Ja jos Jos elämä antaa sitruunoita työnnä ne peppuus.Ja jos tädillä olis munat, se olis setä.
Hyvät yöt.
Entä sinä?Kuka olet?
Nähtäiskö siellä. Saatan siellä kyllä vähä pussata, vaikka irlinä ei pysty.Jos edes unissa näkis
Totta kai haluaisin kaiken.Mietin usein, että päästäispä tässä johonkin. Mutta sitten taas, mitä se voisi olla? Joskus kirjoitin, että haluaisin kaiken. Edelleen, mutta haluatko sä, mitään?
Olen silloin ja aina.Mä haluisin unenlämpimän sinut. Suukko ja kauniita unia. Siellä jossain unen ja valveen rajamailla, olisitko hetken mun?
Oliko tämä miehelle vai naiselle? Joku muukin tunniste?Mulla on sulle pyyntö. Me ollaan aika lähellä nyt toisiamme ja just osuu se, että nähdään vähemmän. Mä pyydän, että ei anneta sen läheisyydentunteen mennä pois. Se on mulle elintärkeä. Tai oikeastaan sinä olet. On niin raskasta aina aloittaa alusta.
Toivotaan parasta Hyvää yötäJos edes unissa näkis
Hyvää yötäLyhyesti tulin sanomaan.
Hyvää yötä Pöölle.
Rakkaudella M.K.K
Olisko sinulla mahdollisuutta kertoa tämä hänelle irl? Jos olette siellä jo lähentyneet?Mulla on sulle pyyntö. Me ollaan aika lähellä nyt toisiamme ja just osuu se, että nähdään vähemmän. Mä pyydän, että ei anneta sen läheisyydentunteen mennä pois. Se on mulle elintärkeä. Tai oikeastaan sinä olet. On niin raskasta aina aloittaa alusta.
Periaatteessa olis mahdollista ja toivoinkin jo, että ehdittäis nähdä. En vain enää mielelläni ota tunneasioita puheeksi kun usein oon jäänyt aika pahalle mielelle. Mä en niissä keskusteluissa oikein valitettavasti saa mitään takaisinpäin, vaikka muuten on tosi kivaa. Siks mä oon täällä.Olisko sinulla mahdollisuutta kertoa tämä hänelle irl? Jos olette siellä jo lähentyneet?
ikävä juttu, jos tunteista ei pysty puhumaan. Miehellä on varmaan kuitenkin myös tunteita sua kohtaan.Periaatteessa olis mahdollista ja toivoinkin jo, että ehdittäis nähdä. En vain enää mielelläni ota tunneasioita puheeksi kun usein oon jäänyt aika pahalle mielelle. Mä en niissä keskusteluissa oikein valitettavasti saa mitään takaisinpäin, vaikka muuten on tosi kivaa. Siks mä oon täällä.
Hyvä kysymys. Mietin juuri eilen ettei tämä voi enää syksyllä jatkua näin.Jos pitkä kaipaus/ikävä on alkanut tuntumaan työltä, niin voiko siitäkin saada/jäädä lomalle?
nimim. akut tyhjänä
Voihan siitä, ainakin ketjusta. Jätä työt kaipauspaikalle ja lompsit lomille.Jos pitkä kaipaus/ikävä on alkanut tuntumaan työltä, niin voiko siitäkin saada/jäädä lomalle?
nimim. akut tyhjänä