Ada:
Meillä tilanne on muuttunut hieman erilaiseksi... Olen periaatteessa nyt yksin ryhtymässä äidiksi, vaikkakin täysin toisen tuella ja suostumuksella, en siis "salaa" hankkiutumassa raskaaksi..
Meillä päättyi parisuhde kaksi viikkoa sitten minun tahdosta, mutta kuitenkin säilyttäen lämpimät välit puolin ja toisin, eikä ole ollenkaan varmana, että "se oli nyt tässä", koska meillä molemmilla jo tutustuessa vahva tunne Herran johdatuksesta... Mutta syitä suhteen päättämiseenkin oli, joten saas nährä..
Noh, tulimme kuitenkin siihen tulokseen, että vaikka me emme yhdessä olisikaan, niin yhteisen lapsen me haluamme edelleen, joten 3. todellinen yk pyörähtää pian käyntiin...
Jokapäiväisissä olosuhteissa ei paljon tapahtunut muutosta, koska olimme alunperinkin kaukosuhteessa, kumpikin sidoksissa asuinpaikkakuntaansa, joten emme olisi yhdessä asuneet vielä piiiitkään aikaan. Näkemisetkään eivät aina ole säännöllisiä ollut, saati oviksiin osuneet(jos/kun en erikseen asiasta maininnut), joten nyt "isän" sitoutuessa kalenteriin ja ottaessa enemmän osaa(mm. käyttää minun YD-sivua :heart: ), on siinä mielessä tullut parannusta olosuhteisiin...
Tämän nyt kerroin sen takia, että varmasti vaikuttaa kirjoittamiini viesteihin tai ainakin sisällön "perustuksiin".
Lisää omaa napaa... Viime viikon ehdin jo pelätä kohdunulkoista, kun ilmestyi kummallinen ajoittainen painava kipu vasemmalle lantioluun taakse, mutta koska ei missään vaiheessa mennyt kovin pahaksi, jäi arvoitukseski.. Ei oviskivut nyt kuitenkaan viikkoa kestä tai ole vain ajoittaisia...?Edelliset menkat kun olivat todella epämääräiset, niin 2 viikon välein tehdyistä negatiivisista testeistä huolimatta oli pikkiriikkinen mahdollisuus.. On kyllä toisiksi kamalin skenaario mitä voisin kuvitella raskautumisen saralta, joutua abortoimaan oma lapsi vain väärän sijoittautumisen tähden.. Ajatuskin saa ahdistumaan...
Olen myös parantaakseni raskautumismahdollisuuksia aloittanut karppaamisen painon pudotusmielessä, tilannut ison läjän ovistestejä ja aloittamassa greippimehu-kuurin heti tädin häivyttyä, kunhan nyt ensin edes saapuisi... Mitähän vielä keksisi..? :kieh:
Nonnii, nyt rupeaa musiikit loppumaan youtuben soittolistalta, joten koirien kanssa ulkona hilppaisu ja sitten petiin... Ei pitäisi illalla alkaa kuunnella niitä ihania omia suosikkeja vuosien varrelta, kun ei niitä raatti lopettaa, vain pari loikkasin yli 57 videostä... :$ :ashamed: Jo tuota listaa kootessaan huomasi kellon kummasti karkaavaan ihan liian itään.. Ja sydän pakahtuen toivon joutuvani piankin luopumaan tämmöisistä turhanpäiväisistä valvomisista..
Sen vielä haluan sanoa, että tämä läjä vaikuttaa erityisen lämminsydämiseltä
Ei ollenkaan kykene tämän porukan perusteella uskomaan väitteeseen, että nainen on toiselle natsi.. Pala kurkussa lukee ja jännää toisten puolesta, ja sydämesä pohjasta on iloinen jokaisesta plussasta ja muustä myötämäestä