Kalakukko on Akseli Herlevi. Tyyppi osaa!
vierailija 05.09.2024 #3 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand... Toihan oli tosi selvä. Tahallaanko ne arvaajat arvaili vääriä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand... Toihan oli tosi selvä. Tahallaanko ne arvaajat arvaili vääriä.
vierailija 06.09.2024 #4 Mä sanon et se on Skäbä. Eiks joka kaudella oo ollut joku Salkkareihin liittyvä.
vierailija 07.09.2024 #5 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Mä sanon et se on Skäbä. Eiks joka kaudella oo ollut joku Salkkareihin liittyvä. Click to expand... Burgerimies se on. Kuka muu muka vetää tolleen. Akseli on myös taitava muuntelemaan ääntään, mutta paistaa selvästi läpi Herlevin soundi puhtaista laulukohdista. Kuunnelkaa vaikka vertailuna tämä Herlevin esittämä tunnari - YouTube Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube. m.youtube.com
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Mä sanon et se on Skäbä. Eiks joka kaudella oo ollut joku Salkkareihin liittyvä. Click to expand... Burgerimies se on. Kuka muu muka vetää tolleen. Akseli on myös taitava muuntelemaan ääntään, mutta paistaa selvästi läpi Herlevin soundi puhtaista laulukohdista. Kuunnelkaa vaikka vertailuna tämä Herlevin esittämä tunnari - YouTube Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube. m.youtube.com