Kympin hoidot

Neganneille :hug: on se niin väärin...
Tässä tulee sellainen olo, et onkohan sitä liian positiivisin aatoksin tässä mukana? Jotenkin on kokoajan ollu sellanen "varman plussan" fiilis. Aivan niinku IVF muka olis 100% varma tapa raskautua... No tietty positiivisuudesta ei varmasti ole haitaa kunhan pysyy realistisena. Sitä vain toivoo niin kovasti...

Ihanaa kohta alkaa "ultraviikot". Ensi viikon ku vielä jaksaa niin sitten ekaan ultraan ja toikaan ja kolmanteen... Sittenhän sitä onkin jo se kuuluisa IVF viikko! :heart: Oon yrittäny kehitellä ittelleni kaikkee pikku hommaa jokaiselle viikolle. Tällä viikolla koiran trimmaus ensi viikolla oma (kampaaja) ja sittenhän se onkin jo se eka ultra. Huomenna lähdetään miehen kanssa ystävien luo kyläilemään. Ihana irtiotto!
 
Kiitos kaunis kaikille onnittelijoille:)

Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmaunelma:
[/b] Ihanaa, onnea, onnea! Kirma, sä oot niin jaksanut muakin tsempata noissa eri ketjuissa :)
Kiitos vadelmaunelma =) Niinhän tää menee, että jokainen vuorolla kannustaa toista!

mandalay, sulle erityiskiitos :flower: Mulla oli tosissaan usko nollissa kun ruikutin täällä, tuli tosi hyvä mieli, kun sanoit, että nyt mä onnistun :)
Tosi harmi jos siellä näyttää huonolta, mulla tuo tuhra tietää kans aina huonoa. Paitsi että kyllähän niitäkin on (täälläkin) jotka ovat vuotaneet paljonkin ja silti kaikki hyvin. Pidän sulle vielä peukkuja!

Huonoja uutisia saaneitakin sitten on taas.. :hug: jaksamista teille tähtisilmä, raitapaitanen, stigu ja hanuu

shenda, myös mä testasin eilen (pp14) apteekin omalla, viivasta tuli vahva, mutta kontrolliviiva on silti himpan vahvempi. Paljon muistan lukeneeni juttuja siitä, ettei tuohon testiin välttämättä saa ollenkaan täysin saman vahvuisia viivoja.

toivorikas-72, mä pidän sulle tosissani peukkuja passiin!! Oot mulle esimerkkinä ja henkisenä toivona, että kahden passittoman hoidon jälkeen kolmannesta ne voi onnistua. Kovasti onnea siis!

((.)) Mä näytän reilusti puolivälin ylittäneeltä :x Onneks töissä on sen verran reilut kamppeet, että maha pysyy piilossa, muuten olis kyllä ongelmia.
Kohtua pistelee ja jomottelee, jano on koko ajan, jatkuva 24h ällötys, suussa maistuu karseelle, tissit on hellät, iltasin väsyttää epänormaalin paljon, nälkä on melkein jatkuvaa. Oireita mulla on paljon, toivon kovasti, että ilo ei lopu ennen aikojaan, ettei tässä tule sairastettua "turhaan". Hcg-tulokset pitäis saada iltapäivällä :/ , vietävä kun jännittää!!

Täällä kyseltiin tuntemusten loppumisesta, niin mulla meni niin, että pp5-6 oli tosi kovia kipujakin kohdussa, pp7 ne alkoi laimeta, pp8-9 oli ihan hiljaista, mitään ei tuntunu, pp10 alkoi taas sitten vaimeat tuntemukset ja pp11 oli takaisin hirveet tuikkimiset ja kovatkin jomottelut. Sitten siitä ne alkoi taas laimentua ja nyt tuntuu sillon tällön jotakin.
Että kyllä siellä alakerrassa voi hyvinkin tapahtua jotakin vaikkei sille tuntuiskaan. Teillä, joilla on kovia menkkakipuja on varmasti tosi ressaavaa elää noitten jomottelujen kans, kun ei tiedä mistä ne johtuu. Mulla menkat alkaa aina ilman mitään kipuja tms., että nyt arvasin siitäkin, kun juilinnat oli melkosen kovat, että jotakin ainakin yrittää tapahtua.

~kirma, epävarmana, mutta varovaisen positiivisena, ryyni+rupu rv4+3 (hih, mä voin kirjottaa raskausviikot :D )~
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************12.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.


Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7..........FEL
Inia.......................2. IVF:n 2.PAS.....lu..........................16.2.
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 8..........NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS......................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä..............vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu..............vko 9..........OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............maaliskuu....FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu............maaliskuu....NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Lumipuu................2.IVF


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Linnia.............NKL..................:heart:................15................9.2. (+ testattu)
Helmiina78.............................:heart:................9...............17.2.
Mandalay........OYS..................:heart:................9..............
Annabell-77......VL.....................:heart:................9.............
berits.......................................:heart:................9............
kataka.....................................:heart:................8.............
Marjaane.................................:heart:................7.............
Hopping..................................:heart:................4.............
Äititär..............OYS....................:heart:................2.............
Joppu......................................:heart:................1.............
Maricce..................................:heart::heart:..............1.............25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................0.........
Hoplop
......................................:heart::heart:............0..........24.2.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS.... :heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2................................2.IVF.................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja leiska:
kyselen mitä oireita teille tullu puregonista
En huomannut itsellä kyllä mitään. Kauhean tarkkaanhan sitä joka nippausta ja jomotusta laittaa ties minkä syyksi, mutta mulla ei mitään erityistä kyllä ollut.


Tähtisilmä79 ja Raitapaitainen ja Hanuu ei mennyt tosiaan tilastojen mukaan meidän aalto. :/ Raskautumistodennäköisyyshän on kumminkin (iästä riippuen) näissä hoidoissa keskimäärin 20-40% eli kyllä nyt yhdellä neljästä olisi "pitänyt" tärpätä. Ehkä sit ens kierroksella 2 tai useampi onnistuu, peukut ja varpaat pystyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Toivorikas mut voi siirtää nyt piinailijoihin ja testi päivä 25.2 B) Saa nähdä jaksanko sinne asti odottaa... Niin ja alkiota oli 2, Minni & Onni :D

Kaikillle voimahalit :hug: ja onnea plussanneille :flower:
HUOM! Toivorikas Päivitätkö mut listaan kiitos

=)

Maricce pp1
 
Neganneille paljon :hug: tää on niin syvältä ja väärin, väärin, väärin :'( En tiedä kenelle tästä raivoais, mutta miksi joidenkin pitää kärsiä näin paljon ja sit toisille tuppaa tulla näitä "vahinkoja" joita sitten päivitellään että miten tässä nyt näin kävi!!! Sit valitetaan kun on niin rankkaa vauvan kanssa, ei pääse enää mihinkään kun pitää haista kotona vaan vauvan puklulta jne. AAARGH, sit toiset (me) annettas mitä vaan että saatas se oma nyytti syyliin eikä itkettäs yhtään kun ei päästä rilluttelemaan baareihin ja haistas pukluilta!! Mua ottaa niin aivoon.. :'(
Koittakaa jaksaa!! Ootte kaikki mun mielessä kovasti!! :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toivorikas-72:
Sorry Maricce :ashamed: Illalla en ehtinyt käydä täällä (mitä??? mies tuli duunireissusta ja you know...) ja tänään olen hirveessä päänsäryssä kotona enkä ehkä keskity tarpeeksi tähän.
Juu ei mitään :hug: Toivottavasti päänsärky helpottaa =)
 
Neljän kopla: tähtisilmä, raitapaitanen, stigu ja hanuu. Pahoittelut teille kaikille! :hug: Kurjuuksien kurjuus! Miten pitikin sattua huonoa tuuria kaikille samana päivänä piinapäiviin joutuneille! Jos nyt siis olikin huonoa tuuria - niin ehkä ensi kerralla sitten teille kaikille koittaa hyvä tuuri! Eikös se onnen ja epäonnen suhde pitänyt vakio olla jonkun viisauden mukaan!

Kirma: Kiitos oireiden listaamisesta ennen testiä.

Mä olen vielä tähän saakka päässyt testaamatta. No, taitaa vasta olla 7 pp, joten tuskin nyt vielä testailla kannattaiskaan. Mutta sunnuntaina otan kyllä jo tikut esiin. Ei kestä eerikakaan tätä piinaa. Joskus, toisinaan tuntuu häivähdyksiä siitä painon tunteesta alavatsalla. Eilinen vilutus sen sijaan on kokonaan historiaa. Eikä kyllä rinnatkaan ole yhtään kipeät vaikka kuinka roplaa ja veivaa (heh, tosin kohta jo ovat arat jatkuvasta testaamisesta :LOL: )

MANDALAY: Mullakin on muuten vahva tunne Helmiinan ja katakan onnistumisesta! Katotaan meneekö meidän veikkaus ihan pilalle. Älä sinä muuten siitä tuhrusta vielä murehdi. Eikös se ole aika tyypillistäkin tuo pieni vuoto ja silti raskaus on alkanut! Onnea matkaan sullekin!!

Järkyttävää on, millaista vuoristorataa tämä osaa olla. Olin jo unohtanut. Siis koko hoito! Ensin sumutteet ja vaihdevuodet, sitten estrogeenit ja elämänilon palautuminen, siirto ja suru alkioiden kuolemasta (5 meni hukkaan, 1 jäi siirrettäväksi), sitten vielä nämä piinapäivät ja oireiden kyttäilyt. Lopputuloksen tunnehurmiosta /-tyhjiöstä nyt puhumattakaan! Voi meitä - helppo ei tiemme ole!

Voimia kaikille & hyvää ystävänpäivä:heart: viikonloppua! Ja ystävänpäivästä puheenollen - kiitos kaikille teille ihanat naiset parhaasta mahdollisesta vertaistuesta! :heart:
 
Mandalay ja Marjaane kiitos paljon tsemppauksesta!! :) Olen ihan samaa mieltä Marjaanen kanssa tuosta Mandalayn tuhruvuodosta, ei kannata vielä moista murehtia. Todella monellahan sitä on ollut alkuraskaudesta kiinnitysmisvuotona juuri :) Ja Marjaane, eikös täällä ole muillakin plussanneilla oireet välillä kadonneet kokonaan, joten leuka pystyyn vaan :)

On tää kyllä vaan melkosta tunnemyrskyä..blaah..toivotaan ettei tää myrsky taas kerran päädy pitkään ikuun ja masennukseen..

:hug: niitä tarvitseville ja plussatuulia piinailijoille! Ja muuten vaan tsemppiä piinausta odotteliville!! Mukavaa viikonloppua kaikille ja Hyvää Ystävänpäivää koko tukijoukolle!! :wave:
 
Mut voi laittaa plussanneisiin :D :D
Hitsit kun on hyvä mieli, hcg 866 pp14. Lääkäri sano, että pienempikin arvo olis riittänyt, että siellä voi nyt olla kaksi. Ultra on 26.2. lääkäri ihanasti sanoi, että tarkistetaan sitten miten ne molemmat siellä voi. Meikä on ihan täpinässä :heart: :heart:
 
Heippa kaikki!täällä on nyt top-alkio topi masussa ja toivottavasti tarraa kiinni :heart: saatiin muutama pakkaseenkiin joten ihan hyvillä mielillä matkassa :)
ainut vaan että nyt kun se on siellä iski epävarmuus tai pelottaa että tuleekohan tästä mitään...varmasti on mun tuurilla epäonnea matkassa,mut sen näkee sit parin viikon päästä...täytyy vaan elää normaalisti ja olla ajattelematta asiaa vaikka kuka siihen pystyy :D

Rouva Papunen
 
Oi ihanaa...! Kirmalle oikein paljon onnea! :heart: :heart: Ihan loistavat luvut olit saanut testissä. :hug:

Ja sitten oikein paljon halauksia neganneille... :hug: :hug:

Hyvää tulevaa ystävänpäivää kaikille! :heart:
 
Shenda: Mulla alkiot oli 2vrk ikäisiä ja ne sulatettiin 20.1 ja lääkäri sanoi, että 3.2, jolloin pp12 ja veritesti, on rv 4+0. Itse olisin muuten laskenut tuon vasta siitopäivästä, joka oli 22.1.

Ja oireista: mulla tosiaan oli kovia alamasukipuja pp5-pp6 välisenä yönä, sitten kipuilut katosi ja vähitellen taas ilmestyi pp9-pp11. Oli siis niin menkkamainen olo, tuli ne kuumat aallotkin...Edelleen öisin saattaa olla tosi menkkamasia kipuiluja. Toistaiseksi oireilu muuten jokseenkin vähäistä: ajoittaista ällötystä, väsymystä ja ummetusta.

Ja Kirma! Meillä on sitten samana päivänä ultra =)

Vaikka mitään vuotoja tai muuta hälyttävää ei ole, niin jotenkin pelottaa, että ei tuolla ketään kuitenkaan ole. Että ei meillä voi mitenkään olla niin hyvä onni, että tämäkään raskaus onnistuisi...Pelottaa, että on vaan joku tuulimunta tai kohdunulkoinen tai jotain muuta.

t. Vadelmaunelma rv 5+2
 
Mandalay ja Marjaane Kiitos tsempityksestä =) Toivottavasti teidän aavistus osuisi oikeaan ja samalla myös itse plussaisitte. Tosiaan ei pienestä tuhruvuodosta Mandalay kannata huolestua. Sehän voi johtua lugeista tai sitten raskaudesta.

Kirma Onnittelut hyvistä uutisista =)

Neganneille :hug:
 
Kirmalla on kyllä tosi huima hcg. Eipä tarvi olla kummoinen ennustaja, jos veikkaa että kaksi on kiinnittynyt :whistle:

Minut saa siirtää piinailijoihin. Nyt se kynsienpureskelu vasta alkaa :p

Tänään siirrettiin kaksi neljäsoluista, 4-luokkaista alkiota. Vähän kauhulla ajattelen tuota kaksosmahdollisuutta, mutta en vaan voinut käskea laittamaan mitään roskiin. Ja kyllähän se ajatus kuitenkin kutkuttaa (ja sitten sen tietää miten tässä kuitenkin käy kaikkien pohdintojen ja veivaamisten jälkeen :/ ). Ja kun nuo alkiot oli tuollaista rupusakkien rupusakkia... mutta hengissä kuitenkin. Olin ihan varma, että joudutaan sulattamaa monta alkiota, mutta niin vaan heti ekat säilyivät hengissä.

Testipäivä 24.2. Katsotaan nyt mihin asti jaksan pissatestien kanssa odottaa.
 
Voimahalit neganneille :hug:

Onnea Kirma! :flower:

SaaraX: Eipä taida olla mulla tuloa odotuspuolelle kun eilen ja tänään tullut vuotoa niin paljon ja joukossa sellasia hyytymiä että tää tais olla tässä. Mutta soitin hoitajalle ja sovittiin et tiistaina kuitenkin meen sinne verikokeeseen. Tietysti ehkä pienen pieni minimaalinen mahdollisuus vielä on, et olisinki raskaana mut tuskin oon...

Haluan myös toivottaa kaikille Hyvää Ystävänpäivää! :heart:
 
Nega testattu Clearbluen digitestillä, pp10. Menkkakivut on kyllä vähän laantuneet, mutta tuhru jatkuu. Käytän luget loppuun tai kunnes vuoto alkaa. Itku piti tihrustaa. Miksi mie en saa koskaan nähä sitä plussaa? Onkos kukaan tuhruttelija testannut negan jälkeen plussaa? Muistaakseni aika monella tuhru on alkanut vasta plussan jälkeen..

Soitan tiistaina PeLan adoptioneuvontaan, toivottavasti saadaan se muumiperhe joskus. Tiesittehän te että Muumipeikkokaan ei ole Mamman ja Papan biologinen lapsi? :D

Hyvää ystävänpäivää kaikille! Kiitos tsempeistä! Ootte huipputyyppejä ja rohkeita naisia! :heart:
 
Mandalay Mä oon niin pahoillani. Eikö teillä enää sitten hoidot jatku? Uskon kyllä vakaasti siihen, että sinä olet joku päivä Äiti. Aivan varmasti. Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Joskus vaan harmittavan hitaalla aikataululla. Jaksamisia. :hug:

Muillekin neganneille vielä IIISO :hug:

Jee! Kp1/30(33) ja (toivottavasti viimeinen) yk15 alkoi tänä aamuna! Puolitoista viikkoa vielä sumutteluja täydellä teholla ja sitten alkaa piikitys ja ultra rumba. Sitten koittaakin se kaikkeist odotetuin eli punktio ja siirto!

p.s. Mandalay En ollut tietoinen Muumipeikon olevan adoptio muumi. :heart:
 

Yhteistyössä