Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on sulle pyyntö. Me ollaan aika lähellä nyt toisiamme ja just osuu se, että nähdään vähemmän. Mä pyydän, että ei anneta sen läheisyydentunteen mennä pois. Se on mulle elintärkeä. Tai oikeastaan sinä olet. On niin raskasta aina aloittaa alusta.
Olisko sinulla mahdollisuutta kertoa tämä hänelle irl? Jos olette siellä jo lähentyneet?
 
vierailija
Olisko sinulla mahdollisuutta kertoa tämä hänelle irl? Jos olette siellä jo lähentyneet?
Periaatteessa olis mahdollista ja toivoinkin jo, että ehdittäis nähdä. En vain enää mielelläni ota tunneasioita puheeksi kun usein oon jäänyt aika pahalle mielelle. Mä en niissä keskusteluissa oikein valitettavasti saa mitään takaisinpäin, vaikka muuten on tosi kivaa. Siks mä oon täällä.
 
vierailija
Periaatteessa olis mahdollista ja toivoinkin jo, että ehdittäis nähdä. En vain enää mielelläni ota tunneasioita puheeksi kun usein oon jäänyt aika pahalle mielelle. Mä en niissä keskusteluissa oikein valitettavasti saa mitään takaisinpäin, vaikka muuten on tosi kivaa. Siks mä oon täällä.
ikävä juttu, jos tunteista ei pysty puhumaan. Miehellä on varmaan kuitenkin myös tunteita sua kohtaan.
 

Yhteistyössä