Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

Vadelmaunelma, sittenhän me mennäänkin ihan samoissa päivissä, kun mulla meni laskelmat uusiksi. =) Eli tänään myös minulla 7+2! Kiitos tiedosta. Pitääkin päivittää tuota nimikirjoitusta jotenkin. Onnea tämän päivän ultraan, pidän peukkuja! Minun tarvitsee vielä jännittää maanantaihin...
 
Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin! Siellä se pikkunen pötkötteli :heart: Sydän sykki vimmatusti ja kokoa tällä pienellä ihmeellä oli peräti 9.5mm :D Kyllä meinas itku päästä kun sen sykkeen näki. Nyt voi helpottuneena jatkaa taas tätä matkaa eteenpäin :)

Toivottavasti Vadelmaunelmalla myös hyviä ultrauutisia :)
 
Näin se vaan on, että ei musta tuu ikinä äitiä, ei koskan :'( :'( Ensin 2 biokemiallista raskautta, sitten tuplaraskaus IVF:llä, josta toinen alussa kesken ja toinen yllättäen rv 10+4 ja tuolloin hoettiin, että kun syke nähty varhain, kuten mulla rv 6+, niin 95-97% syntyy elävänä. Paska. Nyt koettu tuulimuna! Molemmat tarttuneet, istukat ja säkit on, mutta asukkaat puuttuu. :headwall: Ja tämän jälkeen varmaan luvassa kohdun ulkoinen, kohtukuolema ja lapsen kuolema synntyksessä. Ehkä sen jälkeen, jos pää on vielä ehjä ja järki jotenkin toimii, niin tulee se elävä lapsi. Se on taas sairaalareissu edessä ensi viikolla. Poistakaa mut listoilta.
 
Voi vadelmaunelma :'( :'( Mulle tuli kyllä tosi paha mieli sun puolesta, en olis todellakaan sulle enää vastoinkäymisiä antanut!

"Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.


Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?" 

Tämä on vanha juttu, mutta sopii tilanteeseen (ja vaikkei uskovainen olekaan) ja kertoo kaikki. Tosi iso halaus, paljon voimia ja olet mielessä. Ja toivon kovasti, että näen sinut palstoilla vielä ja varsinkin siellä onnistujien listassa :hug:
 
Vadelmaunelma :'( :hug: Ei ole sanoja, jolla lohduttaisin. Niin paljon se sattuu. Koita kestää ja sydämmeni pohjasta toivon että vielä joku kaunis päivä se pieni nyytti teille suodaan.
Itsellä takana vain kaksi tuulimunaa ja yksi kemiallinen. Nyt pelottaa kamalasti :|
 
duffy :heart: , I H A N A juttu!!

rouva papunen ja maricce, onnea onnea teille ja hurjasti peukutuksia matkaan! Ja kiva saada lisää sakkia turisemaan :)

Täällä oli puhetta viikkojen laskemisesta, meidän klinikalla punktiosta seuraava päivä on 2+0. Varmaan kun eiväthän ne solut samantien hedelmöity, onko ne sitten laskeneet että vuorokauden sisällä, niin siksi menee sinne seuraavalle päivälle.

).( Tää tulee virallisesti listalle :D Historia on profiilissa :wave:
Ultrassa tänään sykki yksi pikkuinen sydän :heart: Mittaa sintillä hurjat 7mm, vastasi kuulema viikkoja kirjan mukaan. LA 20.10. Toinenkin pieni oli kiinnittynyt, niin kuin mun hcg antoi ymmärtääkin, mutta siitä oli jäljellä vaan "tyhjä kohta", en tiedä mikä se oli..en tarkemmin kysellyt. Miehen kanssa ei olla kauheasti annettukaan tuon hcg:n hämätä, on vaan eletty siinä uskossa, että toistaiseksi ollaan raskaana, vauvojen lukumäärää mietitään sitten vasta ekassa ultrassa, ettei tulisi pettymyksiä. Kellekään ei edes kerrottu, että alkioita siirrettiin kaksi. Ja hyvä että siirrettiin, ehkä tämä pikkuinen sai voimia siitä toisesta, joka sen kanssa koitti jaksaa kasvaa.

Mähän olin ihmeissäni täällä tästä mun turvotuksesta, olen pari kertaa soittanutkin tästä lääkärille, kun ei mun mielestä ole normaalia. Mutta kun kipuja ei ole ollut, ei lääkäri ole ollut huolissaan. No nyt sitten tänään kun klinikalle mentiin, niin lääkäri heti kiinnitti huomion mun valtavaan mahaan ja dadaa...hyperi. Siis vieläkin! Toinen munasarja 10mm, toinen 7mm. Nyt sitten mentävä vielä kerran ultrattavaksi klinikalle parin viikon päästä, mitään toimenpiteitä tän takia ei tehdä, kun ei niitä kipuja siis ole.
Nyt olis sitten saatava pää mukaan tähän raskausajatukseen, meille ehkä sittenkin syntyy vauva!

kirma 6+2

*muoks* shenda, toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin, ehkä myöhäisempi kiinnittyminen tai huono ultrakuva. Odotan kuulumisiasi :hug:
 
Mitä minun silmäni näkevätkään?!? Kirma siirtynyt odottajien puolelle :D ! Oikein sylintäydeltä sinulle onnea, näin sitä pitkänkin ajan jälkeen palkitaan :heart: !

Ja kaikille muillekin odottajille oikein paljon Onnea!!

Sitten omia kuulumisia sinulle: Täällä plussattiin myös 1 IVF:n 2 PAssista tiistaina, olotila on uskomaton, mutta samalla pelokas. Onhan se ymmärrettävääkin, kun muistelee miten viime kerralla kävi. Varhaisraskauden ultra olisi kahden viikon päästä ja ihmettelin kuinka niin aikaisin (6+3) ja ajattelin, että näkyyköhän siellä vielä silloin mitään. Huomasin kuitenkin, että sinäkin olet viikolla 6+ vasta, joten eiköhän siellä sitten jotain näy.

Vadelmaunelma: Otan osaa suureen suruusi :hug: ! Sitä vaan toivoisi, että edes kerran asiat menisi niin kuin pitäisi loppuun asti.
 
vadelmaunelma :hug: olen niin surullinen puolestasi! VOIMIA!! Niin ihanasti toivotit tervetulleeksi, ja kertomasi perusteella olisi todellakin ollut aika että saatte vain hyviä uutisia ultrassa. Tämä polku on kyllä niiiin kivinen kuljettava! Toivon todella että teidän polkunne muuttuu ruusuilla tanssittavaksi!

Mullu 5+5 - kiitos Vadelmaunelmalle joka selvitti PAS-siirron rv:n laskemisen!! :heart:

P.S. kirma sulla on hyvä LA 20.10.2010! :D
 



Nimimerkki - ikä- la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

SaaraX - 42- -NKL, 2.- 2. IVF 3. PAS - 2008/12
Utua81-28-2.ICSI 1. PAS - 2006/syksy
Duffy- - 28-2. ICSI- 2008/3
Sanasa- 30- - - 1., 1. ISCI, 2007/syksy
Vauvakuumeilija- 25-KYS-1.-PAS-2008/01
RouvaPapunen- 27v,2.11,vks,esikoinen,1.icsi


[/quote]

 



Nimimerkki - ikä- la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

SaaraX - 42- -NKL, 2.- 2. IVF 3. PAS - 2008/12
Utua81-28-2.ICSI 1. PAS - 2006/syksy
Duffy- - 28-2. ICSI- 2008/3
Sanasa- 30- - - 1., 1. ISCI, 2007/syksy
Vauvakuumeilija- 25-KYS-1.-PAS-2008/01
RouvaPapunen- 27,2.11,vks,esikoinen,1.icsi
Maricce-30--TAYS-1.-3.IVF-2006
Tiltalitti-2.-.IVF 2. PAS
Shenda81-
Mullu-41- --1.-3.ICSI 2. PAS-2000
Kirma 20.10.
Irene80
Annabell-77-ISCI
Wäinö- luomu
 
Yritin päivittää pinolistaamme parhaani mukaan, päivittäkää haluamianne tietoja! Anteeksi että en ole päivitellyt mutta tuntuu että väsyttää niin julmetusti että ei tahdo jaksaa istua päätteenkään äärellä vaan töistä tullessa nukahtaa melkein pystyyn! Enää kaksi päivää ensimmäiseen ultraan... jännittää!

Tervetuloa kaikille uusille: Mullu, kiva että tänne tulee muitakin yli nelikymppisiä!
 
MUA PELOTTAA!!! Miten te muut pärjäätte pelkojenne kanssa? Minusta tuntuu että päässä ei pyöri kuin kaikki kauhu kuvat ja se mitä kaikkea voi mennä pieleen... Ensimmäisenä tietysti se, että lähteekö tuo hcg ollenkaan nousuun ja jos lähtee niin onko silellä sittenkään ketään ja jos on niin mitä jos se kehitys loppuukin kesken yms.

Oireita on vain jatkuva nälkä ja pieni etova olo, ei oikeen välillä erota onko nälkä vai huono olo... Muutamaan otteeseen olen noussut yölläkin syömään. Menkkamaiset kivut on välillä tosi pahat, nekin välillä valvottaa. Pissittää, myös yöllä moneen kertaan.

Tissit on aivan tunnottomat :eek: Kahdessa edellisessä raskaudessa (tuulimunaraskauksia) oli aina ensimmäinen oire ollut rintojen arkuus ja muutenkin mun rinnat yleensä reagoi kaikkiin lääkkeisiinkin kipeytymällä... Nyt ei mitään :eek:

Pelokas Maricce, Minni ja/tai Onni 4+5
 
Maricce: Kai se on vain niin, että sen pelon kanssa on opittava vaan elämään. Ja pieni pelko on varmaan aina hyvästä, silloin kun ei pidä kaikkia asioita itsestään selvyytenä. Oireitakaan ei voi toisiinsa verrata, kun ne on aina erilaiset kuitenkin. Se on vaan opittava elämään päivä kerrallaan.
Olen käynyt lukemassa noita muita odotuspinoja ja on huvittavaa ja toisaalta suloista, kun jotkut heti plussattuaan rupeavat miettimään äippärahoja ja nimia tulevalle lapselle. Me hoidossa olevat olemme aivan erilaisia ja ajatusmaailmamme kulkee aika lailla eri rataa. Itse odotan ensin varhaisultraa, sen jälkeen jos luoja suo niin np-ultraa ja rakenneultraa ja ehkä sen jälkeen jo uskaltaisi ajatella enemmänkin. Mutta toisaalta "helposti" plussaavat elävät siinä hetkessä ja me lapsettomuudesta kärsineet elämme joka hetki murehtien jotain. Tärkeintä varmaankin olisi löytää jonkin näköinen tasapaino. En voinut olla huomaamatta, että meillä on aika samanlainen tausta; olen myös 30, esikoinen ehkä tulossa, synnytyslaitoksena TAYS ja yritys alkanut 2006 ja plusssasin virallisesti sinua päivää jäljessä.

Joten toivotaan, että saamme kulkea tämän matkan yhdessä loppuun asti ja kuka tietää vaikka olisimme synnyttämässä samaan aikaan mikäli Luoja sen suo! :heart: :heart:

Irene ja kyytiläinen 4+5
 
Älkää laittako mua listaan.Mulla olis ke ultra mutta mä tiedän ettei siellä enää ketään elossa ole....mä vaan tiedän.
Oireet seilailee..välil tissit vähän kipeet ja välill ei,lämmöt huitelee edelleen 37 pintaan,valkkaria ruvennut tuleen.

Ei mulla kipuja tai vuotoja ole mutta silti mä vaan tiedän....
 
Niinhän siinä kävi, että meillä todettiin varhainen keskenmeno. Alkio vastasi viikkoja 6+0, enkä voi olla miettimättä, että se on sama päivä kun otin sikainfluenssapiikin. Mutta hämmentävää, kuinka hyvin tuntemukset pitivät paikkansa. Heräsin 6+2 aamuna ja olin ihan varma, että kasvu on pysähtynyt. Tämä oli tosin ihan sen perusteella, että olin nukkunut huonosti alavatsaviiltelyiden vuoksi, jotka loppuivat kuin seinään 6+1 ja nukuin yöni rauhassa. Nyt sitten odotellaan soittoa Jorvista, että saisi lääkkeellisen tyhjennyksen ja pääsisi odottelemaan seuraavaa PAS:a. :(
Saarax, voitko poistaa minut listalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaaraX:



Nimimerkki - ikä- la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

SaaraX - 42- -NKL, 2.- 2. IVF 3. PAS - 2008/12
Utua81-28-2.ICSI 1. PAS - 2006/syksy
Duffy- - 28-2. ICSI- 2008/3
Vauvakuumeilija- 25-KYS-1.-PAS-2008/01
RouvaPapunen- 27,2.11,vks,esikoinen,1.icsi
Maricce-30--TAYS-1.-3.IVF-2006
Tiltalitti-2.-.IVF 2. PAS
Shenda81-
Mullu-41- --1.-3.ICSI 2. PAS-2000
Kirma 20.10.
Irene80
Annabell-77-ISCI
Wäinö- luomu


 

Yhteistyössä