Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Voi kuulkaa naiset, terolutit on pettämässä mua: valuu rusehtavaa limaa ja on alavatsakipuja :'( Että se siitä...En ymmärrä yhtään, että miten ne nyt noin, kun ovat toimineet tähän asti hyvin eli vuoto alkanut 2pv terojen lopettamisen jälkeen ja mulla vielä syömättä tästä kierrosta teroja! Voi räkä... :headwall:

Gilmore............29.........kp 4/30-35...........yk 18
Unico..............29..........kp 6/28..................yk 01/07
päpsy78........ 30..........kp 7/29-33............ yk 2
maikkis123......29.........kp 11/24-26...........yk 8 (km 09/08)
salome............28.........kp 12/33................yk 4 (km 12/08)
Hallama80.......28.........kp 19/30................yk 3
Murmelin........ 29........ kp 22/28-38........... yk 3 (km 1/2009)
Hille79.............29.........kp 24/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 25/25-26...........yk 19
Toivo79...........29.........kp 31/27-32
teetee.............29..........kp 33/31-39...........yk 5
Cladoceran.....29..........kp 38/37-42............yk 3

Taustalla:

Sharona.............28
Kaapo80.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009

Onnea Lilla Mylle ja pikkuiselle :heart:

Pahoittelut Unicolle ja Gilmorelle tädistä :hug: Ja Vadelmaunelmalle myös. Voisiko kuitenkaan olla mitään toivoa, että kyse olisikin muusta kuin menkoista...?

Mites toivo, teetee ja cladoceran, teilläkin alkaa kierto olemaan jo pitkällä...?

ON. olin eilen siellä vyöhyketerapiassa. ajanvaraajalle oli vain sattunut pikku moka, eikä ollut varannut aikaa sellaiseen kunnon terapiaan, vaan sellaiseen johonkin rauhoittavaan juttuun. mutta eipä se haitannut, se käsitteli koko kropan sillälailla kevyesti hieroen ja painellen, mikä tuntui aivan ihanalta ja jälkeenpäin oli tosi rentoutunut ja lämmin olo. koko illan piti juosta vessassa, että kyllä se jotain laittoi liikkeelle, ja unikin tuli tosi helposti :) eli vaikka ei ollut ihan sitä mitä piti, niin ei harmita yhtään. varasin kyllä seuraavaan kiertoon vielä uuden ajan siihen "oikeaan" hoitoon ;)

Ihanaa, tämän päivän jälkeen enää 2 työpäivää ennen lomaa! Sitä on kyllä odotettukin, ehkä n. joulusta asti :LOL: Ihanaa päästä vähän pois kotoota ja arjesta ja rutiineista ja ehkä pahin kuumeilukin vähän helpottaisi. Tässä nyt vain hiljaa toivon, että ovis tulisi viimeistään torstaina jolloin sen vielä ehtisi hyödyntämään, sillä ollaan saman tien lähdössä sukuloimaan loman alkuun, ja en usko että siellä on mahdollisuuksia touhuiluihin... Usein se ovis mulla on ollutkin kp13 (torstai), mutta esim. viimeksi se oli kp15... Toisaalta mä olen niin loman tarpeessa, että ei se yksi hukkakiertokaan haittaa B) Mutta pidetään nyt vähän kuitenkin peukkuja pystyssä ;)

vadelmaunelma, :hug: mut ota se kirves pois kaivosta. toivoa on vielä, eikö? aiotko ollenkaan testata? yritä jaksaa vielä, ja tule kertomaan missä mennään.

maikkis, toivottavasti ovis osaa tulla oikeaan aikaan. B)

täällä hiljaiseloa... huomenna lääkärin pakeille, tulen sitten kertomaan mitkä on fiilikset käynnin jälkeen.

päpsy ;)

vadelmaunelma :hug: ja tovioa sinne et olis jotain mutta

maikkis, eli siitä vyöhyketerapiasta on ainakin johonkin apua :D odotellaan uusia tietoja sitten D Onnea lomaan! nautihan sitten
ja ai juu mull aon vasta viiden päivä jos oon ite laskenu oikein :)

salome onea matkaan!

tänne eilen oli hirveän lämpöinen ja virkeä olo ihan outoa mulle :d tuopi toivoa jos se jatkuisi ja muuten niin jaksa olla pirteämpi ja onkin ja virtaakin hiukan enemmän et jos silä sais jotain positiiviia vaikutuksia :) toivossa on hyvä elää ja varsinkin näin alkukierrossa. Kattoo nyt mihin suuntaa mieli ja olotila taasen muuttuu.

Plussa onnea!

Maikkis aika rentsiltä kuulostaa tuo vyöhyketerapia. :) Pitäisikö kokeilla ihan muuten vaan... Mukavaa lomaa!!

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi pääsiäisen vaellusreissukaveriksi... Lämmöt on palanneet 36,8:aan 37 pinnasta, joten toiveet ei oo kovin korkealla. Kovasti kyllä närästää jo toista viikkoa putkeen ja aina esim. yskiessä kyllä huomaa omaavansa kohdun. Oireet kuitenkin varmaan sitten sitä perus-pms:ää enemmän ku mitään mitä toivoisi.

Joten joutunen sähläilemään teltassa erinäisten tulppaviritysten kanssa :( Sitten pää pystyyn ja odottelemaan uutta kiertoa, jos vaikka sitten...

Peukut pystyyn kaikille! Kevät tulee ja aurinko paistaa! Elämässä on (ainakin kait) muutakin kun vauvat. :D

cladoceran, toivottvasti saat vaelluskaveriksi jotain muuta, kaikeasta huolimatta. Olikos sulla kuppia? meinaan siihen on jotain kertakäyttöisiä puhdistuspyyheitä jos ei ole vettä lähellä. En ole vielä testaillu mut varoiksi ostin mökkiä varten ja kesää (näin toiveikas)
mut on tällä jotain hyvääkin, soitin ja kyselin et millä aikataululla ne ton mun kohdun tutkii niin olivat unohaneet laittaa jonoon, et hyvä oli et soitin ja pääsen jo ens viikolla :) sen jälkeen saa alkaa sit jännäämään mitä sieltä löytyy. mut saapahan sen ainakin pois mielenpäältä mut toisaalta tästä kierrosta ei voi sitten odottaa yhtään mitään, mut kuitenkin. no just kun tulin listalle niin saa sitten kierron missä ei voi odottaa kun oviksen tienoilla on toi tutkimus niin en usko et sillä onmihinkään kiinnittyä kun kaavitaa huoh mut sit se on ohi ja saa uusia tuulia odotella :)

Unico, Tsemppiä tutkimuksiin!

jeps kuppi löytyy kyllä ja oon ihan addiktoitunut siihen. Tosiaan mietin vaan sitä, 4 vuorokautta kun mennään ilman pesumahdollisuuksia, että miten tuon hygienian kanssa kannattaa leikkiä... Täytynee kuitenkin palata kertakäyttöisiin, ellei sitten selviäisi ilman tätiä... *toivo elää vielä* B)

Ada
:heart: Moikkamoi vanhat tutut ja uudet kuumeilijat!
Suuri kiitos :hug: -viesteistä km:n jälkeen. Niillä oli suuri merkitys, mutta en vaan jaksanut vastata silloin mitään. Se kokemus vei hetkeksi todella syvälle. Kaikki pettymysten kokemukset, joita kuumeilun myötä oli kokenut ja joita mä en osannut kuumeillessa työstää, vyöryi yhtäkkiä päälle. Mutta toisaalta oli aikakin itkeä oikein kunnolla. Keskenmeno on jotenkin hyväksytty syy näyttää surua. Kun taas lapsettomuus on vähän sellaista salaista hiljaa kärsimistä. Mutta jos olen rehellinen, niin kipeimmin mä surin pitkää odotuksen odotusaikaa joka oli takana ja edessä. Tavallaan mun kohdalla kuumeilu oli rankempi kokemus kuin keskenmeno, mutta sen rankkuuden tajusi vasta keskenmenon jälkeen. Siksi haluan toivottaa teille pitkään odottaneille ihan roppakaupalla voimia lämpimiä ajatuksia ja kaikille plussatuulia ja kevään ihmettä :flower: !!!

Oma kuumeilutilanne on nyt sillä tavalla, että olen raskaana. Yhtään menkkoja ei ehtinyt tulla, mutta olin km jälkitarkastuksessa sattumalta juuri ovisaikaan ja siitä päättelen, että rv 4+5.

Jos joku päivittää, niin mun tiedot on
Ada 30 (5/07, km 2/09) 4/2009

:heart: :ll Ada

Ihania uutisia Ada paljon onnea matkalle mukaan :heart: :heart:

Vadelmaunelma peukut pystyssä, että vuoto on harmitonta ja liittyy raskautumiseen!! Älä vielä luovuta! Mun tuli ainakin siinä mun marraskuisen raskautumisen ihan alkumetreillä ruskeeta vuotoo ja oli todella menkkamaiset kivut, ja silti oli kaikki hyvin kuitenkin..vielä silloin.. ruskehtavat ja jopa hieman veriset vuodot taitaa olla aika yleisiä ja juur sillon ku menkat pitäis alkaa!!

Cladoceran sulle kans peukut pystyyn, että et kuppia tarvis!! Mä kans kattelin niitä kertakäyttö-puhdistuspyyhkeitä siellä nettikaupasta, josta tuon oman, vielä käyttämättömän kuppini tilasin, ne olis varmaan käteviä, just reissuihin!

Kupistani sen verran Unico, että tää on tällanen Lunette,pienempi kokonen kuppi. Kai sen voi muutamaa päivää ennen oletettua käyttöpäivää jo keittää, ja sitä harjottelua varmaan todella vaatii hieman etukäteen. Mä oon nyt asennoitunu niin, että ihan varmasti tulee käyttöä tälle, on niin PMS-oireet, kaikki ottaa päähän ja ruokaa tekee mieli mussuttaa kokoajan.. Ostin samalla tällasta Lunette-pesunestettä, jolla voi sit välipesut tehdä, onko teillä kellään tästä pesunesteestä käyttökokemuksia??

Onnea Ada! Ihanaa kuulla hyviä uutisia, tosi nopeasti tärppäs uudestaan =)

Murmelin , mulla on käytössä tuo sama kuppi ja se Lunetten pesuneste. Mä aina keitän kupin kuukautisten jälkeen ja sitten ennen kuukautisia. Niiden aikana olen käyttänyt vaan tuota pesunestettä. Kannattaa muuten huuhdella kuppi aina ensin kylmällä vedellä ja vasta sitten lämpimällä niin ei tummu niin helposti.. Toivottavasti et kuitenkaa tartte kuppia vielä piiiiitkään aikaan!! =)

ON. Mulla on täällä ihmeellisen tasainen ja seesteinen olo. Nyt on jo kp 19, eikä minkään näköisiä ovisoireita... taaskaan :LOL: Koskahan mä opin tunnistamaan kierronvaiheet?!?! Ainoa mitä tunnistan on pms-ketutuksen... No, alun stressaamisesta olen nyt päässyt ja alkanut nauttia olostani ilman hormooneja. Täytyy sanoa että peittojen heiluttelu on kyllä ollut erinomaisen mukavaa ;) Nyt vasta oikeasti tajuan sen miten toi ehkäsyn käyttö vaikuttaa moneen juttuun. Ainoa ikävä juttu on se että mulla on tullut muutama finni näiden 3kk aikana, sellaista ei ole kyllä ollut vuosiin!!

Eipä mulla tämän ihmeempää tänään, positiivisia ajatuksia ja plussa tuulia kaikille!!
Vadelmaunelma ja Cladoceran täällä on kaikki peukut ja ukkovarpaat pystyssä!!!

Minäkin olen taas täällä pitkästä aikaa. Kp25 mennään eikä mitään tuntemuksia missään... Ei edes minkäänlaisia valeraskausoireita. No, täti pitäisi saapua viimeistään maanantaina, katsotaan, jos tuntemukset sitä ennen muuttuu johonkin suuntaan. Flunssaa ja päänsärkyä kyllä pukkaa ja lämmöt hiukan koholla, mutta taitaa olla vaan kevätflunssaa...
Ja alle kuukauden päästä täytän jo 30...
Tsemppiä ja peukkuja kaikille!

Murmelin kupeista vielä. Mulla on järjestyksessään toinen Mooncup (ensimmäisen söi koira :ashamed:, ei ollut kivaa kellään, oli sen suolistossa yhteensä 8 kk aiheuttaen kaikkea jännää). Syödyn tilalle hankin Lunetten, mutten oikeen päässyt sen kanssa yhteisymmärrykseen ja päädyin tilaamaan uuden mooncupin. Pesun oon hoitanut apteekin hajuttomilla pesunesteillä (esim. lactacyd) ja ne on olleet ok. Tärkeintä kai et pesunesteen pH ei oo liian korkea, että kävisi limakalvoja ärsyttämään.

Hallama mulla on ihan sama ahaa-elämys pillerien lopettamisesta! Kuinka mukavaa puuhaa tuo peittojen heiluttelu onkaan ja toisaalta kuinka kivaa on olla "tunteiden vietävänä" tasaisuuteen verrattuna. Negaationa täälläkin finnit, joita tuntuu kertyvän erityisesti selkään :headwall:

Ada ihania uutisia! Ihan herkistelin, kun luin sun kuulumisia...

On: paskat on fiilikset. Eilen testattu nega, illalla alkanut järkky kurkkukipu, joka uhkaa huomenna alkavaa vaellusreissua, mitä oon odottanut enemmän ku mitään aikoihin. Kiva sitten viettää tädin kanssa pääsiäinen kotona, kun kaverit on aurinkoisessa tunturissa pikkupakkasessa hiihtelemässä... :snotty: Joskus elämä vaan näyttää persettä. Todennäköisesti lähden reissuun, vaikka olisinkin hiukan vajaakuntoinen. On vaan pakko päästä lappiin. Vuokraan sitten vaikka itelleni jonkun mökin ja istun makuupussissa terassilla koko pääsiäisen...

ada minkä teit! toit iloa päivään mahtavalla uutisellasi, kyllä joskus elämä taitaakin olla reilua... onnea! :flower:

vadelmaunelma, mitkä fiilikset?

olen täällä ihan täpinöissäni gynekäynnin jälkeen, oli pakko kirjautua heti tänne... oli niin ihana lääkäri että! kuunteli ja kyseli tarkasti, ja ultrasi paikat pitkään ja hartaasti. hienolta kuulemma näyttää, ja 14 mm folli siellä köllötteli oikealla puolella. veikkasi että lauantaina olisi irtoamassa munasolu, hassua, taitaa tulla sitten lyhyempi kierto, kun lauantaina on vasta kp 16 ja yleensä ovis on kp 19 tai 20. oli sitä mieltä ettei ole syytä huoleen, yksi alkanut raskaus (siis tämän puolison kanssa) on hyvä ennuste tulevasta raskaudesta. sanoi että puoli vuotta pitäisi ihan huoletta vielä yritellä, hänen mielestään jopa vuosi. :eek: nuo varhaiset keskenmenot ovat niin yleisiä, että laittoi huonon tuurin piikkiin, samoin kemialliset. pyysin kuitenkin lähetteet verikokeisiin ja miehelle spermatestiin, mutta jos niistä ei sitten mitään ilmene niin kai tässä pitää vaan jatkaa harjoituksia hyvässä hengessä. olen niin helpottunut ja iloinen. ja tuo folli, kuinka ihanaa! kuinkakohan sitä lastaan rakastaa kun jo yhtä solua kohtaan tuntee niin suurta hellyyttä... sain jopa kuvan siitä! :LOL: lääkäri painotti myös että yhdyntöjä ei missään nimessä pidä olla joka päivä, siitä on jopa haittaa kun siittiötuotanto ei pysy perässä. joka toinen päivä on hänen mielestään ehdoton maksimitiheys, täytyykin vähän pihtailla oviksen tienoilla. :p

täällä ollaan siis erittäin hyvissä fiiliksissä, katsotaan josko sitä paniikkia alkaisi kasvatella sitten puolen vuoden päästä. tai sitten kun jännätään tutkimusten tuloksia. en pääse tässä kierrossa labraan, kun olemme matkalla silloin, mutta mies vie näytteen pikimmiten tutkittavaksi. ehkä tämä tästä, pieni askel kerrallaan.

clado :hug: negasta. nyt lepäät ja juot paljon kuumaa ja vedät c-vitamiinia nassuun niin pääset nauttimaan lapin matkasta.

salome Ihanaa! Onnea hyvistä uutisista! :heart: Ei muuta kun peitot heilumaan!!! Pidän peukkuja! :flower: :p

Kaikille muillekkin :hug: jaksamista yrityksiin ja täältä päin oikein oikein suuret plussatuulet teille puhallan! +++++++++++ :whistle: Odotetaan teitä tuolla odotuspuolella. :heart:

Delfis vaaaaltavat 6+1

Kiitos kaikista kuppi-vinkeistä ja lisää otetaan aina vastaan! :flower: Aika kova kohtalo oli sun koirallas Cladoceran täytyykin varoa, ettei meidän pedot pääse kupin kimppuun.. Kissa tuskin niin helposti syö tavaroita, paitsi meidän toinen kissa on kyllä melkein kuin koira, painaakin 7kg :LOL: Kuuma rommi tappoi mun flunssani viikonloppuna, kannattaa kokeilla!!

Salome olipa kivoja uutisia :heart: nyt vaan munarikasta pääsiäistä viettämään :heart:

Aivan ihana auringinpaiste ollut tänään, ja pongasin ensimmäisen leskenlehdenkin, kesä tulee, nautitaan siitä arvon Leidit B)

Murmelin Jeps, koira murtautui vessaan, kun olin menkkojen jälkeen jättänyt kupin lavuaarin reunalle keittelyä odottelemaan. Töistä tullessa kuppi oli kadonnut. Jos olisin tajunnut, että kaikki oireet virtsatietulehduksista silmätulehdukseen ja iho-oireista apaattisuuteen johtuu puoli vuotta episodin jälkeen edelleen kupista, olisi koira ollut leikkauspöydällä jo aikaa sitten. Luulin sen jo tulleen ulos, mutta ei... Kannattaa siis pitää varana, etenkin jos taloudessa on himokkaita uroskoiria :LOL: (nyt jo naurattaa... silloin ei)

Salome mahtavaa,että lekurikäynniltä jäi hyvä mieli! Antakaa keväisten hormonien jyllätä!

Lenssu ei tarttunut seksillä, eikä litratolkulla teetä ole vielä ollut vaikutusta. Ja koska ainakaan eilisen perusteella en ole pieniinkään päin, niin jäljelle jää siis Korkki auki. Pakkailen täällä niistellen n. minuutin välein uskotellen itselleni, ettei tässä mitään, huomenna lähdetään. Vielä 22 h aikaa starttiin. B)

Ada: ihania uutisia ja voimia uuteen! :flower:

Cladoceran, jos sieltä päin löytyy niitä kupin puhdistuspyyhkeitä niin niiden kanssa ei tarvii vettä. ;) mut toivottavasti et ees tarvii koko syteemeitä. Hui kun kurjia juttuja tuli myöhemmin nty sitten suolevedet esille et selätä sen kurkkukivun :D ja pääset reissuun :D ja toivoa on niin kauan kun ei hanat aukene... :hug:

murmelin juu voi mulla on lunette kanssa, mut sillon kun hommasin niin ei ollut kun yksi koko joten en osaa sen suhteen sanoa mitään :D Keittelen ennen menkkoja yleensä tai jos saan aikaiseksi nini heti jälkeen ja jotenkin myös ennen riippuu vähän miten toi vuotelee nyt keittänyt vaiks kuin usein kun vuotaa ei vuoda ja välissä käytellyt. Mä oon pessyt vaan sillä lactacydillä tai jollain missä on se ph alle 4

hallama, kyllä sä opit vielä jossain väliss lukemaan kehoa, en mäkään osaa vielä kunnolla tai sit tää sekoileen niin paljon nykyään. Ja toivottavasti ei tarvi oppiakkaan ihan het lukemaan vaan vois seurata mahan kasvua :)

salome, kiva kun saa jotain eteenpäin ja tietoa ja enen kaikkea et löyty hyvä gyne :D

delfis, siellä sitten on jo paaljon suunnitelmia vai? ihan toi loppukommenttisi :D

Tänne jännää jännää on vaiks ei oikei osaa muuta. ristiriitaiset tunteet mutta siitä se lähtee taas etenemään :D hitto kun sielt tutkimuksista ei pääse pois jos ei oo hakijaa ja kaikki on myöhälle töissä huoh no täytyy jatka amietintöjä ken hakis. mut olis hienoa jos sit sais kierron kuosiin ja välitippasut pois ja sitten taas uusin voimin hakemaan sitä plussaa :D

Murmelin ihan leskenlehtiä jo :D wau se kevät tulee :)

Plussa tuulia munarikkaaseen pääsiäiseen :D

Ihanaa Salome hyvistä uutisista B)

cladoceranille pahoittelut negasta ja flunssasta. toi on niin tyypillistä, että kun jotain pitäisi tehdä, niin tulee kipeäksi...

ja JEE! Täällä ovisplussa, ihan selvä ja vielä illemmalla tehdyssä testissä (ihan huvikseni kokeilin!) :heart: Eli ihan hukkaan ei tämäkään kierto mene, vaikka usko onkin koetuksella...

Ja hyvä kuulla Salome että mitä mieltä sun gyne oli tosta sänkypuuhien tiheydestä. Meillä on välillä ollut sellaisia useamman päivän putkia, kun ei ajoitus ole mennyt ihan nappiin, ja olenkin miettinyt, että näinköhän siitä tulee mitään. Eikä olekaan tullut. Nyt olenkin "pantannut", ja huomenna sitten päästetään uimarit tositoimiin ;) :LOL:

maikkis, ovisonnea sinne kans! minäkin sanoin eilen miehelle että nyt sitten pihdataan lauantaihin asti, eilen oli vielä lupa olla. ihme ja kumma se oli ihan messissä tässä suunnitelmassa ja sanoi että kyllähän toi lääkärin ohje ihan järkevältä kuulostaa. ei ois ehkä pitäny kertoa, jos se nyt alkaa varjelemaan visusti simppojaan... :LOL: sillä oli naurussa pitelemistä kun esittelin mun follin kuvaa, ja olin niin ylpeänä että tällästä mä täällä sisuksissani kasvattelen. muut ehkä ihastelee sitä vauvansa ultrakuvaa, mä revin riemun tollasesta potentiaalisesta vauvanpuolikkaasta. B) halvat on huvit.

hyvää pääsiäistä kaikille!

Cladoceran.....29..........kp 2/37-42............yk 4
Gilmore............29.........kp 6/30-35...........yk 18
Unico..............29..........kp 8/28..................yk 01/07
päpsy78........ 30..........kp 9/29-33............ yk 2
maikkis123......29.........kp 13/24-26...........yk 8 (km 09/08)
salome............28.........kp 14/33................yk 4 (km 12/08)
Hallama80.......28.........kp 21/30................yk 3
Murmelin........ 29........ kp 24/28-38........... yk 3 (km 1/2009)
Hille79.............29.........kp 26/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 27/25-26...........yk 19
Toivo79...........29.........kp 33/27-32
teetee.............29..........kp 35/31-39...........yk 5

Taustalla:

Sharona.............28
Kaapo80.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009

Kiitos Salome, ja ovisonnea myös teille B) Meilläkin tuli nyt tuollainen "sopiva" parin päivän tauko, kun edelliset touhuilut oli maanantaina ;)

Mä lähden nyt lomalle, ja tulen vasta reilun viikon päästä takaisin piinailemaan. Silloin onkin "tosi kyseessä", sillä samaan aikaan kun menkkojen pitäisi alkaa olisi ollut myös sen tm/km:n laskettu aika. Jos menkat tulee vielä siihen päälle, niin se voi olla vähän turhan rankkaa... Mutta murehditaan sitä sitten, nyt:
Hyvää pääsiäistä kaikille, ja plussa- ja ovistuulia meille tasapuolisesti! +++++++ :whistle:

Yhteistyössä