Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

maikkis; oliko niin rankkaa :)

La Mer: kuulostaapas kivalta :D saat sitten ruveta oikeasti uskomaan.

Meillä kun on ukon kanssa mennyt työt ihan kunnolla ristiin ettei olla hereillä nähtykään hetkeen, ehkä tänään jo :heart: No höpöteltiin ja vihjailin hiukan puhelimessa et miten olis, no ukkohan kellisti mun kesken unien mun sekä omiensa, et puoliunessa touhua, mut en mä yleensä yöllä herää ja nyt oltiin molemmat puoliks hereillä tai en mä ukosta tiiä :) mut mää ainakin. Ja juu tää oli nyt vähän tällänen teksti :) mut eiköhän sitä piä jatkaa harjoituksia ainakin jonkin kerran vielä kun ei oo oikeesti oviksesta tietoa millon tulee. Pitäskö huomenna tehdä se mun ainokainen ja viimeinen ovistesti ;) kattos mitä se näyttää. Tosin se voi olla mennyt ohi tai tulossa mut jos kattos :) sit saa unohtaa ainakin hetkeksi kaikki testit ja otaa rauhassa, tai ainakin yrittää :)

Unico, oli se ;) Ovis oli pari päivää myöhässä, ja kun en täysin noihin ovistesteihin luota, niin tuli sitten niitä peittoja heiluteltua ihan urakalla. Ja mä kun ajattelin että ajoitus menee kerrankin nappiin =)

Mitähän Adalle kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin, tai ainakin parempaan päin menossa.

Entäs Hallama, mikä on tilanne? Ja Sharonallakin näyttäisi olevan päivät pitkällä. Mites muuten, jatkuuko teillä yritys, vai onko nyt taukoa häihin asti?

Muoks. Siirsin La Mer sinut plussaneisiin, toivottavasti sopii :heart:

Hille79.............29.........kp 5/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 6/25-26.........yk 19
Toivo79...........29.........kp 12/27-32
Gilmore............29..........kp 13/30-35.............yk 17
teetee.............29..........kp 14/31-39...........yk5
maikkis123......29.........kp 17/24-26...........yk 7 (km 09/08)
delfis...............29.........kp 23/28-36.............yk 7
salome............28.........kp 26/33-37............yk 3 (km 12/08)
Hallama80.......28.........kp 34/30................yk 2
Sharona..........28.........kp 41/28-40...........yk 5
JoJo79.............29..........kp 42/37.................yk 6

Taustalla:

Sun Rise..............28
Ada.....................29
Unico..................29
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009

Heips kaikille plussaa odottaville! :wave:
Plussanneet-pinossa Kaa teki ohituksen, ja synnytti ennen mua. Täällä odotellaan edelleen. Vähän sellaista ajan tappamistahan tämä on...
Aurinkoista kevättalvea! :)
Terveisin Lilla My ja Pikkis (41+0)

onneks olkoon La Mer :D Eiköhän tuohon jo uskalla uskoa ja eikö ne jo labraankin ota jos on kaks plussatestiä tehnyt kotona!

Mulla on tilanne muuttumaton, eli ei kuukautisia vielä. Taitaa tämäkin kierto venähtää ylipitkäksi. Tässä on nyt pari päivää kiristellyt siihen malliin että pms-oireet taitaa olla päällä :( Huomenna kuitenkin testaan jos ei ole menkat alkaneet, kun lauantaina on taas kolmekymppiskekkerit. Pitää tietää uskaltaako muutaman ottaa. Hirveesti näitä juhlia tässä koko ajan ja kun en ole kenellekään kaverille ole kertonut näistä lapsentekopuuhista niin ei voi ihan tipatonta linjaa vetää ellei ole tärpännyt.... huh onpas sekavaa vuodatusta... sorry.

Ilmoittaudun mukaan tähän ketjuun, vaikkemme ole vielä yritystä aloittaneet. Meillä oli aluperin tarkoitus jättää ehkäisy (minipillerit) pois kesällä, mutta nyt olemme kääntymässä siihen suunteen, että jos vaikka nyt keväällä jättäisimme ne pois. Mua jännittää jo tämä yrittämisen odotus, miten jaksan yrittää tai odottaa...

Olen 28 vuotta ja kierrosta ei mitään hajua ole, kun vielä pillereitä syön.

Taidan nyt alkuun vaan seurailla sivusta muiden yritystä...

Onnea kaikille yrittäjille!!

ja kiitos onnitteluista ja joo jossain vaiheessa täytyy mennä todella varmistamaan tämä plussa! Aikamoista kyllä. Jotenkin on iloinen ja samalla hämmentynyt että uskaltaako olla iloinen...

hurjaa.

Mutta voimia kaikille, ihana, että uusia ihmisiä näin vahvasti odotetaan ja toivotaan! Pääsevät hyviin syleilyihin! :heart:

Puuuuuuh ++++++ :whistle:

Ajattelin myös käväistä puhaltelemassa plussatuulia, jotta joku teistä pääsisi tuonne toiselle puolelle, siellä alkaa tosiaan olla hiljaista, mutta eiköhän keväthormoonit ala jylläämään ja plussa karttumaan! :D

Hallama80 :hug: Joskohan tämä olisi nyt sitten SE kierto :heart:

Onnittelut La Mer tälläkin puolella :flower:

Unico Tehän ootte ihan villejä B) Kaikkea hyvää ja rauhallista oloa sinne :heart:

Täällä vaan odotellaan ja "kärsitään" liitoskivuista. Siis onhan ne TOSI inhoja ja kipeitä, mutta mitäpä sitä ei kestäis niin pitkän odotuksen odottelun jälkeen :saint:

Kivaa viikonloppua ja kevättä kaikille :flower: :flower: Käyn kyllä melkein päivittäin lukemassa teidän juttuja B)

Pilvilinna ja möhkäle 23+3

la mer, onnea! :flower: tulemme pian perässä vilkastuttamaan odotuspinoa.

kaapo, tervetuloa mukaan jännäämään!

hallama :hug: voi kurjuus... suklaa auttaa. tsemppiä uuteen kiertoon!

voi kauhistus, minähän olen sitten seuraavana vuorossa. tasan viikon päästä odottelen tätiä kylään. mieli on kauhean tasainen, ehkä jopa vähän turta ja välinpitämätön. ajattelen vain, että pari kiertoa vielä ja sitten aloitamme tutkimukset. onneksi on paljon töitä, opiskeluja, matka ja muutto tulossa ettei kauheasti ehdi tätä yhtä elämänaluetta murehtia. ovispaniikista huolimatta ajoitus oli täydellinen, joten siitä ei pitäisi kiikastaa. eikös kevään pitäisi olla jotenkin hedelmällistä aikaa, toivottavasti kevät tulee tähänkin pinoon. =) kanssajännääjät maikkis ja delfis, josko edes yksi kolmesta... :heart:

pakko tulla vähän vielä valittamaan... tänään selvisi että yksi työkaveri on raskaana, no olin sitä jo kuukauden päivät epällytkin. vähän se kirpas kun syntyy samoihin aikoihin kuin itselläkin ois ollu laskettu aika. mutta ei siinä kaikki, tämä sai sitten kaikki äidit juttelemaan lapsistaan ja kuinka kauheaa vauva-aika oli. ja voi kauhea kun kyllä tää pikkulapsiaikakin on niin kauheaa ja mitäs sitten kun ne on teinejä. kyllä lapset vaan on niin kauhea asia, että älä sinä salome vaan ikinä niitä hanki. kaikki tämä hauskasti hymyssä suin. siinä sitten hymistelen hölmönä. totuushan on että nämä ihmiset ovat onnellisia perheenäitejä, miksi niitä lapsia olisi useampi kappale tehtynä jos se todella niin kauheaa olisi. harmittaa ihan hirveästi, että niin moni on onnellisen ulalla siitä että joillekin lastenteko ei ole helppoa. tekisi niin mieli täräyttää että kovasti haluaisin sen kauheuden kokea, minulla on vain kaksi keskenmenoa plakkarissa, sehän se vasta herkkua onkin ja yli vuosi on nyt tahkottu ihan tositarkoituksella. :headwall:

Salome Tulimpa vielä halailemaan sinua :hug:

Se on kyllä NIIIN ärsyttävää, että lasten saamista pidetään itsestäänselvyytenä. Nyt kun olen vihdoin raskaana, niin jo kysellään että montako teette ja kuin pienellä ikäerolla. Myös sellaiset kyselee jotka tietää et meille niitä lapsia ei niin vaan siunaannu. :headwall: Ja sitten myös vähätellään realiteetteja, eli että eihän nyt sulle, terveelle urheilevalle naiselle voi mitään sattua, kun olen varsinkin alussa pelännyt juuri keskenmenoa. Kun on tullut tosiaan selväksi se että mikään ei ole itsestään selvää. Anteeks nyt mä ihan intouduin avautumaan :ashamed: Positiivisin mielin vaan eteen päin.

Pian se sinullekin se nyytti varmasti suodaan ja tosiaan keväthormonit saavat varmasti plussatsunamin tähän pinoon :heart:

Pilvilinna poistuu nyt taas takavasemmalle...

pilvilinna, kiitti! kyllä täällä positiivisin mielin mennään kuitenkin, ei jaksa masentua kaikenmaaliman tomppeleista. nautihan sinä raskaudesta täysin rinnoin!

nauratti muuten yksi päivä kun mies selitti että oli nähnyt työkaverien kanssa haikaran ja tohkeissaan siitä kertoi. minä siinä sitten hymyssä suin mutisin, että jaa-a mitähän sekin enteilee... hän katsoi vaan hölmistyneenä eikä yhtään ymmärtänyt mitä tarkoitin... :LOL:

Kaa:lle onnea ja Lilla My jaksuja etköhän säkin kohta pääse

pilvilinna, kiva kun käyt morjestamassa :)

Hallama80: :hug: ja voimia uuteen!

Kaapo, tervetuloa

salome, josko tuo rauha olisi joku merkki :) peukkuja jännäämiseen :) ja voimia.

täällä ihan ihme kierto nyt taas menossa, vähän väliä tiputtelee ja sit on päivän kaks ilman ja taas siis veristä joko kirkasta tai vanhaa sössöä pöksyihin, ärsyttävää...

Salome: Yksi ärsyttävimmistä ihmisryhmistä ovat kyllä ne hoopot, jotka joka välissä valittaa lapsiperheen arjesta, käskee olemaan "tekemättä lapsia", ulisee kun ei tärpännyt ja mennyt jo 3 kuukautta, manaa parisuhdeonnen lopahtamista "viimeistään kun tulee se eka lapsi" jne. jne...Mäkä mäkä...Itseä satuttaa tällä hetkellä juuri kaikken eniten kommentit, joista kuulee sen, että kaikki on saatu tosta noin vaan ja pidetään itsestään selvinä. Mäkin jo odottelen täällä alistuneena, että milloin taas saan alkaa kuullla kaikkia kivoja vihjailuja ja piikkejä, kun sana siskoni raskaudesta leviää :headwall: Joskus pelkään, että ihan oikeasti möläytän jotain aivan älytöntä - ja mä siis yleensä käyttäydyn hyvin hillitysti ja ilmekään ei naamalla värähdä, vaikka sisällä kiehuisi ja kuhisisi.

Täällä on menossa välikierto. Hoitosuunnitteluaika on tiistaina, mikä vähän jänskättää, että mihin tästä seuraavaksi siirrytään. Aion suoraan kysyä, mitkä on meidän todennäköisyydet raskauteen milläkin hoidolla. Välikierrosta huolimatta munasarjat tuntuu käyvän kuumina, koska on ihan hyperin oireita. Johtuu varmaan siitä, että olen jo 4 kiertoa syönyt clomeja ja ne jää kehoon ja vaikuttaa välikierroillakin.

Heippa taas pienen tauon jälkeen. Kyllä ne mulla oli valitettavasti ihan oikeet menkat, ei epäilystäkään...
Tää viikko on mennyt lomaillessa, joten en ole ehtinyt näitä vauva-asioita paljoa miettiä. Hyvä niin välillä.
Paljon onnea LaMer plussasta!
Mä tässä vähän jännäilen, että koska mun sisko poksauttaa uutisen, että on raskaana. Ei se kyllä ainakaan vielä toistaiseksi (kai) ole, mutta odotan jännittyneenä (ja pelokkaana), koska se tapahtuu. On nimittäin sellainen tunne, että se voi tapahtua koska vaan. Silloin katseet automaattisesti kääntyy minuun, sillä minä olen meistä se vanhempi ja molemmat ollaan samantyyppisessä elämäntilanteessa (vakiinnuttu ym.)
Oon kyllä silti päättäny, että meen/mennään tutkimuksiin vasta sitten, kun on vuosi yritystä takana, jollei sitä ennen oo tärpänny. Eli on tässä vielä 5 kuukautta aikaa..
Voimia kaikille! :hug:

Hallama80.......28.........kp 2/30................yk 3
Hille79.............29.........kp 7/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 8/25-26.........yk 19
Toivo79...........29.........kp 14/27-32
Gilmore............29..........kp 15/30-35.............yk 17
teetee.............29..........kp 16/31-39...........yk5
maikkis123......29.........kp 19/24-26...........yk 7 (km 09/08)
delfis...............29.........kp 25/28-36.............yk 7
salome............28.........kp 28/33-37............yk 3 (km 12/08)
Sharona..........28.........kp 43/28-40...........yk 5
JoJo79.............29..........kp 44/37.................yk 6

Taustalla:

Kaapo................28
Sun Rise..............28
Minna77.............31
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009

Onnea Kaalle! Ja Lilla Mylle myös! :)

Hallamalle pahoittelut tädistä :hug:

Ja Unicolle tsemppiä kierron kanssa, se on aina ikävää kun värkit ei toimi kunnolla ;)

Tervetuloa Kaapo, laitan sut taustailemaan, niin ilmoittele sitten kun teillä yritys lähtee kunnolla käyntiin :)

Mä kanssa vähän pelkään milloin mun sisko ilmoittaa olevansa raskaana. Se on mua pari vuotta nuorempi, mutta aina halunnut kovasti lapsia. Ja se on kanssa sellainen hannuhanhi, että ihan varmasti tärppää ekalla kerralla... Toisaalta niillä on kyllä vähän sellaisia suunnitelmia tässä, että ehkä se vauva ei ihan vielä ole ajankohtainen, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Mutta se olisi niin painajainen kuin olla vain voi.

Tsemppiä Vadelmaunelmalle, kyllähän niitä "ihmeitä" aina välillä tapahtuu myös välikierroissa...

Näin muuten unta, että meillä oli vuoden ikäinen tyttö, jota vein ekaa kertaa päiväkotiin hoitoon. Toivottavasti... Pelästyin ihan kun päivitin listaa, että noi kp: on noin pitkällä jo. Toisaalta ovis oli sen verran myöhään, että kyllä tässä vielä reilu viikko on piinailua jäljellä.

Tervis,
ilmoittautuisin tännekin mukaan kuumeilemaan. Ikää on mittarissa 29, yritys aloitettiin joulun jälkeen ja nyt kolmas (yritys)kierto menossa. Tähän asti pillerien jättämisen jälkeen kierrot on olleet 37-42d. Nyt menossa päivä 21 ja oviksen bongailun opettelu on menossa (ehkä nyt tai sitten ei).
On yritetty olla yrittämättä, mutta vaikeaahan tuo tuntuu olevan ainakin mulle. Aika paljon tulee jatkuvasti luettua ja etsittyä tietoa ja sitä kautta huomaamattaan seuraa oireita ja alkaa yrittämään. Pöljäähän se kai on, mutta olis se niin kiva...
Paljon jaksamista pitkään yrittäneille ja jännittäviä päiviä kaikille tuoreille yrittäjille. :) On se niin kiva kun voi kuumeilla jossain ja jollekin, kun töissä ja miltei missä tahansa saa kuunnella näitä "koskas te niitä lapsia rupeatte tekemään?"-kommentteja.

heippa ja kiitos ja

hallama höh ja voimia paljon itsensä hellimistä nyt!
[salomo, vadelmaunelma, hille voimia kans...

oottelen teitä jo innolla tulevaksi plussapuolelle...

kevät olkoon hedelmällinen! :heart:

Hallama80.......28.........kp 4/30................yk 3
Hille79.............29.........kp 9/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 10/25-26.........yk 19
Toivo79...........29.........kp 16/27-32
Gilmore............29..........kp 17/30-35.............yk 17
teetee.............29..........kp 18/31-39...........yk 5
maikkis123......29.........kp 21/24-26...........yk 7 (km 09/08)
Cladoceran.....29..........kp 23/37-42............yk 3
delfis...............29.........kp 27/28-36.............yk 7
salome............28.........kp 30/33-37............yk 3 (km 12/08)
JoJo79.............29..........kp 44/37.................yk 6

Taustalla:

Sharona.............28
Kaapo................28
Sun Rise.............28
Minna77.............31
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009

Tervetuloa Cladoceran :wave:

Delfikselle tsemppiä piinailuun. Toivottavasti tuottaa tulosta :)

oma napa ei tunnu yhtään raskautuneelta. tuttuakin tutummat näppylät löysi taas naaman. toisaalta on tässä vielä aikaa, kun nyt on dpo 6 menossa...

Maikkis Kiitos taustalla-listalle lisäyksestä.

Mulla on kohta synttärit ja mies kyseli, että mitä haluan lahjaksi. Tietysti vastasin, että vauvan. Mies tokaisi, että ei taida ennättää siihen mennessä. Johon minä vastasin, että ensi vuonna sitten, kolkytvuotislahjaksi. Mies piti tätä hyvänä ideana! Optimisset mahdollisuudet voisi siihen olla, sillä jos yritäminen alkaa kuukauden/kahden päästä ja tärppäämiseen menee muutama kuukausi... mikä voisikaan olla parempi lahja?!!

Kolme viikkoa jäljellä pillereitä, sitten odottelemaan ekoja luomuja... jaiks =)

Yhteistyössä