K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taitaa olla, menee vähän yli nää jutut nyt.
No en trollaa. Musta oli oikein raikasta huomata et muutkin ajattelee Kärden gf:sta jotain vastaavaa mitä itse. Joskus sata vuotta sitten olin K&B-shippaaja ja alussa melkein tuntui kurjalta (muutenkin) et todellisuudessa K seurusteilikin ja ihan vakavasti (en kuitenkaan ikinä ajatellut et oikeasti olis siinä mielessä ollut miehustä ja/tai Bojanista kiikiinnostunut eli kumppanin sukupuoli ei haitannut). Olin vähän kade tyttöystävälle kyllä et K oli todellisuudessa hänen! Kun me muut vaan kuolattiin kaukaa. Musta gf on hyvännäköinen nainen ja sopii hyvin K:lle. Varmasti myös mukava ja hauska, koska miksi ihmeessä K muuten olisi hänen kanssaan.
 
vierailija
No en trollaa. Musta oli oikein raikasta huomata et muutkin ajattelee Kärden gf:sta jotain vastaavaa mitä itse. Joskus sata vuotta sitten olin K&B-shippaaja ja alussa melkein tuntui kurjalta (muutenkin) et todellisuudessa K seurusteilikin ja ihan vakavasti (en kuitenkaan ikinä ajatellut et oikeasti olis siinä mielessä ollut miehustä ja/tai Bojanista kiikiinnostunut eli kumppanin sukupuoli ei haitannut). Olin vähän kade tyttöystävälle kyllä et K oli todellisuudessa hänen! Kun me muut vaan kuolattiin kaukaa. Musta gf on hyvännäköinen nainen ja sopii hyvin K:lle. Varmasti myös mukava ja hauska, koska miksi ihmeessä K muuten olisi hänen kanssaan.
Ja samat sanat.
T. Sivupersoonasi
 
vierailija
Siis se muakin tässä nyt alkoi vähän jänskättämään 🫣. Mut ajattele jos me ollaan molemmat vaikka niitä Aarnin sivupersoonia ja höpötetään täällä vaan ihan keskenämme. Ollaan tietenkin myös kaikki trollit ja katkeroituneet kirjoittajat.

Mä lähden nukkumaan ja toivon että herään aamulla jossain ihan muussa elämässä, missä en ole ikinä kuullutkaan koko Käärijästä 🫠
Hyvää yötä sivupersoona ❤ Pitäisi itsekin mennä nukkumaan.
 
vierailija
Niin menikin. Kai se on jotakin pettymystä, syy miksi ylipäätään olen kompostissa. Pitkään kuvittelin että K on jotain spesiaalia. Nyt olen jotenkin havahtunut huomaamaan että onkin tavallinen ukkeli joka seurustelee ylipainoisen venäläisnaisen kanssa.
Sulla on kyllä aika moni asia todella väärin tossa viestissä. Jos vaikka toi viimeinen... ei ole venäläinen ja tiedät sen itsekin. Eikä ole ylipainoinen, senkin tiedät. Täys trolli olet ja huono sellainen. Ja ihan sama mikä oot, voit poistua kuten jo lupasit.
 
vierailija
Ei yhtään. Ihanan virkistävää kuulla, että K:n ty herättää tällaisiakin ajatuksia. Oon kurkkua myöten täynnä puolitoista vuotta kestänyttä dissausta ja parjaamista.
Joo mulle ei ole ikinä selvinnyt että mitä pahaa tyttis on tehnyt. Vanhempiaan ei oikein voi valita, ja harvempi tuossa iässä on ekaa kertaa suhteessa. Ja Kärpän "tuntien" sille on takuulla iso tuki ihmisestä, joka uskaltaa ja haluaa jättää omat työkuvionsa (jos on edes jättänyt) ja kulkea edes osan keikoista mukana. Hoitaa takuulla muitakin juttuja taustalla.
 
vierailija
Tottahan noi jutut on mitä kirjoittaa.
Jos olisin syntynyt vaikka Marsissa ja elänyt sen jälkeen koko elämäni Suomessa ja mahdollisesti/todennäköisesti olisin Suomen kansalainen, olisin sun mielestä edelleen marsilainen. Kyllä varmasti itsekin sanoisin olevani suomalainen. Tää on aika merkillinen ajatusketju, kai tajuat, että Suomessa asuu aika paljon muualta tänne muuttaneita, jotka kokevat olevansa suomalaisia.
Huhuh, että tätäkin pitää selittää.
Muusta en nyt edes jaksa alkaa..
 
vierailija
No kuka on dissannut, vauvan ketjussa ei edes puhuta aiheesta?
Vai ei dissata? Missä olet ollut. Joka ketjussa on säännöllisesti ollut joku haukkumassa ja nimittelemässä ja välillä mukahauskoja, härskisti pilkkaavia minificcejä kirjoittamassa. Vauvalta ne pahimmat poistuu aika äkkiä onneksi ja näköjään Kaksplussan puolella myös nykyään.
 

Yhteistyössä