K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuo on tosi kiva juttu että vaikuttavat Rosenkin kanssa olevan niin hyvissä väleissä. Ei se kilpailu ole muutenkaan, saihan K:kin ihan vasta paljon huomiota Boitsulta. Ei kai nekään koko ajan vaan toisiaan huomioi vaikka hyvät ystävät onkin.
Mulla on ollut joskus keskustelua tästä aiheesta kaveriporukan kesken ja ainakin silloin miespuoliset keskustelijat väittävät, etteivät miehet mieti tuollaisia asioita tai laske tykkäyksiä. Tosin heistä ei yksikään ole julkisuudessa, siellä ehkä eri peli.
 
vierailija
Kyllä, muuttunut ihan hirveästi lyhyessä ajassa! Ei tahdo uskoa et vuodessa voi mies muuttua noin, kasvaa ja "komistua". Miehistyä! Kuin ikääkin olis tullut 5 vuotta lisää. K on tullut kokoajan rohkeammaksi ja estottomammaksi (mikä sana!). Molemmat versiot hyviä ja ihania, Viisu-versio ja tää nykyinen kuumis. Mut mä kyllä niin rakastan nykyistä blondia Kärtsää! Hän on vastustamaton.
Sana estoton kuvaa täydellisesti uutta Kärtsää.💯💋❤
 
vierailija
Mulla on ollut joskus keskustelua tästä aiheesta kaveriporukan kesken ja ainakin silloin miespuoliset keskustelijat väittävät, etteivät miehet mieti tuollaisia asioita tai laske tykkäyksiä. Tosin heistä ei yksikään ole julkisuudessa, siellä ehkä eri peli.
Ei niillä tykkäyksillä muutenkaan ole mitään väliä. B:llä K:lla ja kaikilla muillakin Joksuilla on niin monia seurattavia, että väkisinkin joku postaus joltakin menee ohi jne.
 
vierailija
Taitaa Sadie olla Bojanille tosi tärkeä. Että niin monen kuukauden hiljaisuuden jälkeen ollaan instassa lähes päivittäin ja milloin milläkin sanomalla ja kokoonpanolla. Siihen ei mitenkään voi liittyä viime aikaiset huhut ja median reagointi. Meidän pitää nyt kaikkien ryhmänä uskoa, että ovat vain ystäviä, Sadie ja Bojan.
 

Yhteistyössä