Kympin hoidot

Hei!! Täällä ollaan! Olen vain laiskistunut kirjoittaja ja eipä tässä ole oikein mitään tapahtunutkaan. Mulle vois päivittää tietoja nyt kun ne itsekin sain.. eli punktio suunniteltu vkolle 8. Tämä alkaa olla niin rutiini puuhaa, ettei oikein jaksa innostua kirjoittamaan mitään, kun mitään erikoistakaan ei ole tapahtunut! Nollaultrassa tosin vaihdettiin puregon annos entisen hoidon tasolle, kun ihmettelin, et miksi oli niin paljon laskeneet annosta..

On tämä sumuttelu aika tuntunut iäisyydeltä, mutta nyt alkaa aika kulua nopeammin kun alkaa nämä ultrassa ravaukset :LOL: jotenkin vaan on jo valmiiksi sellainen "ei tästä taaskaan mitään tule"-olo :( Ihmetyttää, kun mitään lisätestejä eivät suostu tekemään ja kaikki hoidot tehdään tasan samalla lailla!! Ja joka kerta vuoto alkaa pp14 aamulla!! Eli kiinnittymisongelmaa itse epäilen vahvasti :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mandalay:
kirma: Älä vie menetä toivoa! Duffykin taisi puhella samanlaisista kuumista oloista, ja plussaahan se testi näytti. Mulla on sitä paitsi semmonen ennakkoaavistus että sulla on nyt tuuria matkassa! ;)
Tsemppiä Raitikselle oireidenmetsästykseen! Ja SaaraX:lle mukavia odotusaikoja..

Mahaa nipistelee, pp 2, eli ei se varmaan mitään tarkota.
Hyvää viikonloppua!
Pakko oli lainata tätä Kirman plussan myötä! Ja pakko on alkaa luottamaan omiin aavistuksiin. :) Onnea Kirma!
 
Helmiina ja Kataka: Näistä oireista vielä. Tänään oli pakko oikein pysähtyä sohvalle illalla makaamaan tuntitolkulla (loistava tekosyy se on tuokin:D) ja yrittää kuulostella onko eilisestä painon tunteesta tai jomotuksesta jälkeäkään. Oikein kun kuulostelin, niin ihan kuin olisin tuntenut jotain jälkimaininkeja jomotuksesta. Samoin viluttaa - ehkä, vai onko sekin kuvitelmaa? Joka tapauksessa, tää on ihan kamalaa!!! Musta tuntuu, että huomenna on jo pakko testata, tai ainakin viikonloppuna joku päivä. En taida kestää tätä piinaa..

Mandalay, Annabell-77 ja berits: mitäs oireita teillä on?

Tervetuloa munkin puolesta uusille ja tsemppiä tuoreimmille alkumetrien piinailijoille!
 
Raitis, mä luotan kyllä clearbluen siihen johon tulee se + tai -. Oon minäki ennen tehny aptekein omalla ja selviä negoja saanu, mut olin ihan ihmeissään ku tuli niin hailu viiva sillä, aamupissasta tehty. Ehdin jo ajatella että nytkö se istukkahormoni on lähteny laskuun :/
 
Marjaane Kyselit oireista... Eipä niitä juuri ole... Välillä paleltaa (flunssa) välillä viiltelee muniksissa, etenkin vasemmalla puolella. Yskiessä myös voi vihlaista. Aamuisin painontunnetta vatsalla. Että eipä näistä mitään raskausoireita voi päätellä. Inssien jälkeen oli ihan samoja tuntemuksia, ja kaikista tuli nega...

Punktion jälkeinen turvotus ei ole vieläkään hävinnyt. Hieroja sanoi eilen että myös selkäpuolella näkyi turvotusta... :LOL:

Yritän olla ajattelematta koko piinapäiviä ja koko asiaa itse asiassa. Aijon myös testata vasta testipäivänä... :whistle:
 
No niin nyt on virallisestikkin se nega testattu...vuoto ei ole vielä alkanut, ärkele, mut eiköhän se tästä kohta ala...viimeksi vuoto alkoi jo pp12, joten nyt sit sai muka piinaa koko rahan edestä |O yritämmä heti tähän uuteen kiertoon uudestaan eli 1 IVF 2 PAS luultavasti viikolla 9. Sitten meille tuleekin koiravauva ja pidetään lomaa siinä välissä hoidoista...katellaan sitten jatkoa siitä myöhemmin.

On se ny kumma jos kukaan meidän "neljän koplasta" ei plusaa, ei voida olla näin epäonninen aalto :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Tähtisilmän tavoin laitan paineet Stigun hartioille.. ;)

Eli siis tyylipuhdas nega täällä ja vuotokin alkoi. :headwall:

Meikäläinen siirtyy taka-alalle lukemaan teidän juttuja ja liityn taas mukaan kun ensikäynti Taysiin on kuukauden päästä.

Valtavia plussapuhureita pinoon!! :wave: :wave:
 
Meg


Tähtisilmä79 Voiko sen PASsin tehdä jo heti? Mun ohjeissa lukee että kolmet menkat pitää tulla ennen kuin voi tehdä, eli siis ne menkat mitkä alkaa siinä sitten ja kaksi kuukautta väliä.. Vai onko teillä lääkkeetön? Tuleeko PASseissa edes lääkkeitä? Ja sit ketkä on värjäillyt hiuksia nyt lääkityksen aikana niin onko teillä väri onnistunut hyvin? Kun mietin tässä että uskallanko nyt raitoja laittaa.. Ja kannattaako nyt laittaa vai sit piina viikoilla? Onko väliä?
 
Raitapaitainen iso :hug: mäkin toivoisin kyllä että se vuotokin nyt alkais ku kerta negaa näyttää, jotta pääsis uuteen yritykseen...

Meg: munki piti tuoresiirron jälkeen odottaa ne kolmet menkat, mutku mulle tehdään lääkkeetön pas niin niitä ainakin pystyy tekeen aina heti seuraavaan kiertoon uusiks. Lääkkeellisessä passissa en tiedä miten menee...mulla ainakin sen tuoresiirron jälkeen "kuoli" elimistö totaalisesti eli ei olis ollu mitään järkee aiemmin edes yrittää ja pelkäsin jo että näinkö se ei enään edes rupee toimimaankaan, mut sit se vain heräs henkiin ja saatiin lääkkeetöön passi aikaiseksi...
 
Kurjaa, kun negoja pukkaa :'( :hug:

Meg, useimmat klinikat mielestäni käskee odottaa ivf:n jälkeen yhden kierron (ts. hoitokierron menkat+yhden tyhjän kierron menkat). Teidän ohjeiden mukaan ilmeisesti pitäisi odottaa kaksi tyhjää kiertoa. Olen kyllä kuullut, että jotkut klinikat tekee pas:ia suoraan hoidon jälkeiseen kiertoon, mikä ei kyllä ole viisasta mun mielestä, kun takana on melkoinen rääkki kropalle. Vaikka kiirehän tässä on koko ajan, ei sille voi mitään... Pas:it voi olla lääkkeellisiä, jolloin limakalvo kasvaa siis lääkkeista tai lääkkeettömiä, jolloin alkio siirretään oviksen jälkeen.

).( Klinikalta tuli vihdoin soitto, että siirtoon päästään. Toki olen varma, että alkiot kuolee ennen iltapäivää :/ Alunperin oli puhetta, että siirretään yksi ja otetaan yksi kerrallaan sulamaan, paitsi jos kahden alkion ohjesta molemmat selviää, niin sitten siirretään toki molemmat. Hoitaja kirjoitti tietoihin, että siirretään 1-2. Ja tadaa, nyt siellä pitäisi olla kaksi odottamassa. Oletan, että ne on samasta oljesta. Ovat siis muistini mukaan olleet 2-soluisia ja 4-luokkaisia eli todellista rupusakkia. Jännittää.
 
Peesaan Hoplopia, mullekin on tehyt pas yhden kierron jälkeen, eli kahdet kuukautiset. Mutta on varmaan eri käytäntöjä. Oli siis lääkkeellinen pas, josta raskaus alkoikin. Lääkkeetöntähän ei voi ovuloimattomaan kiertoon tehdäkään.
 
Mandalay kerrohan oireistasi!! Alkoi kiinnostamaan :)
Täällä horkka jatkuu, palelen ihan vietävästi. Rinnat turvonneet, sivuilta kipeät. Välillä outoja tuntemuksia kohdussa ja munasarjoissa. Ajoittain menkkamaisia tuntemuksia, ajoittain taas pistävää kipua. Tiedä häntä, kaikki voi olla lääkkeistä johtuvaa |O
 
Tähtisilmä79, Raitapaitainen ja Hanuu kyllä nyt meidän "neljän koplan" aalto oli tosi epäonninen, nega täälläkin pissatestillä aamulla tänään virallisena testipäivänä.. Oli tämä odotettavissa kun alkuviikosta pp10 ja pp11 negat testasin jo. Kävin vielä aamulla verikokeessa ja iltapäivällä voi soitella ne lukemat. Itkut tuli itkettyä toissayönä, joten ei enää tämä aamu hetkauttanut. Jätin luget pois ja vuoto näköjään alkaa nyt sitten heti.

Varasin saman tien ensi viikolle suunnittelukäynnin. Jos seuraavakin hoito lyhyellä kaavalla mennään, niin maaliskuun lopulle osuu punktio. Eli mut voi poistaa piinailijoista ja laittaa hoitopinon hännille 2.IVF maaliskuussa.
 
Meillä tehdään kuitenkin PAS ensi viikolla, vaikka ovisplussa tulikin jo eilen iltapäivällä! Jippii! Siirto siis tiistaina 16.2. Ajoitus ehkä ei sitten niin hyvä, mutta mieluummin näin kuin kuukausi (tai pari) taas odotusta.

Surullista tämä nega-aalto, jaksamista koitoksiin kaikille! :hug:
 
Omat oireet kertovat huonoa. Siirrosta jatkuvien menkkajomotusten oheen tuli tuhru tänä aamuna. Tuhru alkaa normaalisti 2-3 päivää ennen kuukautisia. Jomotukset on verrattavissa kuukautiskipuihin. En ole yleensä kovinkaan kipeä menkkojen aikaan. Eli tämän porukan eka epäonnistuminen siis tässä.
Aavistelen Helmiinalle ja Katakalle hyvää tuuria myöskin. Ja peukut pystyssä tietysti kaikkien puolesta!
 
:'( Stigu123, Tähtisilmä79, Raitapaitainen ja Hanuu negojen takia. Ihan pyllystä! Raitapaitanen kertoisitko millainen jono on Taysissa sitten kun käyt siellä? Itse odottelen sinne ensikäyntiä jonka pitäisi olla ennen huhtikuun loppua. Tosi kätevää kun oon jonottanut syyskuusta lähtien eka NKL:lle ja nyt sitten muuton takia joutui jonon päähän TAYSiin.
 
kyselen mitä oireita teille tullu puregonista, vai onko mitään?? vastaukset varmasti löytäisin aijemmista kirjoituksista, mutta nyt ei hermot riitä niitä läpikäymään. eli joo, lentelen täällä seinille pienimmistäkin asioista, suunnaton vitutus kokoajan, voihan olla että tupakoinnin lopetuksellakin on osuutensa, tai siis onkin mutta voiko puregonikin aiheuttaa tälläistä? tuntuu että tällähetkellä olen oikein ihmishirviö :kieh: jolle ei pidä antaa pienintäkään aihetta hermostua!
 
Nyt alkoi sitten vuotokin, vois sanoo jo onneksi, jotta pääsee uutta siirtoa suunnittelemaan...

Mutta joo aivan käsittämätöntä että me kaikki neljä negattiin...miksi miksi miksi...meidän siirtopäivä tais olla joku (perjantai 13. päivä ) totaalisen manattu :ashamed:

Tsemppiä muille ja toivottavasti plussa puhuri vie teidät, itse palaan sitten viikon 9 tietämillä. Jaksuja kaikille :hug:
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************12.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.


Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............9.2......12.2..OVU
Maricce.................3.IVF.....................ly..............9.2......11.2.
Hoplop.................2. ICSI:n.1. PAS...lä.......................12.2..AVA Tre
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
Inia.......................2. IVF:n 2.PAS.....lu..........................16.2.
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 8..........NKL
plasebo...............3.IVF......................pi.............vko 8
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS......................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä..............vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu..............vko 9..........OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............maaliskuu....FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu............maaliskuu....NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Lumipuu................2.IVF


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Linnia.............NKL..................:heart:................15................9.2. (+ testattu)
Kirma.....................................:heart::heart:...........15...............11.2. (+ testattu 9.2.)
Helmiina78.............................:heart:................9...............17.2.
Mandalay........OYS..................:heart:................9..............
Annabell-77.............................:heart:................9.............
berits.......................................:heart:................9............
kataka.....................................:heart:................8.............
Marjaane.................................:heart:................7.............
Hopping..................................:heart:................4.............
Äititär......................................:heart:................2.............
Joppu......................................:heart:................1.............

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS.... :heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2................................2.IVF...................:heart:


 
Stigu, Raitis, Tähtisilmä: :'( . Tää on vaan niin epäreilua ja täysin sattumankauppaa. Jaksamista teille ja uskoa jatkoon. :hug: Plasebo: kiva kuulla susta!

ON:Niinhän se vähän on että kun tätä polkua on tarponut riittävän pitkään niin ei jaksa niin innostua välivaiheessa. Itsekin joulukuun negan jälkeen olin aika rikki eikä yhtään napannut, nyt kun odottelen sitä ihkaekaa passia niin on jotenkin positiivinen olo. Jos se menee perseelleen niin sitten varmaan pitää vetäytyä nuolemaan haavoja, jos vielä hoidot julkisella loppuu niin sitten se taitaa olla siinä. Toivotaan että jotain nyt tapahtuisi, mulla siis nyt ultra tiistaina ja ovista alan tikuttelemaan maanantaina. Kunpa kroppa nyt toimisi! Lääkäri sanoi puhelimessa että me ei jouduta jonottamaan uudestaan IVF hoitoon, se nyt ainakin helpotti, jos siis he katsovat että hoitoja kannattaa vielä tehdä....
 

Yhteistyössä