Kympin hoidot

Hopping: Niin siis nuo kiellot oli tuoresiirron jälkeiseen? Muistan kyllä että punktion jälkeen kiellettiin saunominen ja rankka liikunta, mutta ei kai nyt sentään PAS:in jälkeen saunomista kiellettäisi?
 
Hei onkos hajua, että saako saunoa jos on vuotoa plussaamisen jälkeen siis?! Eihän meikäläine oo tajunnu kysyä ja mies tossa meinas sauna laittaa lämpiämään..no ei varmaan haittaa jos pikkusen käy lämmittelemässä siellä.

Meinaan maanantaina soittaa väestöliittoon ja käydä ultrassa heti ku mahdollista, vuoto on muuttunu verismemäksi, mutta edelleenkään sitä ei tule paljoa. Kuitenki haluan mielenrauhan tässä asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joppu:
Hopping: Niin siis nuo kiellot oli tuoresiirron jälkeiseen? Muistan kyllä että punktion jälkeen kiellettiin saunominen ja rankka liikunta, mutta ei kai nyt sentään PAS:in jälkeen saunomista kiellettäisi?
Joo, mulle on siis tehty tuoresiirto. Alkoholi- ja tupakkakielto sekä kahvin rajoittaminen oli testipäivään saakka. Liikuntaa sai alkaa rauhallisesti harjoittamaan 5 päivää siirrosta ja iso osahan sitä koskevista kielloista johtui munasarjoista, jotka on vielä turvonneet. Sitähän ne eivät ole PAS:ssa. Mainitsi kuitenkin tässä yhteydessä myös että "alkiolla pitää olla rauha kiinnittyä". Samoin olen melko varma, että kielsi saunomisen nimenomaan tähän kiinnittymisaikaan, eli nyt pitäisi saada jo ottaa pienet löylyt kun siirrosta on tuo 5 päivää. Meilläkin on sauna lämpiämässä ja aion ihan hetken istua lämmössä, vaikka pääasiassa menen vain suihkuun. Miksi kielsi saunomisen en tiedä, mutta veikkaisin, että ylipäänsä pyrki, että kaikki extremet vältettäisiin. Mistä sitä nimittäin tietää millainen löylyjen oton suomenmestari minä olen, joten katsoi parhaimmakseen kieltää kokonaan. Varmaan kuitenkin maalaisjärjellä pärjää hyvin näissä asioissa. =)
 
Pyydän nyt jo anteeksi omanapaisuuttani :ashamed: ... mutta mutta, osaisko joku auttaa mua?
Jouduin viime vuoden lopussa laparoskopiaan (kohdunulkoisen takia) ja sen jälkeen (noin 3 viikkoa leikkauksesta) tuli normaalit kuukautiset. Seuraavassa kierrossa söin terolut-kuurin munasarjassa olevan kystan ja pitkittyneen kierron takia . Mulla normikierto ennen leikkausta oli 26 päivää. Nyt menossa kp 31 eikä mitään oireita tulevista kuukautisista. Meillä on IVF:n suunnitteluaika maaliskuun loppupuolella ja kk sitä ennen pitäis käydä hormooniverikokeissa kierron 3.-5.päivä. Mitä mun kantsis tehdä? Pyytää gyneltä uus terolut-kuuri vai vaan odottaa menkkoja???
Niin ja jos mulla kierrot noin sekaisin, mahdetaankohan IVF-hoito tehdä pitemmällä kaavalla?
Tuntuu että viime päivinä en oo oikein muuta ajatellutkaan kuin tulevia hoitoja. Ei ihme jos menkkoja ei kuulu kun stressaan tätä tilannetta niin paljon :/

Mukavaa tulevaa ystävänpäivää kaikille ja toivotaan piinailijoille hyviä uutisia ja muille positiivista mieltä ja tsemppiä ;)
 
Linnia: Pidän peukkuja että kaikki hyvin olisi kuitenkin!

Kataka, Helmiina, Annabell, Mandalay ja Berits: Te olette mua kaikki hiukan edellä, eikö teillä syyhyä sormet testailuun?

Nimittäin huomenna on mulla 9 pp ja ajattelin kuulkaa testata ekan kerran.. Näin "pitkälle" olenkin päässyt sortumatta testailuun. Mä vaan oon kertakaikkiaan niin kärsimätön, että pakko saada tietää.. :ashamed: Ja toisaalta, kerran yhdessä PASissa tein testin n. 9 pp ja silloin näkyi haamuviiva, myös pari päivää myöhemmin näkyi haamuviiva, joka ei kuitenkaan vieläkään kovin vahva ollut. Sitten joskus oikeana testipäivänä (oliskohan ollut 16 pp) oli pelkkä 1 viiva jäljellä. Siis oletan, että aivan alkuraskauden keskenmenon koin. No, mitäpä siitä tietenkään iloa mulle oli? Eipä mitään. Mutta ehkä se antoi jonkinlaista uskoa ja toivoa kun kiinnittymistä oli kuitenkin yrittänyt tapahtua! Tätä koko haamuviiva-vilahteluahan en olisi muuten tiennyt, jos olisin vain klinikan testipäivää noudattanut.

Mutta huomenna, aamuvirtsasta... niin on ainakin tänä iltana ajatus. :p Katotaan nyt sit että jänistänkö kuitenkin, kun toisaalta tämä arvuuttelu on tavallaan turvallisempaa kuin testin antama enempi faktoihin liittyvä tulos...
 
Beelia: Anteeksi tyhmä kysymys, mutta oletko tehnyt raskaustestiä? Tarkoitan sitä, että kun joillakinhan tuo laparoskopia saattaa edesauttaa raskautumista luomuna. Ja olettaisin, että tuo terolut on tarkoitettu sulla myös siihen, että se kuivattaisi kystan - ja sen häviäminen saattaa myös edistää raskautumista. En mikään lääkäri ole, mutta endon kanssa tapeltuani olen oppinut ja lueskellut yhtä sun toista. Yleensä terolutien kyllä pitäisi auttaa tuohon, että vuoto tulee. Toinen lääke, joka itselle tulee mieleen, on primolut ja primolut Nor. Vuoto tosiaan pitäisi saada tulemaan, jotta voidaan ottaa verikokeet. Soitto gynelle ehkä selventää asiaa.

Tuohon en osaa varmaksi vastata, miten toimitaan IVF -hoidon linjavalinnan eli pitkä vai lyhyt, jos kierrot heittää. Olettaisin, että pitkän ja lyhen kaavan valinta perustuu diagnoosiin eli lapsettomuuden syyhyn. Mulla endometrioosi toimi indikaationa pitkälle kaavalle - näin sitä endoakin saatiin kuivatetuksi. Lyhyessä kaavassa se olisi mulla ilmeisesti villiintynyt.
 
Vadelmaunelma Kiitos vastauksesta! Valitettavasti luomuylläriä meille ei voi tulla. Multa nimittäin poistettu molemmat johtimet :( Siksi ainoa keino raskautua on IVF.
Joo, ainakin viime terolut-kuurin jälkeen menkat alkoivat 2 päivän päästä kuurin loputtua, joten hyvin tehosi. Pitänee varmaan soitella siis gynelle ja kysellä uuden kuurin perään.
Ehkäpä nuo hoidon yksityiskohdatkin selviää sitten maaliskuussa, mutta minkäs sille voi kun luonteeltaan on malttamaton ja etukäteen haluis aina tietää kaiken :ashamed: ;)
No joo, mutta sun vastaukses selvensi kuitenkin mieltä sen verran, että nyt on hyvä mennä nukkumaan :) Kiitos siis vielä :heart:
 
Meidän lääkäri ei kieltänyt muuta kuin raskaan liikunnan ja nostelun. Seksikin sallittua heti kun siltä tuntuu.

Eilinen nega piti hyvin kutinsa. Vuoto alkoi illalla. Kivut on kovat, mutta vuoto yhtä niukkaa kuin minulla aina.
Pms-oireet vajaa viikko sitten kertoi siis jo kaiken. Olen myös kärsinyt aamuöisestä heräilystä ja kuumista aalloista. Mulla oli käytössä Luget 600 mg vuorokaudessa.
Tulevasta en osaa sanoa, mies päättää milloin jatketaan hoitoja (3 alkiota pakkasessa). Soitan kuitenkin tiistaina adoptioneuvontaan. Otetaan uusi askel perheenperustamiseen. Raskaana haluaisin vielä joskus olla, mutta ei tämä mun kroppani ole samaa mieltä.. Sitä surin eniten eilen. Biologinen vanhemmuus ei ole tärkeää meille, joten uskoa vielä on. Kyllä meistä vielä joskus tulee vanhempia!

Tsemppiä kovasti kaikille! Ja onnea vielä paljon jo onnistuneille!
 
Mandalay: :hug:

Mulla näytti myös testi negaa:( Toki testausaika oli varhainen, mutta joka tapauksessa näinä päivinä tällä samalla testillä mulla on haamuviivat ennen näkyny.

Meille jäi 6 alkiota pakkaseen. Ne varmaan vielä kokeillaan, mutta uuteen IFV-hoitoon ei enää lähdetä.
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************14.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.


Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7..........FEL
Inia.......................2. IVF:n 2.PAS.....lu..........................16.2.
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 8..........NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS......................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä..............vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu..............vko 9..........OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............maaliskuu....FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu............maaliskuu....NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Lumipuu................2.IVF
Mandalay...............

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Linnia.............NKL..................:heart:................17................9.2. (+ testattu)
Helmiina78.............................:heart:................11...............17.2.
Annabell-77......VL.....................:heart:................11.............
berits.......................................:heart:................11............
kataka.....................................:heart:................10.............
Marjaane.................................:heart:................9.............
Hopping..................................:heart:................6.............
Äititär..............OYS....................:heart:................4.............
Joppu......................................:heart:................3.............
Maricce..................................:heart::heart:..............3.............25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................2.........
Hoplop...................................:heart::heart:............2..........24.2.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS.... :heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2................................2.IVF.................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
 
Marjaane ja Mandalay Olettepas te olleet malttamattomia testaamisen kanssa.... Älkää nyt vielä heittäkö pyyhettä kehään, piinapäiviä on vielä jäljellä!

Itse yritän pysyä kovana ja testata vasta keskiviikkona. Säästyy sitten rahat ainakin testien muodossa ;) Ei tartte ottaa se nega vastaan kuin kerran :'( Mikäs teillä muuten on fyysinen vointi? Minkälaisia kipuja?

Mulla turposi eilen taas vatsa, melkein yhtä pahaksi kuin punktion jälkeen. Ja oli tosi kipeä. Nyt aamulla se oli hieman pienempi, mutta selkeästi turvonut ( 1 kg painossa extraa) Menkkamaisia kipuja ja painon tunnetta on edelleen. :$ Herää taas mieleen kysymys että millä sitä huomenna pärjää töissä tämmöisen kipeän pallomahan kanssa... :ashamed:
 
Mandalay :hug: On tää kyllä niin epäreilua :'(

Marjaane Sullahan on niin aikainen tuo testauspäivä, että ei kyllä vielä kannata luovuttaa. Mun tekis kans kauheasti mieli testata, mut ei oltu vkonloppua kotona, niin testi on toistaiseksi jäänyt tekemättä.

Annabell
Kuulostaa tosi lupaavalta tuo sun vatsakipu. Nimittäin mun mielestä hyperin oireiden palautuminen on yksi selkeimmistä raskausmerkeistä =) Taisit tuolla aiemmin kysellä meidän muiden piinailijoiden oloista. Mulla on tänään ja eilen ollut vähän kovempia menkkakipuja, jotka aina säikäyttää. Eilen oon ollut tosi hajuherkkä ja meinasin yökätä, kun mies söi makkaraa. Vähän nippailuja on ollut edelleen ja pari repäisykipua noustessa. Vatsa on mullakin turvoksissa ja välillä vähän hellä, mutta odotan että tulis sellaisia lieviä hyperin oireita, niin olisi varmempi olo. On tää piinaavaa :eek:
 
Annabell: Luepa tarkemmin nuo minun kirjoitukset niin tiedät miksi testasin ja miksi olen voinut jo luovuttaa. Jos sulla turvottaa ja on kipeä olo, niin sullahan voi olla hyperin oiretta, jonka lisääntyvä hcg:n määrä voi aiheuttaa. Tsemppiä!
Kiitos Toivorikas listan päivityksestä ja Kataka ja Marjaane myötätunnosta!
Kataka ja Marjaane: mitään ei ole vielä menetetty jos ei vuoto ala, oireisiin tai aikaisiin testeihin tuskin on luottamista. Temppiä!
 
Voi Luojan kiitos tää vuoto alkoi heti pp14.. On mulla ainakin ollut hyvä limakalvo, siis paksu.. Tavaraa tulee kuin saavista kaatamalla!! Kipuja ei onneksi ole..

Oikein hyvää ystävänpäivää teille kaikille, vertaistuki on ystävyyttä parhaimmillaan!

Tässä vielä ihana "hymiö", jonka bongasin mitäs nyt-puolelta. Tuollaista menoa haluan kohtuuni vielä vuoden 2010 aikana!!

 
Annabel: Mustakin kuulostaa lupaavalta! Hyperihän tosiaan pahenee, jos raskaus alkaa. Nimimerkillä kokemusta on!

Kataka: Samoin sun raskautumisesta olen edelleen aika vakuuttunut..! Sen verran paljon raskausoireita sulla on! Tosin noita ihan samantyyppisiä oireita mullakin (muka?) oli. Eli 5pp alkoi selvä jomotus ja painon tunne alavatsalla. Sitten lievempänä samaa seuraavina päivinä. Mahallaan oli vielä viime yönä vaikea (olevinaan) nukkua. Ja vähän mukamas öllöttikin, vilutti ja kaiken hyvän lisäksi ummetustakin oli havaittavissa! Samoja repäisykipuja tunsin minäkin jossain vaiheessa. Ja nyt sit, ei haamujen haamua tänään:( Tosin sen verran järkeilin, etten sentään lääkkeiden suhteen luovuta vielä, vaan kiltisti pallerot sisuksiin tungen ja toivon edelleen että olisi ollut vaan myöhäinen kiinnittyminen/alhainen hcg tms. Seuraavan kerran testaan 12pp eli keskiviikkona! Ihan se virallinen testipäivä olisi 14pp. Ensi keskiviikkona siis ainakin luulisi jo näkyvän lopullinen tulos! Toi on kyllä ihan totta, että hölmöä on kyllä altistaa itsensä useammalle negan katselulle samassa hoidossa! Mutta näin sitä näpeille tyhmänrohkeaa näppäistään.. :ashamed:

Malttia muille piinailijoille!!!!! :p
 
Kataka Oleks sä vielä juonut paljon? Mä ajattelin että jos mulla tuli noi hyperin oireet takaisin kun en enää juonut niin paljon? Nyt täytyy yrittää tsempata senkin suhteen... Oletko käynyt vaa'alla seuraamassa paljonko paino on noussut? Mä olen totaalijärkyttynyt omasta "leviämisestä", eli hoidon alusta on tullu 6 kg!!! Lisää, ja nyt eilen alkaneen turpoamisen jälkeen 3 kg (yht. siis se 6 kg) ... Huh huh.. Osa 6 kg:stä selittyy varmaan sillä ettei ole enää pystynyt harrastamaan liikuntaa niinkuin normaalisti, mutta tää viimeiset 3 kg on kyllä pelkkää nestettä.. :whistle:
 
Meg Mulla on yhteensä 20 pullollista Fostimonia mut kun annostus on 150 niin kymmenen annosta siitä tulee. Ostin kaikki lääkkeet mitä niillä respeteillä sai. :) Mä ajattelin ajoittaa piikit aina iltaan jos siitä tulee huono olo tms niin pääsee sit heti huilaamaan. Mulla on se huono puoli, et mun mies tekee 5 vuorotyötä niin se ei pääse mua joka ilta piikittään niin joudun tekeen sen sit aina ite. Mä inhoon piikkejä. En ikinä pysty kattoon ku mua pistetään. Saa nähdä miten se sujuu sitte...Kysyit niistä kuumista aalloista. Mulla on aivan kamalia kuumia aaltoja noista sumuista. Samoin päänsärkyä ja turvotusta. Onko teille muille muuten tullu turvotusta/painon nousua sumuista? Mua jännittää kans se 0 ultra. Mulla se on vasta 24. päivä.

Äititär kysyi sitä siirto viikkoo mun ja Nipsun osalta. Joo viikko 10 on punktio ja siirto ainakin mulla.

Pakko lähtee makaan. Kamala päänsärky..
 
Äititär: Tosiaan, punktio ja siirto on viikolla 10, elleivät sitten keksi tässä välissä, ettei siirtoja tehdäkään :LOL: Se kyllä passaisi tämän minun hoitojen etenemiseen.. vastoinkäymisestä toiseen :headwall:
AaVee: mullekin on tullut kauhea päänsärky sumuista, nyt onnes on helpottamaan päin.. oman osan särkyihin varmasti toi alkavat menkat (jotka alkoivat siis tänään).. Me mennäänkin aika samaa tahtia, mulla on kans 0-ultra 24. päivä. Onko sulla se viimeinen ultra kans 5.3. ?

Ensi viikolla olisi parturi, seuraavalla viikolla on työterveyshuoltoa ja sitten onkin ultra... pieniä etappeja ennen ultraa, aika menee (toivottavasti) nopeammin :D

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, niin ja iso halaus ystävänpäivänä.. Vertaistukea tarvitaan :heart:

Nipsu
 
Annabell Mä oon edelleen juonut aika paljon, kun mua on janottanut jostain syystä jatkuvasti. En kuitenkaan usko, että hyperin oireet tulee takaisin juomisen puutteesta. Hyvältä vaikuttaa sullla =) En oo seurannu painoa, mutta äsken kun kävin puntarissa, aika normaalipainossa näyttäisi olevan. Ehkä kilon verran on voinu tulla lisää, mut mulla ei yleensäkään paino heilu juuri mihinkään. Sulla on kyllä tullu aika paljon painoa. Kannattaa varmaan käydä näyttäytymässä lääkärissä, jos tulet olet kovin kipeäkin.

Marjaane Toivotaan, että pp 12 testissä näkyisikin plussa =) Millä raskaustestillä olet muuten testannut ja kuinka herkkä se on?
 
Kataka: Hmm.. täytyy myöntää, että tuo on Virosta aikoinaan ostettu testi (Biocard HCG Babystick, jonka viim.pv on kyllä jo ohitettu :p), mutta ihan noilla samoilla testeillä olen kyllä näinä pp9-pp10 nähnyt jo haamuja, niin keskenmenneessä raskaudessa kuin onnistuneessakin. Herkkyydestä en tiedä, kun ohjeistuskin piti yrittää tulkita virosta suomeen! :headwall: Sit vielä, että tää kuulostais oikein tosi koomiselta: yhdeltä kaverilta sain vinkin, että nuo liuskat kannattaa puolittaa, että voi useammin testailla... joten tuo tämäaamuinen testi oli siis tehty puolikkaaseen :LOL: Eli siinäkin mielessä tietyllä varauksella taitaa olla paras testailun tulokseen suhtautua? No, pari päivää piinailen ja testaan sit taas. Tähän etukäteen testailuun kun lähtee, niin tämä polku pitää sit käydä loppuun.

Iloista ystävänpäivän :heart: iltaa vielä kaikille & mukavaa ensi viikkoa:)
 
Heippa vaan kaikille! Ajattelin pinoutua tännekin, olen jo tuolla ensimmäinen ivf-ketjussa. Taustaa sen verran että ikää on 34, miehellä 30 ja tosiaan eka ivf menossa. Mulla on todettu paha endo jonka takia munatorvet tukossa. Pitkän kaavan mukaan mennään, nyt on puregon-pistokset menossa, huomenna ultra ja viikolle 8 on kaavailtu punktio ja siirto jos kaikki hyvin menee. Paljon peukkuja ja plussia kaikille, huomasin tuosta listasta että muutamia on jo onnistanut :flower:
 
Nipsu Joo mulla on 0 ultra 24.2. sit 2.3. ja 5.3. ultrat. Eli samaa aikataulua mennään. Ja mikä hauskintä, mullakin on tällä alkaneella viikolla kampaaja. Sano nyt et sullakin on kampaaja aika keskiviikkona niin on hiuksetkin laitettuna samalla aikataululla! :LOL:

Tosta OYSin talviloma viikosta (vko10) luulis, että olisivat tajunneet siinä aikoja antaessaan, että viettävät talvilomaa. Kai siellä sit vaan PASit on "lomalla" mut punktiot ja siirrot normaalisti. Mä ainaki reklamoin ja kovasti jos nyt ilmoittavat että tuu myöhemmin. :)

Hugsy Tervetuloa pinoon! =)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************15.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.


Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7..........FEL
Inia.......................2. IVF:n 2.PAS.....lu..........................16.2.
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 8..........NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
Hugsy..................1. IVF......................pi.............vko 8.........
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS......................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä..............vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu..............vko 9..........OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee..................1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............maaliskuu....FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu............maaliskuu....NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Lumipuu................2.IVF
Mandalay...............

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Linnia.............NKL..................:heart:................18................9.2. (+ testattu)
Helmiina78.............................:heart:................12...............17.2.
Annabell-77......VL.....................:heart:................12.............
berits.......................................:heart:................12............
kataka.....................................:heart:................11.............
Marjaane.................................:heart:................10.............
Hopping..................................:heart:................7.............
Äititär..............OYS....................:heart:................5.............
Joppu......................................:heart:................4.............
Maricce..................................:heart::heart:..............4.............25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................3.........
Hoplop...................................:heart::heart:............3..........24.2.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS.... :heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
 
AaVee: Mulla on parturi torstaina, joten ei aivan samaan aikaan istuta parturissa :LOL:

*Muoks* Tuota 2.3. ultra-aikaa mulla ei myöskään ole annettu, mulla on ultrat 24.2 ja 5.3. Tarvittaessa on sitten vielä yksi ultraus noiden päivien välissä.

Ai niin, tervetuloa uusille pinoon, onnittelut plussanneille :heart:
ja :hug: pettyneille...

 

Yhteistyössä