Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Heippa! Toivo palailee palstatauolta! Mulle voi laittaa tänään kp 2. Täällä voidaan hyvin ja nyt ois alustava päätös jättää ehkäisy pois syys-lokakuussa. Kisutkin voi hyvin ja joutuvat reppanat viikon päästä leikkaukseen! Säälittää jo etukäteen kun ne on pari päivää sitten niin kipeitä!

Oli mulla asiaakin. Tietääkö joku millä vakuutusyhtiöillä on vakuutus sikiölle ja syntyneelle lapselle ja onko hinnoista tietoa?
 
Täällä on nyt kp 24/25-26. No, viimeksi oli vain tuo 23pv kierto eli jotain hyvää kuitenkin. Niin ja jos ovulaatio on ollut kp14, kuten clearbluen digimittariväitti, niin nyt olisi 10pv mennyt. Toisaalta acon näytti vielä kp15 ovisplussan eli silloin nyt olisi 9pv oviksesta...Mutta jos vielä huomisen pysyisivät pois, niin silloin luteaali olisi 10-11 riippuen siitä, onko ovis ollut kp14 vai kp15. Ja tämän pitäisi ilmeisestikin riittää. Ei vieläkään oikeastaan mitään. Eilen alavatsassa juili hieman, ei muuta. Heikko olo on kuitenkin edelleen johtuen tuosta sairastelusta...Hartaasti toivon plussaa perjantaiaamulle. En tosin ole hankkinut kotiin raskaustestejä. En tiedä, malttaisinko pysyä vielä huomisen poissa apteekista ja hakea vasta perjantaina - jos niitä nyt sitten enää tarvii...
 
heipsan pitkästä aikaa :wave: Olin pienellä talvilomalla ja vasta tänään pääsin tarkistamaan, mitä tänne kuuluu. Harmi, ettei ole tullut plussia kehiin. Itsestäni olen vähän huolissaan, kun kierto menee taas yli 40... Katselin tänään, mistä löytäisin jonkun gynen, joka ois erikoistunut näihin hormooniasioihin, mutta en löytänyt. En jaksa tätä odottamista, odottamista, odottamista.....

Monilla tuntuu olevan nyt clomit käytössä. Harmi Pilvilinna, että nyt ei tuntunut toimivan, mutta se on vaan yksi kierto ja seuraavassa parempi onni :heart:

Olen hakenut uutta työpaikkaa ja sain haastattelukutsun tiistaille. Jännittää, kun en tiedä, pitääkö siinä puhua englantia :eek: Mun suullinen kielitaito on ihan ruosteessa, kun en käytä juurikaan englantia. Tuo kutsu sai ajatukset välillä pois tästä vauvaprojektista.
 
Mä täällä kukun ja oottelen miestä kotiin työmatkalta. Itellä huomenna vieläkin lomaa niin ei haittaa valvoa. En kuitenkaan jaksa lähteä hakemaan kentältä, vaikka tiedän että olisi kiva yllätys miehelle. Yökkäri jo päällä ja viluttaa.

Hei Toivo, sä joskus hehkutit Lauri Tähkää! Mä oon alkanut pitää siitä! On jotenkin hyväntuulista musiikkia, ensin oli musta ihan sairaan ärsyttävä, mutta sitten oon "joutunut" kuuntelemaan kavereilla ja jäin koukkuun :D

Pitäiskö meidän lyhennellä tota listaa plussanneiden osalta? Monet kun heistä on jo vauvankin saaneet :heart:

Päivitän ainakin, katellaan mitä muuta sille tehdään.

Tämä on kyllä niin kiva pino! Kiitos teille kaikille :heart: :heart:

yöterkuin KÖ jotenkin herkällä mielellä :D
 
Torstai 28.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesästä 2006
Kvart Över..........28...........kp 37/40.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 3/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Kaa.....................29............kp 4/30-32...................yk 3
Ada.....................29............kp 7/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............28............kp 12/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 14/25-30..................yk 15
Drömma..............29............kp 14/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 15/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 16/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 19/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 20/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 22/28-34..................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 25/25-26..................yk 4
Postimestari........29...........kp 27/23-28..................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 28/28-31..................yk 3

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Ada
Huomenta siskot,

tulin katsomaan onko Vadelmaunelma poksahtanut paksuksi :wave: . Pidän täällä peukkuja!!

Ehkä me voitaisiin poistaa synnyttäneet plussapinosta. Synnyttämisen myötähän se plussakin tavallaan lakkaa olemasta.

Voimia loppuviikkoon, huomenna on taas perjantai ja ihan kohta kevät :) . Ja keväällähän niitä vauvoja on ihan helppo tehdä toisin kuin pilkkopimeässä :p .

ps. auto ei ole vain neljä pyörää ja ratti, vaan se on hieno härveli
;) ! Mutta Kvartti, mä olen lisäksi kova askartelu-, maalaus-, ja käsityötouhottaja... Ihmisellä pitää olla innostuksen kohteita, ettei käy elämä ihan harmaaksi.
 
Kannatti manata eilen, tänään tuli verta. Pitäisikö siitä olla iloinen? Kierto oli 42 pv, jos nyt on kp 1. Jotenkin en nyt tuosta osaa iloita, vaan tuntuu, etten jaksa tätä, että 40 päivää pitää odottaa, että saa pettyä. Olisko se pienempi pettymys, jos olis lyhyt kierto, tuskin. Miten te jaksatte muut, joilla on mennyt jo pitemmän aikaa? Meillä nyt mennyt 10 kk :ashamed: ja haluaisin jotain muuta ajateltavaa. Ajattelinkin etten nyt halua aloittaa clomeja tms., jos nekin saattais tuoda vaan lisää stressiä. Onhan tässä pari kuukautta kesään, jos silloin hakeutuu tutkimuksiin.

Näin iloisissa merkeissä tänään, mutta kai tää tästä.
 
Huomenta!

Ihanaa että Toivo on palannut tähän ketjuun, ehkä meillä vielä on toivoa! :D

FF päätti tänäaamuna päräyttää punaisen pystyviivan kp 17 kohdalle. Itse olisin taipuvainen uskomaan kp 18:sta, joten tieteen nimissä menin kp 18 kohdalle ja muuttelin antamaani lämpölukemaa aina asteen sadasosa kerrallaan. Ja toden totta, on neljästä sadasosasta (0,04 astetta!) kiinni, oliko ovis maanantaina vai tiistaina. :D Onhan mulla ihan hyvä digimittari, mutta väittäisin, että tuon verran mittausvirhettä saattaa sillekin tulla. Nyt ei siiis tietoa kumpi päivä oli The Päivä, mutta jompi kumpi joka tapauksessa, koska nyt lämpö on jo 0,5 astetta korkeampi. Se nyt on jo selvä ero.

Niin tosiaan, onkos meillä poksahtelijoita? Vadelmaunelma, Postimestari? Jänskättäääääää...

Hazel:hug:
 
Huomenta naiset,

Vitsi kun olette kirjottanut sillä välin, kun olen ollut päivän verran sängyn pohjalla. Mahatauti :x

Ada tais kysellä meidän uuden auton perään. Ihan uusi uusi se ei ole (03) mut paljon uudempi kun toi, joka jää kakkosautoks (96). Citroenin farmari xD Ensisijaisesti työtarkoitukseen mulle, kun teen asiakastöitä ja joudun raahaan materiaalia mukana. On huomattavasti helpompaa kuskata materiaaleja farkulla kuin sedanilla.

Mäkin olisin autofriikki, mut järki ja tulot rajottaa :) Pakko ajatella järkevästi, et rahat riittää muuhunkin. Ja pitää laittaa vähän säästöönkin, kun tiedossa kuitenkin ainakin häät jossain kohtaa, jos ei vauvaa tulisikaan.

Mukavaa päivää!

 
Tai jos siirtäs synnyttäneet tonne etusivulle :D

Ada: ;) jaa on vai :) No en kinaa. Juuh askartelu on kivaa kun saa sen aloituksen vaan tehtyä ja on aikaa niin kiva värkätä kaikkea.

Hazel: :hug: :hug: :hug:

Gilmore: Jaa että niin pienestä ovis kiinni ;) tilastollisesti.

Mitäs sitten, No eilen sain hommattua kuumemittarin uuden ;) ja skeptisenä tyyppinä ostin ylläri pylläri sekä tavis palkki mittarin ja dig mittarin :LOL: Nyt pääsee testailemaan kunnolla, varmaan ehtii vielä tähän kiertoon, tai ainakaan ovis tikut ei oo antaneet tulosta kun ihan aavistuksen väriä testi viivaan et sitä ei voi mitenkään pitää plussana. Mut mut kokeilin sitten herätessäni noita mittareita, ja molempia tottakait :) palkin laitoin kainaloon ja digin suuhun ;) mut kuinkas ollakkaan oli samat lukemat 36,7 molemmissa. Ja mää kun luulin et suusta ja kainalosta pitäs erota jotenkin ne lukemat... No huomis aamua odotellen... Ja onneksi tuhrutkin loppuivat et eilinen oli jo ihan tuhruton, mut hiukan ihmetyttää kun noin kestivät... Nooh seurailua seurailua. Mut sit muka eilen tuli kirkkaampaa mut ei veristä, et kkait se lähipäiville yrittää sitä ovista tökätä :) toivottavasti, ja sit pitää kyuitenjkin yrittää ukko saada lakanoiden väliin tänään, muuten alkaa olla liikaa aikaa :)
 
Torstai 28.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 37/40.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 3/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Postimestari........29...........kp 1/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 4/30-32...................yk 3
Ada.....................29............kp 7/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............28............kp 12/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 14/25-30..................yk 15
Drömma..............29............kp 14/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 15/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 16/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 19/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 20/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 22/28-34..................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 25/25-26..................yk 4
JuneGrace...........28...........kp 28/28-31..................yk 3

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Kiitos Piip tosta clomi-infosta, kohtahan se selviaa mullekin milta niita tuntuu popsia. kuten nakyy, siirryin listalla ylospain taas, mutta ei mikaan yllari, verikoe oli tiistaina negatiivinen eli sielta asti vaan odottelin.
Tosta listan paivityksesta, mun puolesta kans synnyttaneet vois jo poistaa, sais listaa lyhyemmaksi ja sivut aukeis paremmin kun ei ole niin paljon tekstia. Tiedan vain Piipin synnyttaneeksi, mut onhan niita varmaan useampi jo? olen vain uutispimennossa taalla..
Vautsivau Unico, sahan olet laittanut isolleen noiden kuumemittareiden kanssa :D
Hazelille :hug: tadin takia mut samalla hirveesti tsemppia tyohaastatteluun, nyt vaan ukkelin kanssa enkkua puhumaan etta ruoste haviaa, tai voithan sa vastailla esim. Ridge Forresterille kun katselet kauniita ja rohkeita :LOL:
ma taalla yritan viela kehittaa sen verran yskaa tekosyyksi ettei tarvitse treenata ennen toihin lahtoa tanaan, olis nimittain yksi hyva kirja kesken jota pitais saada lukea B)
 
Postimestari: :hug: Ja onnea uuteen kiertoon toivottavasti clomit auttaa!

Ja hei pakkohan sitä on jotain ajan vietettä hommata ;) et kai noi kuumemittarit on sitten uusin "lelu" Tähän tylsään arkeen. Joka onneksi menossa koko ajan parempaan :D ja toivo nousee samassa tahdissa :) Niin onpahan sitten hiukan tietoa mukana kun on aika parempi.
 
Kummasti alkaa taas mieli pyöriä mahdollisuuksissa kun maaginen kierron puoliväli on lähes ohitettu. Miten saisi itsensä pysymään tyynenä, ettei tippuisi taas niin kovin korkealta...

Olen taas puoli päivää pyörinyt netissä tutkailemalla kaikkea vähänkin aiheeseen liittyvää, ei jaksa millään keskittyä työhön.

Ulkonakin pyryttää lunta ja samanlainen pyry käy pään sisällä! :LOL:
 
Niin se sitten kai on... Koska en ole milloinkaan omistanut minkäänlaista itsekuria, karisee alkukierron hyvät päätökset jo viimeistään tässä vaiheessa. Yritä siinä sitten pitää pää kylmänä! Onneksi te olette täällä tukemassa ja kuuntelemassa!

Kiitos siitä! :heart:
 
Hammy: Niinhän se menee et alku kierrosta tuntuu et kyllä nyt voi ottaa rauhassa, mut annas olla kun menee loppua kohti niin samallal lailla sitä tulee hypittyä seinille ja noustua pilvilinnoihin vaik kuinka olis jotain muuta etukäteen ajatellut :) MUt tää on ihana paikka purkaa ja funtsia asioita.

Ai juu tuli tossa mieleen et minkälainen unen tarve teillä on? Kuinka paljon tulee nukuttua vuorokaudessa ja miten ? ;) Tuli vaan mieleen kun näyttää et vetelen 10 tunnin yö unia ja välillä päikkärit, en sentään joka päivä mut välillä huolestuttaa nukunko taasen liikaa vaikka muka väsymykseen nukunkin.
 
Jatketaanpas :)
mulla ei ilmeisesti ole ovista ollenkaan, Tänänä en saanut tesiin minkäänlaista viivaa, en edes sitä ihan haaleaa mikä on tullut muutamana päivänä. Outoa. Mut kait se pitänee jatkaa testailua. Sama kait ne nuo testit on sitten kaikki tehä yhen kuukauden aikana... jos ei mitään näy. No Varmistella voi ja yrittää heilutella peittoja siitä huolimatta säännöllisesti koko kierron :) Mut olishan se nyt kiva kun olis jotain elon merkkejä tuolla munasarjoissakin...
 
Ada: En teidä olenko poksahtanut paksuksi muualta kuin päästä - niin kovin kiristää tällä hetkellä :headwall: Oikeasti on sellainen olo kuin olisi ilmapallo, joka kohta poksahtaa. Vähän on alavatsaa juilinut tänään ja alkuiltapäivästä lähtien on tullut vähän rusehtavaa limaa, hennon rusehtavaa - ei muuta. Pessimistinä pelkään sen ennakoivan tätiviikonloppua :ashamed: Minä-myönteinen puolestaan ajattelee sen olevan kiinnittymisvuotoa, mutta loppujen lopuksi taitaa inhorealisti-minä viedä voiton. Tänään hain kuitenkin r-testin, josko vaikka huomenna aamusta heti tekisi jos ei heti aamusta ala sitten valumaan....En jaksaisi. Varsinkin tämä viikko on nyt olllut tosi kauhea tämän vauvaprojektin suhteen. En voi enempää kertoa, koska joutuisin muuten kertomaan liikaa itsestäni ja voisin taas paljastua...On tämä vaan niin hankalaa...Mutta pitäkää vielä peukkuja eihän sitä koskaan tiedä, mitä ruutuun huomenna kilahtaa - sittenkään.
 
Ada
:hug: Hazel ja Postimestari!!!

En mäkään välillä jaksa! Meillä on Hazel suunnilleen saman verran yritystä takana. Mulla on lyhyt kierto, joka toisaalta helpottaa tilannetta, mutta toisaalta pettymyksiäkin tulee useammin. Me ei olla joka kierrossa yritetty, koska mä en ole välillä jaksanut jännittää ja pettyä. Viimeisessä kahdessa kierrossa on keskusteluja koko homman jättämisestä toistaiseksi. Mä olen ehdottanut sitä, koska kaikki se ihana jännittävä, kutkuttava onnenhuuma, joka alussa oli, on jäänyt pettymykseen valmistautumisen jalkoihin. Se mikä alussa oli, "meille tulee lähiaikoina ihania uutisia" on vaihtunut "tuleekohan tästä koskaan mitään" oloon. Mies ei kuitenkaan halua perääntyä suunnitelmista, koska tietää etten mäkään sitä ihan oikeasti halua. Haluaisin niin kirjoittaa tähän, että täytyy vain ottaa rennosti ja luottaa. Mutta mun täytyisi kyllä ruveta polttamaan jotain oikein vahvaa ruohoa, ennen kuin osaisin rehellisesti sanoa suhtautuvani rennosti niin isoon asiaan kuin perheen perustaminen. Tästä ei nyt ole sinulle Hazel yhtään mitään apua, mutta halusin vaan sanoa, että samassa veneessä :heart: .

Onneksi Toivo ei kuitenkaan ole jättänyt meitä :wave: !
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista =) =) Mie en nähnyt niitä aiemmin, ja nyt on niin monta sivua luettavaa, että antakee anteeksi kun en jokaista henk.koh. jaksa etsiä ja kiittää... :ashamed:

Mie pidin tauon palstailusta, kun meitin vauvahaaveet romuttui hetkeksi, mutta tänään jatkettiin aivan uusilla tuulilla, tulevan isänkin alkaen aivan uudella tavalla osalliseksi koko touhuun :) :heart:
 

Yhteistyössä