vierailija
No voitkohan tehdä jotain, jotta pääsette eteenpäin miehen kanssa?Hyvä kysymys. Mietin juuri eilen ettei tämä voi enää syksyllä jatkua näin.
No voitkohan tehdä jotain, jotta pääsette eteenpäin miehen kanssa?Hyvä kysymys. Mietin juuri eilen ettei tämä voi enää syksyllä jatkua näin.
Mä mietin myös täältä sivusta että syksyllä en enää kaipaisi kuten kaikkina näinä neljänä vuotena. Mutta miten se kaipaus lopetetaan?No voitkohan tehdä jotain, jotta pääsette eteenpäin miehen kanssa?
En haluaisi lopettaa. Mutta en halua kaivata yksin, tai ylipäänsä vain kaivata. Haluan olla hänen kanssaan. Siinäpä ongelma.Jos haluaa lopettaa niin eiköhän se ole siinä.
Onko hänen kanssaan oleminen realistisesti mahdollista? Jollain tavalla tai jossain vaiheessa? Edes pienissä määrin?En haluaisi lopettaa. Mutta en halua kaivata yksin, tai ylipäänsä vain kaivata. Haluan olla hänen kanssaan. Siinäpä ongelma.
____Rakastan E-naista.
Moi____
Olen E - nainen.
M o i
____
Kannatan.Täällä voidaan jatkaa kaipaamista klo 23 jälkeen
Minkä?Tiedänhän minä sen
Rakastan sua J.Hyvää yötä L Olet sydämessäni ja ajatuksissani.
J
Mulle et voi?Kulti. Sinun pitäisi olla minusta vapaa. Toivottavasti et muistele minua. Minä vaan en voi tälle mitään.
Who, me?Olet ajatuksissani, vaikket saisi olla.
Kuka meistä?Olet ajatuksissani, vaikket saisi olla.