Vadelmaunelma, tohon possuflunssaa, mä luulen olevani melko pakotettu ottamaan. Mielummin se kun sit saa pelätä koko ajan millon iskee. Ja nytkin ja toki sitkin (en ihan luota et se kokonaan estää tartuntaa) niin vältelen sellasten kanssa tekemississä olemista ja ihan jo epäilyittenkin kanssa.
Delfis Jaksuja oloon ja toivottavasti helpotusta saat, koska on tossa nyt vielä aikaa jos koko ajan viiltelee niin ei kiva
IhanaOmena juu ja kun käy ruokalassa niin siellä on sit muka pakko syödä tai ainakin silmät vetää enemmän kun maha khtuudella nopeasti sulattaa. (Sentään sain välteltyä jälkkärin ottamisen edes jotain

)
rosehip oi teillä jo nuin kauan ollu vauvan tuoksuista

onnesksi se ei tullu paha siitä sairaalareissusta.
Piki Vähin käy ennen kuin loppuu, komea maha sulla on. Jaksuja turvottelujen kanssa.
Piip Ihana kun ultrassa ei ollut kiire. Nyt sitten sisustamaan vai?
Hapsiainen No toivottavasti aika lopettaa ton sunkin yökkäilyn. Niiin sulla on suppoina se pahoinvointi lääke? Täällä on pillerinä et kiva yrittääpitää sitä sisällä

et olis jotain hyötyä, mut joo kyllä siitä ainakin näyttäs olevan apua kun vaan ottaa, mut jotenkin tuntuu et vaiks se on turvallinen nii ettei silti ylimääräisiä pillereitä, muttäytynee vaan ottaa niin on sidettävää.
tiiättekö nyt mä taidan tietää miä ne repäisy kivut on, tai ainakin kuvittelen tietäväni, eilen kun menin nukkumaannin tuolla nivusessa tuli nopea hetkellinen kipu, mut se sit onneksi helpotti kuitenkin melko pian. ei kiva tunne. tänään taas huomaa et ne pahoinvointi pillerit on aika kova sana, toissapäivänä otin illalla ja sillä selvis niin että vasta eilen illalla alko yököttämään, no ajattelin et kyl se siitä ja en ottanut uutta joten aamu meni yökkiessä, mut ei tällä kertaa ylös asti huoh. Ja on toi ny hyvä vaikutus aika melki vuorokauden kun sen pitäs vaikuttaa 8h

Mut viimeyönä sai kunnon unet ja nyt saa löysäillä joten olo vois pysyä syömällä sopivasti ihan ok:na ja sit taas töihin ottas pillerin et selviää. Ilkeä tunne kun tuli et nyt ihan nyt heti on saatava ruokaa tai käy huonosti toisin sanoen ei jaksa kävellä ajatella ja yökkäys tulee niin ilkeä tilanne kun et voi lähteä syömään, no onneksi tilanne meni sillä et sain päästäjän ja pääsin sinne syömään muuten olis kyl ollu tuskaa kun sit nytkin oli tuskaa saada syötyä.