Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Nyt ne sitten alkoi, huoh... :'( Päivä meni heti piloille. Nyt tiedän tämänkin tunteen, että mitä tulee olemaan. Toivottavasti ei kauan :headwall: Eli toinen yritys kuukausi alkaa... toivottavasti paremmalla menestyksellä, kuin ensimmäinen.
 
Päpsy, voi ei ja :hug: Mutta mutta eihän se auta muu kuin kohti uutta yritystä!

Tuo vadelmatee oli mullekin uusi juttu.. hmm täytyykin käydä luontaistuotekaupassa tutkimassa asiaa. Mä olen aika kova teen juoja joten hyvin sopis kokeilla totakin kikkaa =) Mulla on käytössä Multitabsit ja kalaöljykapselit, greippimehua olen harkinnut... Päätin myös toistaiseksi olla täysin nollatoleranssissa karkin ja alkoholin kanssa, mutta se on enemmän "kesäkuntoon"-kampanja mulla.
Viime yönä näin unta, että tein plussatestin ja aamulla oli olo että pitää lähteä apteekkiin hakemaan testi. Hetken siinä unenpöpperössä olin ihan varma, että oon raskaana ja ne edelliset kuukautiset ei ollu oikeet. :eek: Vitsi tää on välillä niiiiiin raivostuttavaa kun on todellakin vaan kerran kuussa mahdollisuus mihinkään!!!! Tai mulla vielä harvemmin kun kierto on niin pitkä. Taitaa olla parasta hakea ovistestejä tänään.
 
Heippa naiset!

Tulin tänne kurkkaamaan teidän kuulumisia.

Vyöhyketerapia on käsittääkseni kiellettyä 3 ekan raskauskuukauden aikana, eli jos sitä kokeilee niin on syytä olla varma ettei ole VIELÄ raskaana :) Kaikki muut vaihtoehtohoidot ovatkin sitten vissiin kiellettyjä raskausaikana intialaisesta päähieronnasta homeopatiaan ja kaikki siltä väliltä. Klassinen hieronta kuitenkin on sallittua koko raskausajan.

Plussa jokaiselle! :whistle: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Toivottavasti monen moni teistä tulee tuonne odotuspuolen pinoon kevään mittaan!



salmiakkitassu ja massu 31+5
 
Ostin sitten kaupasta greippimehua, pitää kokeilla onko mitään apua vai onko ihan huuhaata |O Tuskin tuohon purkkiin tarvii nimeä laittaa, että emännän mehu. Sen verran pahan makuista, että tuskin isäntä sitä huolii :LOL: Paljon siitä on kirjoitettu, että auttaa ja ei auta. Nyt tulee sitten sekin testattua.

On tää kyl aika jännää, koko touhu. Melkein 8 vuotta oon syönyt pillereitä, että ei ees muistanut, miltä oikein oikeat luomu menkat tuntuu... Enkä kyllä oo pahemmin ajatellut, että koska on ovikset sun muuta. Kaikkea tässäkin touhussa oppii :LOL:
 
maikkis, tuo sun acuhierontalinkki ei toiminut (miten niin minäkö utelias ) :)

päpsy :hug: ja hyvä asenne, tsemppiä matkaan. Greippi mehu on hyvää :D mitä merkkiä sulla on? Tars kattoa saanko mä litkiä sitä vielä vai viekö se lääkkeiden vaikutuksen jonnekkin mikä ei oo hyvä :) mulla se toi selkeämmät limat.

Salmiakki tassu :eek: sääki jo noin pitkällä :) kohta on lopullaan ja saat pikkusen syliin. mites ton akupunktion kanssa? onko sekin kielletty?

tars mennä kattomaan mitä päivän aikana on tapahtunut, tuskin mitään kun ei hirveä kipu ole yllättänyt, toisaalt akivuttomat menkat olis mukavaa vaihtelua pitkästä aikaa. no vielä menee jännäillessä pitkään ja hartaasti jos pääsiäiseen mennessä ei aukea niin sit testataan. mut ku koko ajan tiputellut niin kai ne jossain välissä aukeaa...
 


päpsy78........ 30..........kp 2/29-33............ yk 2
maikkis123......29.........kp 6/24-26...........yk 8 (km 09/08)
salome............28.........kp 7/33................yk 4 (km 12/08)
Hallama80.......28.........kp 14/30................yk 3
Murmelin........ 29........ kp 17/28-38........... yk 3 (km 1/2009)
Hille79.............29.........kp 19/28-34...........yk 7
vadelmaunelma..30......kp 20/25-26...........yk 19
Toivo79...........29.........kp 26/27-32
Gilmore............29..........kp 27/30-35...........yk 17
teetee.............29..........kp 28/31-39...........yk 5
Cladoceran.....29..........kp 33/37-42............yk 3





Taustalla:

Sharona.............28
Kaapo80.............28
Sun Rise.............28
Ada.....................29
Unico..................29
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009

 
piti vielä tulla "avautumaan", kun näin viime yönä unta, missä olin ihastunut johonkin tuntemattomaan mieheen, ja siitä oli vähän sääli herätä... vaikka siis on onnellisesti naimisissa ja haluaisi sen lapsen saada ym jne, niin kyllä sitä silti välillä kaipaa sitä ihastumisen tunnetta ja sitä alun huumaa... näissä tunnelmissa tänään ;)
 
maikkis, eihän sitä tiiä, mut eipä jaksa enää jännätkkään, mahassa nipistelee sillee, et en varmaan lähe töihin ilman kuppia :) no ei se kyllä vielä mitään meinaa :D Aika näyttää, ja onneksi mull aon vielä vaikka kuinka muuta höyryttävää, tähän on iskenyt asunto kuume :D et halvat kuumeet mulla... eipä sitä voihan tolasia unia tulla mitä siitä eiköhän ne oo ne teot. ja hereillä olon fiilikset :)

plussatuulia ja positiivisia ajatuksia kaikille!
 
unico, toivottavasti et kuppia tartte, piiiiiitkään aikaan. d;)b mullakin oli asuntokuume, ja se koki juuri huippunsa kun löydettiin mieleinen ja tehtiin kaupat. nyt sitten muutto- ja sisustuskuumetta odotellessa...

maikkis, menin sitten varaamaan vyöhyketerapiasession itsekin... syytän sua! :D

hallama, huom vadelmanlehtitee, ei vadelmatee. vaikka varmaan jälkimmäinen on paljon maukkaampaa. =)

päpsy :hug: anna tädin aikansa riehua ja potki se pellolle, sitten vaan häntä pystyyn ja uuteen kiertoon kovin panoksin.

vadelmaunelma, jonkinnäköistä oireraporttia odottelen... mikäs piinapäivä sulla onkaan menossa? milloin testaat? mulla on hyvät hytinät sun puolesta. malttia ja positiivista mieltä sinne!

tää pää on niin sekaisin, ihan oikeesti. kävin lueskelemassa vanhoja viestejäni ja kyllä se vaan niin on että mielialat seurailee ihan tarkasti kierronpäiviä. ekat päivät möyrin pohjamudissa ja yritän prosessoida sitä jos ei lasta koskaan tulekaan, sitten noin viikon päästä (siis tänään) alkaa taas positiivisemmat tuulet puhaltaa ja toivo heräillä. oviksen aikaan on sitten täys tohina päällä ja sitten taas leijaillaan pari viikkoa pilvilinnoissa kunnes on aika taas läjähtää märäksi läntiksi asfalttiin... :LOL: että näin. aina sama laulu. olen taas hyvillä mielin ja luottavainen tulevaisuuden suhteen, se otetaan mikä annetaan ja pakko jonkun säteen on tänne risukasaankin löytää joskus. ja onhan tässä ne tutkimukset käynnistymässä, että eteenpäin ollaan joka tapauksessa menossa vaikkei tärppiä vielä aikoihin kuuluiskaan.

kivaa kevätpäivää kaikille!
 
:wave: Kaikille!!
Päpsylle tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

maikkis mä kans joskus näen aivan ihania unia ja aivan tuntemattomasta miehestä.. sehän on tosi hienoa kun voi flirttailla ja vähän muutakin ihan hyvällä omallatunnolla noin unien tasolla =)

unico toivottavasti et kuppia tarvi!! Mulle tuli viimeviikolla elämäni ensimmäinen kuppi postitse, yksi työkaveri kertoi, kuinka hyvä ja mukava se on ja päätin sitten tilata itsellenikin. Voiko sen sitten laittaa jo silloin kun epilee mahdollisten menkkojen alkavan? En oo viä ehtiny tutustua tarkemmin käyttöohjeisiin... ja salaa tietysti toivoo, ettei sille tulisikaan käyttöä enää tänä vuonna :)

salome aika samanlailla vuoristorataa kierron tahtiin menee munkin fiilikset, nyt kun ovis ehkä?? jo on takana, on se toiveikas, entä jos ihme olisi tapahtunut fiilis...

Omassa mahassa nipistelee ja vv taas runsastu eilen.. turhia toiveita taas nostattaa pintaan.. olispa joku keino,jolla vois hetkeks unohtaa tän kaiken "yrittämisen" jos vaan joku päivä vois sanoo, että nyt en kyllä yhtään muista koska viimeks on menkat ollu..jaa että katos vaan, pari kuukautta sitten ja että raskaana ollaan voimakkaasti... No, jospa nyt kun kesä lähestyy sais ajatukset muualle. Muutettiin viimekesänä ja nyt on taas ihana alkaa tonkimaan kukkapenkkejä ja istuttaan omaa porkkanamaata. Pari huonettakin olis vielä remontoimatta, kun ne asukit vielä puuttuu...

No, näihin kuviin ja tunnelmiin.. aurinkoista huhtikuun alkua kaikille! Toiset viivat löytäköön tiensä meidän tikkuihimme ++++ :whistle:
 
Vai kaipaili se Salome jonkinlaista oirelistaa. Noh, olen siis yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, mutta ei se onnistu mitenkään. Nyt siis on kulunut tasan viikko inssistä ja terolutit aloitin lauantaina. Yleisön toiveesta siis oirelista - tosin sitä ei vielä tässä vaiheessa tiedetä, että millaisesta taudinkuvaa nämä oireet kertovat :LOL: 1) nännit tuli heti älyttömän herkiksi ja kipeiksi ja rintoja on aristanut, mutta ei enää niin paljon 2) on ollut kamalan huono olo sekä aamuisin, päivisin että iltaisin 3) vähän kipristellyt alamahaa kun on käynyt urheilemassa 4) muutaman kerran nippaissut alavatsasta silali reilummin 5) valkovuotoa kait ihan normaalisti kiertopäiviin nähden, tosin ehkä enemmän kuin ennen ovista 6) alapäässä hiivan tunnetta, tosin nyt vähentynyt 7) väsyttää hirveästi: esim. nukun iltapäiväunia klo 18-19 ja silti nukuttaa taas jo klo 22! Eilen en meinannut pysyä hereillä klo 21 alkaneen talvisota -sarjan aikana...

No, joo...Onhan näitä, mutta on myös varmaan 100 muuta selitystä kuin RASKAUS....Sitä paitsi eihän nyt kuulu edes olla vielä mitään oierita :ashamed: Ja esimerkiksi pahoinvointi voi ja varmaan johtuukin yksinomaan teroluteista. Mutta pääsiäisenä näkee, tuleeko kylään "tipun muna" vai täti. Muistatko muuten Salome, että onko sulla kaikki nämä alkaneet raskaudet oireilleet samalla tavoin?!?
 
Murmelin kyllä kupin voi huoletta laittaa paikoilleen "odottelemaan" tädin tuloa ja kannattaakin harjoitella hiukan ennen tositoimia. Kun kuppiin tottuu on se ehdottoman ylivertainen muihin tädintorjuntakikkoihin verrattuna. Jossain ketjussa jopa väläyteltiin, että siihen voi jumpan jälkeen kerätä simpat, niin ei valu reisille :LOL:

Täällä menossa kp 33/37-42 (dpo 7) ja järkyttävä närästys ollut jo monta päivää lisäksi repäisee esim yskiessä yms... Tuskin se kuitenkaan on sitä mitä toivoisi. Parempi olla toivomatta, ei sit pety. Sinnikkäästi odotan ja testaan vasta keskiviikkona.

Plussapuhureita kaikille!
 
salome, niinpä nyt on tarjottu ja pitäs tää myydä :)

murmelin, no niin toivottavasti ei tarvitse kokeilla mut jos niin ikävästi sattuu et joudut niin mä kehun sen kyllä maasta taivaaseen kun oppii käyttämään niin aivan ihana :) mikä kuppi tuli? juu voi käyttää kun vasta odottelee, alkuun voi olla hankala kun oppii saamaan paikoilleeniin menee myös ilman verta ;) mä kastelen sen vedellä ja laitan muutenkin märkänä. ja siitä se on kätsy ei tarvi kulkea räitti housuissa odottamassa näillä seko boltseilla varsinkaan. Ja sitten kun tulee kotiin tai on se 12h mennyt niin kurkkaan onko mitään tapahtunut :) mulla harvoin alkaa niin rajusti että se ekat 12h ei riitä se kuppi, sen jälkeen pari päivää kurkin 3-4 kertaa päivässä, mut sen oman oppii kyllä. tulipas taas tarinaa... Kesäiloja sulle ja unohda yritys muuhun touhuun, mut älä unohda lemmiskelyjä :D

Vadelmaunelma, nyt on kyllä peukut ja varpaat pystyssa et pääsiäisenä tulee muna :D ja sit vuoden vaihteessa tipu :D vai mihin asti se jo menee jos nyt plussaa...

cladoceran, pidetään peukkuja siellä on jännät paikat sitten kohta puoleen nyt siitten tähän se pääsiäis plussa puhuri :) testi onnea!

Hei kaverit ei tyeidän noin pitänyt sanoa. Nyt ei oo tiputellu pariin päivään ja tän illan iltapäivän juossu veskissä, just kun tulin kotiin niin parituntia aiemmin käyny veskissä ja meinas housuun tulla, mut silti ei paljoa tullu pyttyyn :/ ja mahassa tuntuu odolta jotenkin odottaa et millon alkaa särke et en menkat on alkanut. kyllä mulla töissä jo kuppi on niin ei tarvi huolehtia alkaako kesken työpäivän, voi sit tarkistaa kotona ja olla muutenkin hötkyilemättä siellä. Ja kuten huomaatte mulla on alkanut töivo nousta ja ihan täpinöissään koko ajan yrittää tolkuttaa itelleen kyllä ne sieltä alkaa. viimekierto oli 30 päivää ja sitä edelliset 27 useampi niin viimekierrossakin kiipesisn seinille. ja siis nyt 28 päivä menossa joten varmaan sunnuntaina jo ihan sekopää jos ei ole alkanut et saatte sitten rauhoitella minua. mut muistelisin kumminkin et tiputtelu väheni viimeksikin hetkeksi ennen kun tulvi. Ja juu mä alan oleen jo hermona. Okei ja jatketaan spekulointia, mulla ei just nyt mut viikolla oli monena päivänä tissit kipeet olin kyllä hiukan ihmeessäni nyt vaan hiukka arat ;) ja hitto mulla taas pissahät ävaiks alle tunti sitten kävin :/ saakohan sitä ens yönä nukkua ollenkaan kun tätä tahtia juoksuttaa. kohta pitäs mennä yrittään et ehtis nukkua tarpeeksi enne töihin menoa. mut kun oon taa sonnistunut kehittään jänskätyksen ja silloin mielikuvitus lentää et mitäs jos miten sen pikkusen vaunut sisustetaan :D ja kaikke amuuta :D ja ei siinä sitten nukuta kun haaveet lentää ja toivo, kunnes taas putoaa (toivottavasti joskus tulee kerta ettei putoa). Mut mut pakko mennä sinne veskiin :)

Ja sorry taas tää veteli romaanin
 
unico, kiva etten ole ainoa joka rustailee tänne romaaneja... :D

cladoceran, tsemppiä testailuun!

murmelin, heh toi oliskin aika mahtavaa, kappas olen 14. viikolla raskaana... :LOL: jospa voisikin vain unohtaa kaikki päivät. mut kun ei. oviskin tuntuu nykyään siltä kuin joku sahaisi lonkkaa irti, yritä siinä sitten esittää että ei en yhtään tiedä mikä aika kuusta nyt on. saamarin kroppa! pahoittelut sulle muuten keskenmenosta :hug:

vadelmaunelma, wautsi mikä lista! kyllä kuulostais aika tosi lupaavalta. mulla ei ole noissa onnettomissa räpellyksissäni ollut mitään selkeitä oireita, tai mitään sellaista mistä heti tietäisin että raskaana ollaan. mutta täytyy muistaa, että mä en koskaan ole vahvasti raskaana ollutkaan, siis sellasta lihavaa plussaa en ole koskaan saanut. eli en oikeesti tiedä miltä se tuntuu. silloin ennen ekaa keskenmenoa, havaitsin vain kaksi juttua (joista en vielä hoksannut että raskautta meinaavat): selvä metallin maku suussa ja yhtenä aamuna meinasi appelsiinituoremehut tulla samantein ylös. mä uskon jotenkin siihen, etten voi oireita kyttäämällä tietää olenko raskaana ennen kuin kuukautiset on reilusti myöhässä. sun oireet kuulostaa kyllä tosi paljon raskausoireilta, voi kun ne olis niitä d:)b peukutan pääsiäismunan puolesta!
 
Jaapa daaapa pöh :ashamed: ja kuinkan ollakkaan maha kipuaa ja möyrii ja pöyrii houh ja verta tulee plääh otin jo buranan ja panadolin töisäs et tuli siedettävä olo ja odotusta vaan et kotiin pääsi koskee mut ei mahottomasti veivät onneksi pahimman terän kivulta (fyysiseltä). Tekis vaan mieli antaa periksi ja jättää kaikki, se paha vaan kun itestään ei pääse eroon. plääh. Tekis mieli itkeä kunnolla huoh.
siis kai mää voisin listalle palata kun näköjään yrittää yrittää ja yrittää. Kai mun listaksi tulis sitten Unico .... 29 .... kp 1/28 ... yk 01/07 (laitetaan nyt vaikka noin kun toi heittelee et aina edellisen luku
 
No johan nyt on, mitä mun kierrolle oikein tapahtuu? Eli nyt on menossa kp 2/jotain, yk 18, mutta edellinen kierto oli vaan 28 päivää? Outoa, en muista että mulla ois koko menkkahistoriani aikana ollu noin lyhyttä kiertoa kun nyt, ellei nyt pillereiden aikoja lasketa.

Ihme juttu. Ottaen huomioon että clomitkin mulla tuplas kierron pituuden eikä lyhentäny, niin nyt sit luomukierto paukautti noin lyhyelle....outoa hommaa.

Terkkuja uusille, olin hetken pois niin tänne on tullu paljon paljon porukkaa, hieno juttu! :wave:

Unico :hug: Samoissa mennään kierron kanssa näköjään.
 
Gilmore: Ihana kuulla susta pitkästä aikaa =) Tai harmi vaan, että alkoi sullakin taas uusi yk :( . Huomasin tuosta toisesta pinosta eli Odotuksen odottajat - miten osuva nimi.... - että sulla ois tulossa eka IVF?!? Pitääkö paikkansa? Meillä lääkäri halusi ehdottomasti tehdä tähän välikiertoon inssin, kun olin ihan omineni kasvatellut 2 follia. Nyt on sitten menossa pp10. Eilen alkoi jo koskemaan alavatsaa. Ei tosin koko aikaa, mutta aina välillä. Olen myös kiukkuinen kuin ampiainen ja rinnat on kuin maitohinkit. Vollotin sitten jo eilen illalla itseni ihan väsyksiin, koska ennakoin sen katalan ämmän säntäävän paikalle. Kyllä mulla keittää!!! Haluaisin tehdä jo IVF -hoidon enkä maksella näistä insseistä - niin nytkin maksoi n.360 euroa eli en edes halua tietää, mitä maksaa seuraavassa kierrossa, kun pitää vielä ostaa ne piikitkin. Muistaakseni Menopur yksinään on jotain 150 euroa eikä mitään käsitystä siitä, paljonko saa korvausta ja puregon - no vaivaiset 20 euroa, mutta silti - vain yhdestä pistoksesta...Rahaa menee, mutta tilausta vain ei kuulu :headwall:
 
Vadelmaunelma: Juu bongasin minäkin sinut tuolta lapsettomuuspuolelta, surku kun sinäkin sinne sitten ehdit. Ja on tosiaan IVF-tulossa, nyt pääsiäisen takia ei sovi tähän kiertoon mutta myöhemmin sitten. En näistä hoidoista "tällä puolella" niin viitsi kirjoitella etten suotta säikäyttele vähemmän aikaa yrittäneitä.

Ja kalliitahan nuo lääkkeet on! Mulla on Puregonit jo ostettuna ensimmäistä hoitoa varten, eikä ihan yksi pistos riitäkään... Me päätettiin unohtaa ne inssit kun tuntuu niin pelleilyltä niiden kanssa meidän kohdalla. Tulee sitten joko luomuna (niin varmaan) tai sitten kovemmilla hoidoilla.

Voihan olla että teidänkin kohdalla vois se IVF olla ratkaisu, siinä kun päästään valitsemaan se sitkein ja parhaiten jakautuva alkio. Näin sitä meillekin selviteltiin kun on noita kemiallisia takana. Teillähän kuitenkin selvästi hedelmöitymiseen asti onnistuu hyvin.

Mulla ei inssissä ollu loppukierrossa mitään lääkitystä joten en osaa vertailla oireita, mutta kyllähän nuo sopis kaikenlaiseen. Pidän teille peukkuja!
 
Gilmore Meni siis väärin tuo lääke eli pregnyl ei puregon, sillä tuo "purkkahan" kasvattaa muniksia ja pregnyl irrottaa ne. Juu, mä myös yritän siirtyä enemmän tuonne lapsettomuuspuolelle, kun on vaan nää hoitokuviot mielessä. Mulla on kyllä koko ajan rahastuksen maku kun hoidoista keskustellaan. Minä tutkijana ymmärrän sellaisten käsitteiden kuin "näyttö" ja "vaikuttavuus" päälle, mutta en kyllä osaanoihin iui -hoitoihin noita kumpaakaan liittää...Tosin jossain ulkomaisessa artikkelissa taisi olla vertaileva tutkimusasetelma, jossa todettiin 3-4 inssikierron vastaavan yhtä IVF -hoitoa...Who knows...Pitäisi kait olla itse lekuri, että vois kunnolla kiistellä. Laskeskelin juuri, että klinikka yksinään nettoaa jo jotain 1000 euroa sillä, että toiveikkaina tekisivät sen 3 inssiä. No, minä toivon, että heillä on oikeasti joku rahaa parempi syy olla toiveikas...Mutta jatkellaan vaikka tuolla toisella puolella. Nyt juon kahvia ja menen leikkelemään superpitkiksi kasvaneet rairuohot - tiput hukkuu muuten ;)
 
Vadelmaunelma Juu vähän ihmettelinkin miksi sulle on kirjotettu yksi pistos Puregonia, melkoista täsmäkasvatusta :D Mutta juu, Pregnyl ei ole niin kallista.

Noita ulkomaisia juttuja lukiessa kannattaa muistaa, että muualla on yleistä tehdä inssi kaksi kertaa yhteen kiertoon, peräkkäisinä päivinä, ja sen takia onnistumisprosentit on tietysti kovempia kun Suomessa. Tämän huomaa hyvin kun katsoo vaikka FertilityFriendin onnistuneiden inssien kiertoja. En oikein ymmärrä miksei Suomessa käytetä edes yksityisellä kahta inssiä, julkisella ymmärrän säästösyyt.

Toivottavasti tiput ehti pelastua!
 
Gilmore, toivottavasti siellä tärppää pian ja kiva kuulla susta näinkin :) ootko sä muuten yksityisellä vai julkisella?

Vadelmaunelma, toivottavasti se apu löytyy ja ei turhan takia juoksuta sua. Oi onko sulla jo niin pitkää ruohoa (tää tais olla myöhässä)

täällä mietitään et mitä tekis, hiukan tekis mieli kysellä sen kaavinta ajan perään et oikeesti sais tietää mitä siellä näkyy ultrassa ja toisaalta taas et jos kuitenkin tärppäis (taitaa olla vaan mielikuvitusta et joskus vois). toisaalta eipä siinä mitään menettäs jos sen kysyis et mikä siellä on aikataulu, mut siinäpä se et soittaako leikkaus osastolle vai lääkärille, no toisaalta se leikkausosasto varmaan ne ajat antaa huoh, miten voikin olla näin päättämätön ja pelkuri, koska mua oikeesti pelottaa mitä löytyy. mut toisaalta kun sais sen alta pois niin tulis lähete tarkempiin tutkimuksiin ja ei sitä tiiä kauanko kestää et niihn pääsee. plääh nyt on taas vähän turha olo ja oikeestaan surullinenkin et eikö koskaan huoh. Kai mun pitäs tehä katoamistemppu pois valittamasta. mut ehkä mä saan taas jossain välissä piristävämpääkin tekstiä. Ja kai mää siirryn kans kun saan sen lähetteen jos joskus saan. Lehdisssä lukee vaan säästöistä säästöistä et tutkiikohan ne nyt sitten ollenkaan saatikka pääseekö hoitoon julkiselle. Onneksi alkaa oleen menkat loppusuoralla olipas taas 2pv vuotoa ja kuinkahan taas tiputtelee huoh. plääh no nyt hiljenen hetkeksi.

Plussa onnea kaikille!
 
Heippa vaan kaikille! Minut voi poistaa plussanneitten listan huipulta. Meidän plussa - tavattoman suloinen pikkumies - syntyi 10 päivää sitten. =) Tässä sitä on opeteltu vauva-arkea. Toivottavasti pääsette kaikki mahdollisimman pian tutuksi odotusarjen ja sitten myöhemmin vauva-arjen kanssa. Tsemppiä, jaksamista ja monen monta rutistusta kaikille asiasta ahdistuneille! :heart: Hyvin on vielä muistissa kaikki tuskan hetket.
Ihanaa kevättä ja rauhallista pääsiäisen aikaa!

Lilla My ja pikkumies 10 pv
 

Yhteistyössä