V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:Pakkohan se on taas etsiä vanhemmista vikaa, että päästään kuorossa syyttelemään, sen sijasta että todettaisiin onpa ikävä ja surullinen asia (ammattilaiset selvittäkööt onko syytä epäilllä vanhempia tms. jostakin), tunnettaisiin empatiaa ja oltaisiin pahoillaan lapsen + perheen puolesta.
Hyvin harva vanhempi _haluaa_ lastensa hukkuvan. Moni tekee virheitä, virhearviointeja.
Jossittelu ei koskaan tuo kuollutta takaisin.
Ikävä homma.
Toki on ikävää kun pääsee hukkumaan mutta mutta valvonta pettänyt jos eivät tiedä kauanko on veden alla ollut ja kaveri tulee siitä sanomaan.
Te täällä ihan kirkkain silmin valehtelette tuijottavanne lapsianne rannalla joka sekunti?!?!! Tuskin kyse on siitä onko ollut tunnin vai kaksi. Kyse on varmasti minuuteista. Mä olen aivan tyrmistynyt ja vihainen siitä kuinka vi***maisia te olette ketkä tulette tänne syyttelemään muita tolla tavalla. Tämä on todella surullinen tapahtuma ja te täällä taas irvitte ja leikitte maailman parasta äitiä! Menkää itseenne!!!
Jokainen tehköön tavallaan mutta vesi on aina vesi!
Jos lapset on vedessä,olen siellä itsekin.