Mistä se täys aikaisuus lasketaan?
Ada, niinhän se menee et sillon kun on kotona ja aikaa katella niin täällä on hiljaista ja sillon kun töissä eikä ehitis niin täällä kuhisee
Vadelmaunelma, samaa ongelmaa täällä ollut, kun ei oo enää paha olo niin alkaa pelkäämään. no mulla se on tauon jälkeen palannut entistä ehompana. Toivottavasti sä säilyt suuremmilta pahoinvoinneilta ja kaik on hyvin. aaltoilevaa olotilaa.
odessa, myönnetään tää tilas sekä 2plussan ja vauvan tarjouspätkät kattoo sit kun on molempiin tutustunut kunnolla et kumpaa jatkaa
kun alku kuumeilussa tuli osteltua tarjouksista mut sit päätin et odotellaan nyt kun tärppää ja kauan sai odotella niin ei enää hirmuisesti muista kumpi oli parempi, mut saapahan lueskella 
piip toivottavasti tärppää sinne haikaraan sitten
nyt kännyyn numero ja muistutus ylös 
pamina taakese päin katottuna viikot on menny huimaa vauhtia mut kuuva tuntuu kestävän ikuisuuksia
ja edestä löytyvät ei tuu ikinä
no täällä auttaa ajan kuluun onneksi et kun töissä vilahtaa se aika aina välillä niin sit huomaa et oho 
jojo onnea lääkäriin ja ultraan, kerrohan sitten mitä se sulle teki
täällä väsyttää onneksi ja myös jänskättää, eli ihan varmana oon täällä teidän riesana aamulla jännäämässä ja saako musta enää selvää sanaa sen näkee
työpäivä oli hiukka veto pois ja väsy mut bussia odotellessa alko tulee kummasti energiaa ihan outo tunne viimeaikoina. noo josko sitten olis ihan hyvä veto huomenna ja hiukka enemmän virtaa töissä
Meillä ei ees pomo joka ei tiedä tästä raskaudesta kysynyt mitään kun sanoin et en ehi töihin ihan sillon kun työaika alkaa, en ehtinyt sanoa ees et meen lääkäriin kun se oli vaan et okei millon tuut
joten en sitten ees sanonut mitään syytä miksi en tuu ajoissa... pitänee ja varalta pyytää joku käynti tosidtus jos tulee sanomista.
jeps mut jos nyt nukkumaan et jaksais.
unico ja toukka ja vielä hetken 10+5
Ada, niinhän se menee et sillon kun on kotona ja aikaa katella niin täällä on hiljaista ja sillon kun töissä eikä ehitis niin täällä kuhisee
Vadelmaunelma, samaa ongelmaa täällä ollut, kun ei oo enää paha olo niin alkaa pelkäämään. no mulla se on tauon jälkeen palannut entistä ehompana. Toivottavasti sä säilyt suuremmilta pahoinvoinneilta ja kaik on hyvin. aaltoilevaa olotilaa.
odessa, myönnetään tää tilas sekä 2plussan ja vauvan tarjouspätkät kattoo sit kun on molempiin tutustunut kunnolla et kumpaa jatkaa
piip toivottavasti tärppää sinne haikaraan sitten
pamina taakese päin katottuna viikot on menny huimaa vauhtia mut kuuva tuntuu kestävän ikuisuuksia
jojo onnea lääkäriin ja ultraan, kerrohan sitten mitä se sulle teki
täällä väsyttää onneksi ja myös jänskättää, eli ihan varmana oon täällä teidän riesana aamulla jännäämässä ja saako musta enää selvää sanaa sen näkee
jeps mut jos nyt nukkumaan et jaksais.
unico ja toukka ja vielä hetken 10+5