Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

voih annabell ihania uutisia sulla ja varovaiset onnittelut pojasta :heart: voisit laittaa pojalle nimeksi vili kun on niin vilkas :)

täällä ketjussa taitaa olla aikamoinen poikavalta tällä hetkellä :) mä taidan sitten saada sen tytön ainakin korkeiden sykkeiden perusteella :)

nipsulle kans onnittelut hienoista sykkeistä :)

RP&eikka 19+0!!
 
Irene80 kyselit saikkuloman pituudesta. Nyt olen ollut kolmeviikkoa ja vielä ensiviikon torstaihin, jolloin on rakenneultra. Ei tämä olotila ole kyllä yhtään sen kummempi kuin saikulle jäädessäkään, jos siis istumista tulee päivässä enemmän, joten katsellaan nyt, mitä se lekuri sanookaan. Kaikki on hyvin jos hiljakseen liikkuu ja saa välillä levätä.

Kirma: Esikosta ei tullut raskausarpia, ihme kyllä, vaikkakin laitokselle mennessä SF mitta oli tuolloinkin 42 cm, joten ihan hillitön putkilo oli tuossa edessä. Tyhjää nahkaa jäi kyllä riittämiin ja vaikka paino putosi tosi nopeasti, nahka jäi pidemmäksi aikaa, ennen kuin vuosien varrella hävisi. Kyllähän se masun muotoa muutti ikuisesti. Kohtu on senmallinen, että pullahtaa heti lantiosta ja taas lantio niin kapea sekä selkä lyhyt, ettei sisään mahdu ollenkaan. Sitäpä sitä saa vain toivoa, ettei näistä tulisi mahdottoman isoja lapsukaisia. Voi oikeasti tila n. 158 cm kropassa käydä melkoisen vähiin loppuaikana. Ja jos jo nyt on kipuiluja häpyluussa ja nivusissa yms., mitähän se on parinkuukauden päästä, huoh! Onneksi tosiaan suurinosa kaksosista syntyy hieman aiemmin ja hieman pienempikokoisina.

Äitiysvaatteet on vielä käyneet ihan samat kuin esikon odotuksessa. Suurin osa onkin kokoa XS ja hyvin venyy masun kohdalta. Joitakin äitiyshousuja ja paitoja kokoa XS, S ja 36 olen saanut tuttavalta ja ne varmaan menee ihan loppuun saakka. Napakka jalkapallo kun tuossa edessä napottaa. Ei oikein isommat vaatteet sitten sovi muualta tai siis ovat järkyttävän isoja, joten yritetään tuosta masusta mahtua entisiin!

Mukavia päiviä kaikille!

nonnii ja piiperoiset rv 18 + 6

 
Rouva Papunen Paljo sulla ne sykkeet on ollu? Mulla huiteli 155-160. Kai me sit yhessä ootellaan tyttöjä. Vai voiko ne olla vielä tuostakin korkeammat?

Meinaatteko te muut ottaa vauvalle vakuutusta ennen syntymää vai sit vasta syntymän jälkeen? Meillä olis tarkoitus ottaa se jo ennen syntymää. Itseasiassa tänään ajateltiin mennä siitä vähän kyseleen omasta vakuutusyhtiöstä. Onhan se aika arvokas vakuutus mutta onpahan kaiken varalta olemassa.

Millonkahan niitä potkuja vois odotella tuntuvaksi? Joko teillä kaikilla muilla ne tuntuu ihan selvästi? Mineen oo tuntenu mitään... Ja kun iltasin yritän maata rauhassa sängyssä niin mulla jyskyttää pulssi mahan päällä niin lujaa, ettei siitä kyllä tunne jos siellä joku hennosti yrittää Äitiin kontaktia ottaa. No kaippa ne sieltä tulee sit ajallaan.

AaVee 15+0
 
hei, Aavee täytyy nyt pikaiseen kommentoida tuota vakuutusjuttua. meillä esikolle harkinnan jälkeen otettiin, ja minä vielä vahingossa maksoin sen isomman vakuutussumman...ja kuinkas kävikään, pojalla todettiin syntyessä sydänvika-> joutui leikkaukseen ja minä niin huonossa kunnossa pari kk synnytyksen jälkeen kaiken tapahtuneen seurauksena, että miestä tarvittiin kotona. vakuutuksen turvin mies pystyi olla töistä pois ja kotona apuna, muuten ei oltais pärjätty. ja tietty lapsen sairaalakulut ym hoituivat. meillä tuo syntymättömän lapsen vakuutus oli kyllä suuri onni onnettomuuden keskellä. joten taidetaanapa ottaa nytkin. koskaan kun ei voi tietää etukäteen.
 
HEIPPA KAIKKI TEIN MEILLE HIENOMMAN KETJUN JOTEN SIIRTYKÄÄ SINNE "KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET"
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1753501

voin sitä ainakin marraskuuhun asti päivittää silloin kun ehdin :)

AAVEE
mulla huiteli ekassa neuvolassa sykkeet 160-170!!nyt sitten oli 150-160 :) eli aika korkeat on :)

RP
 

Yhteistyössä