Tuli, viesti ihan asiallinen ja se on nyt jo julkaistu n.20 minuutin jälkeen.Tuliko teille kaikille tänään illalla vastaus "viestisi julkaistaan moderoinnin hyväksynnän jälkeen"?
Riittää eikä muuta tarvitakaan, kaikki muu olisi plussaa. Kaikki olisi hyvin jos olisi suora ja välitön viestiyhteys.Rakastan sinua. Riittääkö se?
Suomen laki sekä 6. ja 10. käsky.Kuka uunioaapio sanoo, että joku on toisen "oma"? Ei ketään voi omistaa.
Niin.Riittää eikä muuta tarvitakaan, kaikki muu olisi plussaa. Kaikki olisi hyvin jos olisi suora ja välitön viestiyhteys.
Ei. Myös tekoja tarvitaan. Enkä ole Tosis.Rakastan sinua. Riittääkö se?
Jättelee tappouhkauksia. En tiedä, onko sama hemmo, joka kai ihan vakavissaan kyseli kaipaako joku hänen vaimoaan tms.Uhotrolli? Mikä-kuka hän on? Anteeksi vaan.. olen noviisi.
Uhotrolli? Mikä-kuka hän on? Anteeksi vaan.. olen noviisi.
Tiedän, mutta pelkään myös menettäväni.Sinut on valittu ja tiedät sen.
Huomannut saman. Useampana päivänä viimeistä viestiä ei ole julkaistu kun jumittaa.Miks toi toinen palsta ketjuineen hidastuu viimesen vartin, etenkin viim.5 minuutin aikana?
En ole tuuliviiri tai petollinen.Tiedän, mutta pelkään myös menettäväni.
Sama täällä.Huomannut saman. Useampana päivänä viimeistä viestiä ei ole julkaistu kun jumittaa.
Minkä nuorena anastaa, sen vanhana omistaa.Suomen laki sekä 6. ja 10. käsky.
Sivusta sama. Ei valinnut eikä valitse. Halusi valita ja valitsi tyttöstävänsä vaimoksi eikä minua edes joksikin muuksi kuin ystäväksi tai salapanoksi.Et valinnut etkä valitse.
Sitä minäkin eniten haluaisin, rakas.Ei tässä vielä unta saa. Ajattelen sinua. Tekisi mieli halata kanssasi, sulkea sut syleilyyn.
J
Se pitäisi sitten toteuttaa. Liian harvoin saan nähdä sua.Sitä minäkin eniten haluaisin, rakas.