan jees reissu
Saa nyt sitten nähdä tarvinko sitä possu rokotetta vai en, alko mulla meinaan piinaviikko. Kerroin kaverille et mä en lähe jos sillä on se nuha no se sano etti tiiä, mut ei ollut vastannut puhelimeen (ja kerto tän vasta kun ei enää pystynyt poistumaan reissulta) kun olivat terkasta soitteneet joten en sitten tiiä oliko hällä vai ei hmm... odottelen ensin et kertoo onko hällä vai ei ja sitten viikon piina et jos oli nii tulikohan se tännekki. Pelottaa, mielummin sen rokotuksen olis ottanut, saa nähdä koska niitä saa ja ehtiikö saamaan ees. No toisaalta oon kuullu huhua et ei vois oll akahta virus tautia päällekkäin (en tiedä todenperäisyyttä) nii sikäli mikäli ihan hyvä et se mun flunssa ei ole vielä parantunut kunnolla siis yskää ja nenä vuotaa, jos se olis suojannut kumminkin. no ei kun piinata ja miettiä onko kaikki hyvin. Yökkäily jatkuu, mut tää mun toukka on niin vieraskoree et piti vaan phaa oloa koko reissun ajan tai sitten ihan pikkuasta yökkäilyä ja vaan vähän ylös ikävää kun nonnon yökkäys olis auttanut oloa. Ja kun kotiin nippanappa pääs niin kaikki ylös

et saa nähdä jatkaako sitä sitten kun tulee ulos vieraiten aikana on niin kiltti ja kun ollaan perheen kesken niin hillitön riekkuminen

no toisaalta sama pätee et töis on vaan paha olo mut ei oo siellä ylös tullut. eli tän mukaan mun ei saa olla kotona et selviän oksentamatta, mut rankaksi kävis.
Jaahas taas tuli romaani, sorry siitä...
Unico ja Toukka 12+6