Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

delfis, onnea paljon :flower: :flower: :flower:

vadelmaunelma ;) peukut pystyssä täällä!

Maikkis, tuo on ärsyttvää tuo tiputtelu.

Plussa onnea kaikille!

Tällä menee hermo kroppaansa :/ yks ilta jut nukahdettua heräsin ja veskiin pyttyyn tippumalla verta huoh siinä sitä ollaan, no sen jälkeen ei ole taasen kuulunut mitään, ärsyttävää, kun kuitenkin pitää koko ajan kulkea joku suoja housuissa. Ja sit tuo yks hämää hämäämästä päästyään :kieh: No ehkä tää joskus selkiää, mut se harmittaa kun ei voi olla toivomatta ollenkaan vaan tälläsellä pitää silti toivoa. Tässä kierrossa olisko ollu 4 päivää ettei mitään tummaa oo tippunut huoh ehkä joskus. välillä tuntuu et hemmetti mä otan ne pillerit ihan sillä ettei tarvi katella tätä tiputtelua, mut sit saa heittää kaiken toivon :( et kyllä nyt tökkii, huoh ja lääkäriltä ei kuulu mitään... no kevät tulee ja jos se auttais.
 


Hallama80.......28.........kp 7/30................yk 3
Hille79.............29.........kp 12/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 13/25-26.........yk 19
Toivo79...........29.........kp 19/27-32
Gilmore............29..........kp 20/30-35.............yk 17
teetee.............29..........kp 21/31-39...........yk 5
maikkis123......29.........kp 24/24-26...........yk 7 (km 09/08)
Cladoceran.....29..........kp 27/37-42............yk 3
salome............28.........kp 33/33-37............yk 3 (km 12/08)
JoJo79.............29..........kp 47/37.................yk 6






Taustalla:

Sharona.............28
Kaapo80.............28
Sun Rise.............28
Ada.....................29
Unico..................29
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009

 
täällä kiiltää silmät, mutta ei kyllä plussasta, vaan tasan päin vastaisesta syystä. on taas vaan niin surkea olo, aamullakin koko työmatkan vain itkin, tosi kiva tulla töihin (ja ajaa autoa) :( eli siis niin menkkaolo kuin vain voi olla, tässä (valitettavasti?) jo oman kroppansa tuntee niin, ettei mitään ylläreitä ole tiedossa :headwall:
 
voi Maikkis! Mä niin tiedän, mistä sä puhut. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun oon itku kurkussa mennyt töihin ja vielä hississä työpaikalla nieleskellyt ja yrittänyt aukoa silmiä... :hug: Toivottavasti olosi kohenee! Itsellä se hyvä puoli, että voin tehdä töitä kotona, jos ei ole mitään etukäteen sovittuja tapaamisia tai opetusta, niin silloin on raahauduttava, vaikka kuinka tekisi mieli jäädä kotiin peiton alle märehtimään.

Ja nyt tämän päivän lääketiedeosuus: inssi ohi ja nyt odotellaan, mitä tapahtuu - vai tapahtuuko mitään. huom! Pessimisti on taas liikenteessä. Ensin ultrattiin ja lääkäri sanoi, että molemmat alkuviikosta nähdyt follit on irroneet ja totesi, että nyt on mahdolilsuus tupliin, jos kunnolla tärppää! Ja kuulemma miehenkin tavara oli oikein priimaa. Itse inssi nippaisi hieman tai kouraisi, kun tavara ruiskutettiin sisuksiin. No, ainakin ne saivat kunnon vauhdin ja oli hiturit ja huonot yksilöt poistettu tieltä. Nyt on tullut hieman rusehtavaa vuotoa ja alavatsaa juilii, mutta johtunee tuosta inssistä. Jäin vaan miettimään, että missähän ne on oikeen säilöneet sitä tavaraa siten, että se pysyy "elossa" aamun jälkeen, kun mies vei tavaransa sinne "valmisteltavaksi"... ;)
 
Onnea Delfis roppakaupalla!!!

Minulla on enää 16 pilleriä jäljellä liuskassa, ja sitten jää pillereiden syönti. Sen olen jo päättäynyt, etten aio mitään ovistestejä hankkia. Se kuulostaa niin liialta yrittämisestä ja laskelmoinnilta, MUTTA eipä sitä voi tietää kuinka voi mieli jossain vaiheessa muuttua. Rauhallisesti aiotaan edetä ja katsoa kuinka meidän käy. Meillä ovikseen tähtäämistä haittaa se, että itse olen niin paljon reissun päällä, ettei välttämättä oviksen aikaan edes päästä peittoa heiluttelemaan. Eli parempi olla ajattelematta liikaa koko asiaa...

Tämä on muuten aika jännää jo jännätä muiden puolesta, että mitähän se on sitten omalla kohdalla, kun aletaan omaa yrittämään.
 
Vadelmaunelma, meillä on kanssa etätyömahdollisuus, ja tänä aamuna viimeksi sitä mietin, että josko tällaisina päivinä voisi sitten jäädä kotiin tekemään töitä. Tietty vaan jos ei siihen ole edellisenä päivänä varustautunut, niin sitten se on vähän hankalaa naamioda työnteoksi, kun ei ole mitään tykötarpeita mukana kotona ;) Toisaalta töihin pääseminen vähän vie ajatuksia muualle. Mutta eiköhän tämä tästä kunhan ne menkat alkaa ja kierto lähtee siitä eteenpäin. Ja oikein paljon tärppejä, toivottavasti inssi toisi toivotun tuloksen! :heart:

Ja Kaapolle iloisia vikoja pilleripäiviä. Se olikin helppoa aikaa ;)
 
yllättävä käänne tapahtumissa... odottelin menkkoja alkavaksi eilen, pienen tuhrun jo havaitsinkin mutta sen jälkeen ei mitään. juilinnat tulee ja menee, tissit ovat edelleen kipeät. tänään on toki vasta dpo 14, mutta minulla alkaa vuoto yleensä aina dpo 13. aamulla tein sitten viimeisen testin, ja siihen tuli haamujen haamu. siis ei todellakaan mikään selkeä, mutta kuitenkin hyvin erotettavissa, eikä sellainen viivanpaikka. nyt olen siis ihan pelonsekaisissa fiiliksissä. koko ajan tuntuu että vuoto alkaa... pliis pliis pliis älä ala. pliis älä ole kemiallinen. pliis.

eilen tuli itkettyä taas vuoden edestä... juteltiin miehen kanssa tutkimuksiin menemisestä ja kaikesta mahdollisesta tulevasta. puhuttiin myös hoidoista ja sanoin että jos sinne asti mennään, niin en halua niihin rankempiin hoitoihin. en vain halua, kantti ei kestä. adoptio tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, olen sitä aina pitänyt yhtenä mahdollisuutena. mies on aiemmin suhtautunut siihen hyvin epäilevästi, mutta sanoi nyt ensimmäistä kertaa että kyllä me lapsia saamme, vaikka sitten sitä kautta. tuntuu kivalta että meillä on yhteiset suunnitelmat. ehkä tämä tästä, jotenkin, askel kerrallaan.

niin toiveikas kuin haluaisinkin olla, luulen että tästä päivästä tulee kp 1. tulen sitten kertomaan.
 
Hei, tässä yksi kolmekymppinen mukaan listaan. Esikoista yritetty helmikuusta alkaen. Helmikuussa siis jäi pillerit pois. Viime viikolla oli olettu ovis. Ja nyt kova odotus, että ei menkat ala. =) Ensi viikolla pitäis alkaa. Mahassa kuitenkin nipistää ja kipristelee. Rinnatkin on hieman arkana. Hmmm. Oikun tärppäis pian.
 
Tervetuloa päpsy!! Toivotaan tärppiä!!

Pakko oli tulla kertomaan, että näiden uusien pillereiden myötä (minipillerit) on tullut välivuotoa. Voisiko se johtua oviksesta? No nyt olen kumminkin täysin varma, että mulla on nyt ovis. Limat ja vatsan tunteet on sellaset ja sitten pieni tuhruttelu. Onpa hassua, että sellaisenkin hoksasin, ilman suurempaa itsetutkiskelua!

salome Jaksamista paljon teille! Tuollaiset keskustelut ei koskaan ole helppoja, mutta on hienoa, että teillä ajatukset menevät yhteen miehen kanssa!
 
salome :hug: ja jaksuja noiden kanssa! josko seuraava toisi sen ja pysyisi mukana ja hirmuisesti voimia!

kaapo80, sittenhän se teho punnitaan, toivottavasti sulla alka akroppaa pelaamaan kun saat lopetettua ne pillerit.

päpsy tervetuloa! Jos tahot tohon listalle, jännäilemään niin laita kiertopäivät julki :) Pidetään peukkuja!

Täällä hei nyt ei oo tullu kun vaalean ruskeaa, oliskohan tyyntä myrskyn edellä. Sais nyt kyllä ollakkin rauhassa niin pääsis viikonloppuna pulikoimaan :) ja muka silti åitää toivoa et jos ei alkaiskaan enää seuraavat :) mmut alkaa ne kumminkin :(

plussa onnea kaikille!
 
Aurinkoista perjantaita kaikille :flower:

Mahtuisko tänne mukaan yksi kohta kolmenkympinkriisissä huiteleva epätoivoinen vauvakuumeileva? Ensimmäistä vauvelia kuumeillaan, yritystä on ollut jo pitkään.. elokuusta 2007 saakka.. Yksi onnistumisen riemu viime marraskuussa,joka sitten päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 1/2009 :( Suurena haaveenani oli tulla äidiksi ennen 30-vuoden ikää, mutta ei tässä enää marraskuulle ehdi, joten jospa sitten ennen 40vuoden ikää :LOL:

Ovulaatioprobleemia on ollut, clomeja söin pari kiertoo ennen sitä marraskuista plussaa, reseptillä sais vielä pari kiertoo, täytyypi varmaan niihhin taas pikkuhiljaa alkaa turvautumaan.. ja vauvaonnea hieman hidastaa kiireinen ja stressaantunut yrittäjä mies, joka ei aina innostu petipuuhiin sillon ku siihen olis otolliset hetket.. että sillee..

Päivittäin oon käyny teiän juttusteluja lukemassa ja melkein kun olisitte jo kaikki tuttuja =)

Salomelle :hug: :hug:
++++ :whistle: kaikille tähän pinoon :heart: :heart:

niin ja jos tänne mahtuu,niin olen siis Murmelin, 29v. kp 10/28-38 yk.3 (km 1/2009)
 
Tervetuloa päpsy ja Murmelin =) mainiostihan tänne mahtuu!

Salome :hug: ja voihan prkl! Onneksi sulla on ihana mies jonka kanssa voitte puhua ja pohtia elämää eteenpäin. Ja lapsen hankinta keinojahan on monia, ei vain tämä perinteinen tyyli. Mäkin olen aina ajatellut, että adoptio on mulle vaihtoehto ehkä ennemmin kuin hirveen rankat hoidot.

Sitten omaa napaa taas vähän... Mä olen täällä piinannut itseäni lukemalla keskusteluja valemenkoista ja pohdin kiivaasti että olikohan ne mulla sellaiset. Olen lukenut että joillain on valemenkoissa ollut vuoto ohutta ja aika kirkasta ja kestänyt normaalia lyhyempään. Mulla oli just sellaista ja kesti tosiaan sen 2 päivää. väihän räkä!
 
Heipsis ja tervetuloa minunkin puolestani päpsy ja murmelin!

Täällä jännäillään ovista, tänään olis kp14. Tässä kierrossa aion jättää kyllä ovistestailut sikseen ja antaa vaan mennä perinteisellä jtp-veivaamisella. No tänään petipuuhiin ei ole mahdollisuutta, kun ollaan eri paikkakunnilla miehen kanssa, mutta eilen puuhailtiin ja tarkoituksena olis heti huomenna myös kun kotiudun. Ehkä tästä vielä tulee jotain...

Tänään on kyllä vatsaa nipistellyt, joten olisko se ovis sieltä tulossa. Viime kierrossahan en niiden ovistikkujen kanssa sitä onnistunut bongaamaan.

Jännää!
 
Voiiih salome oon tosi pahoillani :hug: Paljon jaksamisia ja voimia sinne. Toivon todella, että se plussa sinne pian suodaan. :heart:

Muillekin paljon paljon tärppionnea! Vielä ehtii tuonne joulukuisten pinoon ;)

Delfis ja pikkudee
 
maikkis :hug:

hallama noi valemenkkakeskustelut on kans kahlattu moneen kertaan läpi, ja pari kertaa oon sitten lopulta pudottautunut maanpinnalle tekemällä negatiivisen testin.. Mutta antaahan se toivoa,kun lukee niitä juttuja, että oikeesti joillakin tulee sellaiset, Testiä kehiin vaan jos yhtään epäilyttää!!

Mulla onkin tänään "jo" kp 12 kas kun olinkin väärin eilen laskenut.. Ovista odotellessa.. mahaa on nipistelly jo pari päivää... ja eilen jopa sain ukkokultani puuhiin, joten jospa ovis tässä lähipäivinä tulisi..

Olen kans muutaman kerran kokeillu ovistikkuja jotain mammaksin testejä ne oli, eikä kyllä haileeta haamuviivaa lukuunottamatta piirtyny mun tikkuihini mitään.. saattaa olla kyllä että on ollu kroppa viä sekasin tammikuisesta keskenmenosta, että ei välttämättä koko ovista oo tapahtunukaan viimekierrossa.. nyt tää kierto ainakin ilman tikkuja, jos hiukan koittais unohtaa koko asian...

Hillelle peukkuja oviksen pongailuun :heart:

Onpas vadelmaunelmalla jännät viikot tulossa.. peukut on täälläkin pystyssä, että inssi tuottaisi tulosta!! tuplat olis kyllä aivan ihanat =)

Täällä tuli oikea takatalvi, täytyy varmaan rientää lumitöihin.
Mukavaa lauantaita kaikille!! :wave:
 
Voi itku, kun yhdellä jos toisellakin tuntuu tärppäämiset venyvän. :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Hyviä ja huonoja hetkiä on eletty viimeisen vuorokauden aikana. Eilen olin aivan pohjamudissa väsymyksen kaatamana ja kaikki tuntui kaatuvan päälle. Kaiken muun hyvän lisäksi tuli uutinen tuttavapariskunnan keskenmenosta vko:lla 21... Mitenköhän sitä ikinä selviää raskausajasta menettämättä kokonaan hermoja huolesta? Tuttavapiiriin on osunut jo useita keskenmenoja ja yksi kätkytkuolemakin. Tuntuu niiiin julmalta joka kerta.

positiivista kuitenkin itsellä, eli taidan sittenkin ovuloida. B) Jos tunnistin oireita ja lämpöjä oikein, niin ovis oli eilen (kp 27, hah). Kuvittelin, jo, että tästä tulee kokonaan ovuloimaton kierto, kun lämmöt olleet 36,3-36,6 koko alkukierron (eli selvästi korkeammat ku eka kierrossa missä lämpöjä seurasin), tänä aamuna sitten pomps 36,8. :) Tikkuja en oo ajatellut ainakaan vielä ottaa käyttöön, katsellaan nyt. Toivotaan, että tuo ovis oli ovis. Ainakin maha oli turvoksissa, tissit kipeät ja itku herkässä.

Eilen aamulla satuttiin heiluttelemaan peittoja aamusti ennen töihin lähtöä. Sopivasti kävi mahdollisen ovulaation suhteen, nyt sitten kuulostellaan ja odotellaan. Jännää on.

On muuten hassua, miten sitä rupeaa muidenkin puolesta jännäilemään kun käy säännöllisesti lukemassa täällä kuulumisia. Kunkin tilanteissa myötäeläen lähden purkamaan IKEAn kassia (kävin hakemassa vähän mielihyvää shoppailemalla). Mukavaa takatalvea itse kullekin ;)
 
Tervetuloa uudet!

Voi vitsi etta monelle on tullut huonoja uutisia ja on ollut rankkaa. Haleja ja tsemppia teille.

En ole taaskaan kirjoitellut. Melkein paivisin kayn lukemassa, mutta kun omassa navassa ei oikein ole tapahtunut mitaan ja kun kierrostakaan ei ole hajuakaan.

Nyt pari paivaa on ollut alavatsa tosi kipea, hyvin menkkamaisia oireita ja se hetkittainen huono olo. Tanaan aamulla kaansin koko talon ylosalaisin, jos ois testi loytynyt, mut ei. Iltapaivalla kaytiin kaupassa ja mies valitteli kuinka kalliita testit on (!). Kotiin tulessa sanoin haluavani tehda testin, koska viinia ois ollut kaapissa. Mies sanoi, etta odota pari paivaa viela ettei mene rahat hukkaan!!!! :kieh: :LOL: Hailakka plussa sielta tuli!

Siis aivan uskomatonta, etta mina ylipainoinen ja tosi epasaannollisen kierron omaava voisin olla raskaana. Taytyy sanoa, etta huoli kasvaa minuutti minuutilta. Mulla on ollut tosi paha hammassarky ja oon ottanut jonkun verran paracetamolia. Olen myos juonut jonkun verran. Kylla tata varmaan tapahtuu aika monelle, vai? Oletteko te kaikki ihan nolla linjalla koko ajan?

Kauheet sepustukset yhesta hailakasta plussasta. Huomen aamulla uus testi. En tiia kuinka luotettava tama testi on. Joku halppis jutska. Huomenna ostan sit Clearbluen testin. Toivottavasti ei tipu kovin korkeelta. Yritan ainakin pitaa jalat maassa maanantaihin asti.

Hyvaa lauantaita kaikille!
 
JoJo peukut pystyyn, että se olis just sitä itteensä =) Jos tän koko yrittämisen ajan olis ollu absolutistina, niin hulluksihan tässä olis tullu, sitten vasta kun on väriä testissä, niin loppuu pikku tissuttelut! Noista Clearbluen -testeistä on ollu plajon juttua, että ne on näyttäny vääriä plussia, et suosittelen ostaan jonkun muun, esim. apteekin oma on kai hyvä merkki.
 
Jojo, onnea plussasta! :flower:
Älä huoli noista lääkkeistä, parasetamolia saa syödä huoletta koko raskausajan. Eikä musta juomisestakaan haittaa oo tossa vaiheessa. Eri asia jos toistuvasti juo isoja määriä raskaana.

Niin, ja älä ihmeessä osta Clearblueta, se on ihan arvauskamaa. Osta Apteekin oma, on halvempi ja varmasti luotettava!
 
Kiitos Kvart over ja Murmelin onnitteluista ja vastauksista.

Eli siis en osta Clearblueta. Mista mulla oli semmonen tieto, etta se olis ollut hyva... En tieda saanko tanaan apteekin omaa tai edes tekeeko ne taalla edes apteekin omia.

Tein uuden halppis testin ja vahvempaa plussaa naytti heti aamusta. Mies ei oikein luota siihen, mutta ei kai se kahta kertaa voi vaarin nayttaa?!? Kauheita kramppeja on koko ajan. Niinkuin menkat ois alkamassa. Koko ajan luulen, etta kohta lorahtaa verta.
 

Yhteistyössä