K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse veikkaan just tota et tää on tarkkaan harkittua somettamista. Yrittää saada huomiota muihin aiheisiin.
Mä en kyllä yhdistäisi tarkkaan harkittua somettamista keneenkään joksuun 😄 Eiköhän B vaan jäänyt taas koukkuun stoorien laittamiseen. Se on vähän joko tai, ja heti kun yhden laittaa, ei voi olla laittamatta lisää. Jos olisi harkittua, sillä olisi varmaan jotain oikeasti puheenaihetta, mutta joku kaverikuva 10 vuoden takaa ja nykyään? Ei se nyt huomiota kovin paljon herättänyt. Täälläkin pohdittiin vain mitä tarkoittaa danes ja joku tunnisti paikan.
 
vierailija
Selvästi Bojanilla on uusi taktiikka. Nimenomaan sen haastattelun jälkeen. Ensin tuli rumours, sitten näitä muita, kuvia ystävien kanssa, biletystä.
Joo, mutta tän ymmärtää sen valossa, että ei todellakaan halua että ihmiset puhuu hänestä valheellisia juoruja, tuntuu varmasti tosi pahalta. En usko, että ovat sen Sadien kanssa edes läheisiä.
 
vierailija
Mä luulen että osa tulkitsi täällä B:n ottaneen sen haastattelun raskaammin kuin oikeasti ottikaan. Luulen että se stoorikin oli enemmän huumorilla laitettu, kuin hirveän tympeissään.
On varmasti harmissaan. Miksi se tuollaista huumorilla laittaisi? Heti muutti myös somekäytöstään ja postaa jotain instaan, mitä ei ois ilman tätä nyt ehkä sinne laittanut.
 
vierailija
Mä luulen että osaksi on tarkkaan harkittua somettamista S-spekulaatioiden takia. Haluaa muihin asioihin huomiota ja todistella, että täällä elelen/biletän/vietän aikaa ystävien kanssa Sloveniassa kuten ennenkin.
Lisäksi saattaa olla lukenut niitä(kin) juoruja, että Sadie suunnilleen kieltänyt häneltä somen tai B ei ole instassa sen takia enää että Sadiekaan ei ole.
Toisaalta varmaan voi olla, että hänen fiiliksensä vaan on postailun suhteen taas parempi ja laittaa stooreja ihan omaksi ilokseenkin. Enkä ihmettele vaikka osa olisi sitäkin, että bändin (ja laskevien kuuntelulukujen) takia on ajatellut, että "tarvitsee" olla vähän enemmän esillä.
Yhtä kaikki, olen iloinen että B:tä somessa näkyy ja hänellä vaikuttaa olevan asiat hyvin.
 
vierailija
Ei niillä tykkäyksillä muutenkaan ole mitään väliä. B:llä K:lla ja kaikilla muillakin Joksuilla on niin monia seurattavia, että väkisinkin joku postaus joltakin menee ohi jne.
Pakko kommentoida takamatkalta tota, kun ei tykännyt Kn postauksesta (vaikka näitä ei kyllä kenenkään pitäisi kytätä). Mutta se Kn postaus oli mainos, kaupallinen yhteistyö, ei B ole koskaan niihin reagoinut. Eikä kyllä Nacekaan.
 
vierailija
On varmasti harmissaan. Miksi se tuollaista huumorilla laittaisi? Heti muutti myös somekäytöstään ja postaa jotain instaan, mitä ei ois ilman tätä nyt ehkä sinne laittanut.
Olen itse myös ehkä kallistunumassa enemmän tähän teoriaan, toki sekin voi olla taustalla, että stressi tms. on hellittänyt. Toisaalta sometustauonkin aikana B. ei ole jättänyt tällä kertaa somea kokonaan, vaan on seuranut aktiiivisesti (tästä kielii juuri peukutukset yms.) Toisaalta olen miettinyt myös sellaista, onkohan B. saanut ulkopuolista neuvoa, että nyt kannataisi jotenkin reagoida ja ottaa viestintä omaan haltuun jotenkin.
 
vierailija
Mä luulen että osaksi on tarkkaan harkittua somettamista S-spekulaatioiden takia. Haluaa muihin asioihin huomiota ja todistella, että täällä elelen/biletän/vietän aikaa ystävien kanssa Sloveniassa kuten ennenkin.
Lisäksi saattaa olla lukenut niitä(kin) juoruja, että Sadie suunnilleen kieltänyt häneltä somen tai B ei ole instassa sen takia enää että Sadiekaan ei ole.
Toisaalta varmaan voi olla, että hänen fiiliksensä vaan on postailun suhteen taas parempi ja laittaa stooreja ihan omaksi ilokseenkin. Enkä ihmettele vaikka osa olisi sitäkin, että bändin (ja laskevien kuuntelulukujen) takia on ajatellut, että "tarvitsee" olla vähän enemmän esillä.
Yhtä kaikki, olen iloinen että B:tä somessa näkyy ja hänellä vaikuttaa olevan asiat hyvin.
Toi teoria, että Sadie kieltänyt häneltä somen ja siksi ei ole instassa, niin onko tässä nyt sit todiste, että suhde on ohi? Kun nythän se taas somettaa?
 
vierailija
Mä luulen että osaksi on tarkkaan harkittua somettamista S-spekulaatioiden takia. Haluaa muihin asioihin huomiota ja todistella, että täällä elelen/biletän/vietän aikaa ystävien kanssa Sloveniassa kuten ennenkin.
Lisäksi saattaa olla lukenut niitä(kin) juoruja, että Sadie suunnilleen kieltänyt häneltä somen tai B ei ole instassa sen takia enää että Sadiekaan ei ole.
Toisaalta varmaan voi olla, että hänen fiiliksensä vaan on postailun suhteen taas parempi ja laittaa stooreja ihan omaksi ilokseenkin. Enkä ihmettele vaikka osa olisi sitäkin, että bändin (ja laskevien kuuntelulukujen) takia on ajatellut, että "tarvitsee" olla vähän enemmän esillä.
Yhtä kaikki, olen iloinen että B:tä somessa näkyy ja hänellä vaikuttaa olevan asiat hyvin.
Kirjoitit samaan aikaan samoja ajatuksia kuin minä :)
 
vierailija
B on myös saattaanut löytää taas sen ilon somettamiseen ja ehkä kohta alkaa myös Bluzan promo ja B "lämmittelee" sitä varten. Uskoisin, että Bluzaa promotaan aika paljon, kun sitä on fanit odottaneet niin paljon ja Joksuthan laittoi siihen openstage biisilistaankin, että hitti 😁
 
vierailija
Olen itse myös ehkä kallistunumassa enemmän tähän teoriaan, toki sekin voi olla taustalla, että stressi tms. on hellittänyt. Toisaalta sometustauonkin aikana B. ei ole jättänyt tällä kertaa somea kokonaan, vaan on seuranut aktiiivisesti (tästä kielii juuri peukutukset yms.) Toisaalta olen miettinyt myös sellaista, onkohan B. saanut ulkopuolista neuvoa, että nyt kannataisi jotenkin reagoida ja ottaa viestintä omaan haltuun jotenkin.
Tuohon viimeiseen lauseeseen voi liittyä se ajatus, voisiko S:n puolelta (ei suoraan S:lta, mutta hänen some- tai viestintätiimiltä tai agentilta esim.) tulla viestiä B:lle, että huhut on saatava loppumaan. Vaikka olisi kuinka ystävä, tuttu, vihollinen, kollega, rakastettu tai mikä tahansa.
 
vierailija
Mä luulen että osaksi on tarkkaan harkittua somettamista S-spekulaatioiden takia. Haluaa muihin asioihin huomiota ja todistella, että täällä elelen/biletän/vietän aikaa ystävien kanssa Sloveniassa kuten ennenkin.
Lisäksi saattaa olla lukenut niitä(kin) juoruja, että Sadie suunnilleen kieltänyt häneltä somen tai B ei ole instassa sen takia enää että Sadiekaan ei ole.
Toisaalta varmaan voi olla, että hänen fiiliksensä vaan on postailun suhteen taas parempi ja laittaa stooreja ihan omaksi ilokseenkin. Enkä ihmettele vaikka osa olisi sitäkin, että bändin (ja laskevien kuuntelulukujen) takia on ajatellut, että "tarvitsee" olla vähän enemmän esillä.
Yhtä kaikki, olen iloinen että B:tä somessa näkyy ja hänellä vaikuttaa olevan asiat hyvin.
Näin varmaan ja kaikki tämä siis niin, että näki S:n New yorkissa, eikä sen jälkeen ole enää nähnytkään. Mutta huhuilta on leikattava siivet, ettei Sadien fanit kuvittele tätä ja ala puhua siitä virheellisesti Sadien riesaksi.
 
vierailija
Mä luulen, että B on lisännyt somettamista paristakin eri syystä. Ehkä yksi syy on se, että hän on kyllästynyt S-huhuihin, ja tyhjä tila on helppo täyttää huhuilla. Kun häntä ei näy missään, niin helppo yhden vihatilin on väittää, että S ja B ovat lemmenlomalla Ranskassa sillä aikaa, kun muut raatavat studiolla. Sellaisen roskaväitteen on täytynyt loukata, monellakin tapaa. Nyt kun hän näkyy somessa taas useammin, on helppo todeta, että kotona Ljubljanassa hän on, tekee töitä ja tapaa kavereita, eikä lentele ja paneskele ympäri palloa. Toinen syy voi olla ihan se, että nyt kun hän kerran on taas Instan avannut ja pari stooria laittanut, on niitä helpompi laittaa lisää. Kynnys on paljon matalampi, kun sen toiminnan on taas aloittanut. Ja kolmantena hänellä voi olla taas vähän parempi fiilis henkilökohtaisessa elämässään, niin sometuksellekin löytyy lisäenergiaa. Jos ihan noi S-huhut jättää pois laskuista, niin B:llä on ollut myös terveyden kanssa ongelmia tänä vuonna, ja oli se kystan poisto tehty mistä syystä tahansa ja millä aikataululla tahansa, niin väkisinkin sellainen vetää vähän mielen matalaksi.
 

Yhteistyössä