salome, niinpä nyt on tarjottu ja pitäs tää myydä
murmelin, no niin toivottavasti ei tarvitse kokeilla mut jos niin ikävästi sattuu et joudut niin mä kehun sen kyllä maasta taivaaseen kun oppii käyttämään niin aivan ihana
mikä kuppi tuli? juu voi käyttää kun vasta odottelee, alkuun voi olla hankala kun oppii saamaan paikoilleeniin menee myös ilman verta
mä kastelen sen vedellä ja laitan muutenkin märkänä. ja siitä se on kätsy ei tarvi kulkea räitti housuissa odottamassa näillä seko boltseilla varsinkaan. Ja sitten kun tulee kotiin tai on se 12h mennyt niin kurkkaan onko mitään tapahtunut
mulla harvoin alkaa niin rajusti että se ekat 12h ei riitä se kuppi, sen jälkeen pari päivää kurkin 3-4 kertaa päivässä, mut sen oman oppii kyllä. tulipas taas tarinaa... Kesäiloja sulle ja unohda yritys muuhun touhuun, mut älä unohda lemmiskelyjä
Vadelmaunelma, nyt on kyllä peukut ja varpaat pystyssa et pääsiäisenä tulee muna
ja sit vuoden vaihteessa tipu
vai mihin asti se jo menee jos nyt plussaa...
cladoceran, pidetään peukkuja siellä on jännät paikat sitten kohta puoleen nyt siitten tähän se pääsiäis plussa puhuri
testi onnea!
Hei kaverit ei tyeidän noin pitänyt sanoa. Nyt ei oo tiputellu pariin päivään ja tän illan iltapäivän juossu veskissä, just kun tulin kotiin niin parituntia aiemmin käyny veskissä ja meinas housuun tulla, mut silti ei paljoa tullu pyttyyn :/ ja mahassa tuntuu odolta jotenkin odottaa et millon alkaa särke et en menkat on alkanut. kyllä mulla töissä jo kuppi on niin ei tarvi huolehtia alkaako kesken työpäivän, voi sit tarkistaa kotona ja olla muutenkin hötkyilemättä siellä. Ja kuten huomaatte mulla on alkanut töivo nousta ja ihan täpinöissään koko ajan yrittää tolkuttaa itelleen kyllä ne sieltä alkaa. viimekierto oli 30 päivää ja sitä edelliset 27 useampi niin viimekierrossakin kiipesisn seinille. ja siis nyt 28 päivä menossa joten varmaan sunnuntaina jo ihan sekopää jos ei ole alkanut et saatte sitten rauhoitella minua. mut muistelisin kumminkin et tiputtelu väheni viimeksikin hetkeksi ennen kun tulvi. Ja juu mä alan oleen jo hermona. Okei ja jatketaan spekulointia, mulla ei just nyt mut viikolla oli monena päivänä tissit kipeet olin kyllä hiukan ihmeessäni nyt vaan hiukka arat
ja hitto mulla taas pissahät ävaiks alle tunti sitten kävin :/ saakohan sitä ens yönä nukkua ollenkaan kun tätä tahtia juoksuttaa. kohta pitäs mennä yrittään et ehtis nukkua tarpeeksi enne töihin menoa. mut kun oon taa sonnistunut kehittään jänskätyksen ja silloin mielikuvitus lentää et mitäs jos miten sen pikkusen vaunut sisustetaan
ja kaikke amuuta
ja ei siinä sitten nukuta kun haaveet lentää ja toivo, kunnes taas putoaa (toivottavasti joskus tulee kerta ettei putoa). Mut mut pakko mennä sinne veskiin
Ja sorry taas tää veteli romaanin