Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka uunioaapio sanoo, että joku on toisen "oma"? Ei ketään voi omistaa.
Ei tietenkään ole, mutta joskus käytän kyseistä ilmaisua koska kirjoitan tietylle henkilölle, enkä halua muiden omivan viestiä. Laittaisin siihen heittomerkit, mutta oma puhelin ei niitä anna käyttää. Olen siitä joskus toisessa ketjussa maininnut. Ei takerruta siihen ;)
 
vierailija
Ei tietenkään ole, mutta joskus käytän kyseistä ilmaisua koska kirjoitan tietylle henkilölle, enkä halua muiden omivan viestiä. Laittaisin siihen heittomerkit, mutta oma puhelin ei niitä anna käyttää. Olen siitä joskus toisessa ketjussa maininnut. Ei takerruta siihen
Olet oikeassa, oma viittaa tuttuuteen, läheisyyteen tahi suhteeseen, ei tuota tarvitse puolustella, kommentaattorisi oli lapsellisen näsäviisas backfisch.
 
vierailija
En pysty antamaan anteeksi. Etkä sä ole tehnyt mitään, pienintäkään elettä tai kunnollista selitystä, jotta voisin edes yrittää antaa anteeksi siten miten kamala mua kohtaan olit. Siitä voi päätellä edellisen jatkoksi ettei sua liikuta tai kiinnosta vähääkään mitä ajattelen susta, saati nyt mitä tunnen, missä luulossa olen tai mitä oon kokenut ja kuinka pahoin voinut sun takia.
 
vierailija
Ei enää mitään hajua mistään. En tiedä, missä kaivattuni edes on. En tiedä, onko hän koskaan ajatellutkaan minua. En tiedä, kiinnostaako se edes minua. Koska mitä väliä, tunsiko kumpikin samoin. En tiedä, miksi jatkan jossakin hemmetin vauvapalstalla hänen pohtimistaan. Ja kesällä eksyin tännekin. En jaksa enää yhtäkään ajatusta hänestä. Hän ei ole edes ollut minulle kiva. Miksi häneen pitäisi tuhlata kallisarvoista aikaani. Olen aivan sekopää tämän vuoksi, vaikka muuten kuvittelen olevani yksi täysjärkisimmistä ihmisistä. Lopen uupunut tähän. (Juu nainen olen)
 

Yhteistyössä