vierailija
Sitten et ole ymmärtänyt tämänkaltaisesta tuskasta mitään. Eri.Jos haluaa lopettaa niin eiköhän se ole siinä.
Sitten et ole ymmärtänyt tämänkaltaisesta tuskasta mitään. Eri.Jos haluaa lopettaa niin eiköhän se ole siinä.
Ei tietenkään ole, mutta joskus käytän kyseistä ilmaisua koska kirjoitan tietylle henkilölle, enkä halua muiden omivan viestiä. Laittaisin siihen heittomerkit, mutta oma puhelin ei niitä anna käyttää. Olen siitä joskus toisessa ketjussa maininnut. Ei takerruta siihenKuka uunioaapio sanoo, että joku on toisen "oma"? Ei ketään voi omistaa.
N-n varmaan.Kulti. Sinun pitäisi olla minusta vapaa. Toivottavasti et muistele minua. Minä vaan en voi tälle mitään.
Entä jos joku ottaa sinulta sen, minkä itse olet ottanut toiselta?Minkä nuorena anastaa, sen vanhana omistaa.
Oikein arvattu.N-n varmaan.
"Oma" ei viittaa hallinta- tahi omistusoikeuteen.Kuka uunioaapio sanoo, että joku on toisen "oma"? Ei ketään voi omistaa.
Kenet haluat syleilyyn?Se pitäisi sitten toteuttaa. Liian harvoin saan nähdä sua.
Sivusta: oikeus tapahtuisi, en näkisi ongelmaa tässä.Entä jos joku ottaa sinulta sen, minkä itse olet ottanut toiselta?
Maailman ihanimman naisen, L:n.Kenet haluat syleilyyn?
Olet oikeassa, oma viittaa tuttuuteen, läheisyyteen tahi suhteeseen, ei tuota tarvitse puolustella, kommentaattorisi oli lapsellisen näsäviisas backfisch.Ei tietenkään ole, mutta joskus käytän kyseistä ilmaisua koska kirjoitan tietylle henkilölle, enkä halua muiden omivan viestiä. Laittaisin siihen heittomerkit, mutta oma puhelin ei niitä anna käyttää. Olen siitä joskus toisessa ketjussa maininnut. Ei takerruta siihen
Sitten ottaa.Entä jos joku ottaa sinulta sen, minkä itse olet ottanut toiselta?
En ole vienyt toiselta. Sen takia kirjoitan ketjussa.Rakkaus on raakaa, jos toiselta viedään. Toisaalta kukin "päättää", ketä rakastaa tai oikeammin, kehen sitoutuu.
Siksi en varmaan pärjää. En usko, että tarvitsee olla röyhkeä, mutta röyhkeimmät pärjää varmaan parhaiten.Elämässä pitää pärjätäkseen olla vähän röyhkeä ikävä kyllä
Kram.Olet oikeassa, oma viittaa tuttuuteen, läheisyyteen tahi suhteeseen, ei tuota tarvitse puolustella, kommentaattorisi oli lapsellisen näsäviisas backfisch.
En minäkään, eikä hän ole vietävissäkään.En ole vienyt toiselta. Sen takia kirjoitan ketjussa.
Ei oikean rakkauden pitäisi vaatia olemaan röyhkeä. Oikea rakkaus tulee luo ihan itte omasta halustaan. Ei sitä tarvi vastentahtoisesti raijata ja anella olemaan rakastava ja luona. SivuSiksi en varmaan pärjää. En usko, että tarvitsee olla röyhkeä, mutta röyhkeimmät pärjää varmaan parhaiten.