KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Onnittelut haamusta Toivorikas, täällä ei ole yhtä toiveikkaat tunnelmat niinkuin arvata saatoinkin. Tässä blastosiirrossa ei näköjään ehdi oikeen edes piinailemaankaan kun ensimmäiset vaaleanpunaiset lugemössöt havaitsin jo eilen pp4 ja tänään sama linja jatkuu. Maha on just silleen kipeä kun menkkoja ennen ja testasin herkällä testillä negan. :'(
 
Huomenia kaikille!

Kiitos Amelie80 lämpimästä vastaanotosta! :)
Samoin mulla ollut sua ikävä!
On niin rohkaisevaa ja ihana kuulla, että teitäkin onni potkaisi. Oikein nautinnollista raskausaikaa! :)

Samoin MT79, kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaan todellakin, kun usko meinaa olla kovilla..

toivorikas-72: Aivan mahtava juttu! Oon niin iloinen teiän puolesta. Todella toivon, että pikkuinen pysyis loppuun asti matkassa ja saisitte vihdoin oman nyytin. Ja kyllä sen on pysyttävä, meidän kaikkien tahdon voimalla vaikka :)

Mansikkainen79: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! On varmaa, että testi näyttää pp4 negaa kaikilla. Tuntuu myös, että vaaleanpunainen lugemössö ei kyllä millään voi olla vielä menkkojen alkua. Pidän sulle todella tiukasti käsiä ristissä ja haluan vielä uskoa, että epäilysi ovat turhia! Tsemppiä jokatapauksessa hurjasti! Nää on niin rankkoja aikoja..huh!

Siinä missä toisia tsemppaa, on itse oman onnensa kanssa erittäinkin suurissa epäilyksissä :)
Piinailu jatkuu sitä miettiessä, että mitä ajattelen/teen kun tästä tulee nega.
Kelaan mielessä erilaisia vaihtoehtoja. Uskallanko vieläkään tehdä sitä lopullista päätöstä, että hoidot eivät jatku enää. Toisen hoidon jälkeen olin jo ottamassa yhteyttä interpediaan. :) Tämmöstä vuoristorataa se on näiden ajatusten kanssa. Päällimmäisenä mietin kuitenkin strategioita selviytyä tulevasta pettymyksestä.
Tähän ei kyllä päde se, että pessimisti ei pety. Petyn jokatapauksessa. Ihminen kun kuitenkin sisimmissään toivoo NIIN paljon.
Toivoa onkin niin kauan kuin toisin todistetaan.
Kädet ristissä joka ilta, aamu ja päivä.. ja niin on luvannu tehä koko suku :)
Muuta ei liene tehtävissä. Sitten pitää vaan tyytyä lopputulokseen.

Sunnuntaimietteissä, Huurre pp3

ps. mun testipäivä on 11.11
 
Viimeksi muokattu:
Huurre ja Vanilla: Toi pp4 on aika hämäävä siinä mielessä että mulla oli kuitenkin punktio 20.10 eli siitä on nyt 11 päivää ja tänään siis pp5 ja alkioita viljeltiin 6 päivää ennen siirtoa, kyllä tää vuoto taitaa ihan vaan menkkoja enteillä eikä sitä kiinnittymistä. Viime ICSIssäkin taisi alkaa punaista näkyä jo näilllä päivillä, kiitokset kuitenkin tsempityksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Viu
Toivorikas, hurjasti onnea jo nyt! Mie testasin kans noilla cittarin pregcheckeillä ja koskaan ennen en ole niihin haamun haanua saanut, kun en raskaanakaan ole ollut, puhdasta valkoista vain. PP 14 mun viivat oli supertummia, lähes kontrolliviivan tasoisia. Varmasti siullakin tuo plussa tuosta vahvistuu, kun jo noin aikaisin näkyy!

Syssy, mulla oli ihan samat tunteet, en halunnut testata vaan pysytellä pienen toivon varassa, koska olin aivan varma, ettei onnistuta.

Mansikkainen, ehkä kaikki toivo ei ole vielä menetetty...

ON: Mulla on hurrjan kipeät tissit ja jatkuva kylmänpuistatus ja vielä kuvotustakin aika lailla. Olen syyttänyt lugeja, mutta kätilö klinikalta sanoi vain heittona, että kaksosraskauksissa oireet voi alusta asti olla voimakkaampia. Jännittää. Samalla pelkään kovasti kohdunulkoista, kemiallista, keskenmenoa. En ollenkaan uskalla siirtyä mihinkään plussaketjuun. Minne te plussanneet olette täältä siirtyneet? Ninea?

Päivittäjä, mulla voisi hoidoksi muuttaa ICSI:n.
 
Toivorikkaalle hurjasti onnea!! :heart: Kyllä ne viivat lähtevät vahvistumaan. =)

Viu, itse en ole vielä siirtynyt täältä mihinkään. Olen kyllä käynyt sillmäilemässä noita odotusketjuja. "Syksyn hoidoissa plussanneilla" on oma ketju, mutta he ovat jo meitä vähän edellä. Oishan meitä nyt kuitenkin useampi samassa vaiheessa =). Mua vähän hirvittää, kun olen nyt ollut useamman päivän flunssassa. Toisaalta tiedän, että ei alkion pitäisi tästä pahastua, mutta tiedä häntä. Selkeitä raskausoireita mulla ei ole, ja ne vähäisetkin taitaa nyt jäädä flunssaoireiden alle. Täällä lepäily ja niistäminen jatkuvat, kuten taitaa jatkua huomenna saikkukin. :snotty:


Jaksamista kaikille :hug:.
 
Ninea ja Viu: herättäkää eloon se "piinailijoista ekaan ultraan"- ketju, löytyy varmaan sieltä tokalta sivulta? Ite aion ainakin siihen siirtyä jos veritestistä tulee positiivinen tulos tiistaina. Siellä voidaan sitten hermoilla ainakin varhaisultraan asti ja ehkä siitä eteenpäinkin kunnes on tarpeeksi varma olo siirtyä odotusketjuun.
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*******************31.10.2010.********************
Nimimerkki..................Hoito...........Tapa....Pu.......Sii....hoitop.

MT79.....................1.ICSI..............ly......1.11......3.11........
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS....lä................3.11....AVA
Garfield.................2.IVF/ICSI...........pi....2.11.....4.11......PKKS
Ross......................1.IVF................ly.....vko 44...........
Tinttara83..............1.IVF...............ly......4.11...............
Punahilkka-75.........2.IVF...............ly......8.11................In-tiimi
HalleB....................2.ICSI..............ly.....vko 45...............KYS
äidiksikkö...............4.ICSI...............pi....vko 45................OYS
Muru1981.............2.IVF:n 1.PAS.........................vko 45.....VL
Sannuli-81.............4.IVF:n 1.PAS........................vko 46....
Mörkötys.............1.IVF/ICSI:n 1.PAS....................vko 46...
kolmisin.................3.ICSI...............pi.....vko 46..............OYS
Pieni Tähtönen.......4.IVF................pi......vko 46.............
Miimii-75..............1.IVF:n 2.PAS.............vko 47/48........
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS.....lä...............................
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS................................
Miiru82......................................................................TAYS
Peppi1981............2.ICSI:n 1.PAS......lä................marras....OYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 48............OYS
Raitapaitainen.......4.ICSI..................ly.....vko 49..........TAYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 49............OYS
SaaraX..................3.IVF:n 1.PAS......................joulukuu
Terhi76.................1.IVF:n 1.PAS.......................joulukuu...TYKS
Neela Naranja........1.IVF:n 1.PAS......................joulukuu....NKL
pirpana74...........................PAS........................joulukuu....VL
Munkkiniemi...........2.IVF..................pi.................
Cris.......................4. ICSI ...............pi...............
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 3.PAS.................................OYS
Mandalay...............1.IVF:n 1.PAS.......lu........................OYS
Zax........................2.IVF........................................
onni ja toivo...........1. IVF:n 1.PAS.............................
Helmiina78.............2.IVF:n 1.PAS.............................
Myyrä2...................2.IVF.............................................
Meg.......................2.IVF.........................................
UnelmaSirpaLeena..2I.VF...................pi.........................OYS
Katjuska-79...........1.IVF..................pi.........................OYS
kaz......................1.ICSI:n 1.PAS.....lu...........................OYS
lepis.....................3.ICSI.............................................NKL
MiukuMau.............2.ICSI...........................................
Faith83................2.IVF:n 1.PAS.................................
nainen83..............3.IVF............................................
Mollamaija82........2.IVF........................tammikuu....TAYS

*****************Piinailijat**********************

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv

MinzuS...............GRA..................:heart:......................13.........1.11.
toivorikas-72.......NKL.................:heart:......................9..........2.11.
syssy..................AVA...............:heart::heart:....................9.........3.11.
Mansikkainen79........................:heart::heart:....................5.........3.11.
fiia69.......................................:heart::heart:....................4...........
hugsy.................NKL...................:heart:....................4..........8.11.
Vanilla79..................................:heart::heart:....................3..............
Huurre-80...........VL....................:heart:.....................3.............

++++++++++++++++Plussanneet+++++++++++++++++

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI.................1
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................1
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..................2
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI..................1
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI.................1
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.................2
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................1
Sannis-75..........5.3..................................luomu...............1
Plasebo............11.3..................................3.IVF...............2
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................1
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI...........1
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI...........1
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.................2
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF..................1
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI.................1
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS......1
Katjuzka...........30.4..................................luomu..............1
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF.................1
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF................1
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF................2
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............1
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................1
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.................2
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI................1
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF...............1
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS......1
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI................2
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS......1
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF................2
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF................1
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...............2
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS.........2
Sanasa..............2.9.................kt/14...........2.ICSI..............1
Lumipuu............6.9..................kt/12..........3.ICSI..............2
Vadelmaunelma..6.9...............787/14........2.IVF/ICSI..........2
Peppiina78..........16.9.............932/13........2.IVF:n 1.PAS......1
Marjainen...........16.9..............kt/13............2.IVF...............1
Jonttunen...........20.9..............kt/12.............4.IVF..............2
Maitoparta-80......21.9............548/12........4.ICSI:n 1.PAS.....1
scrap..................24.9.............107/14..........2.ICSI...............1
Minttuska83.........26.10............vt/12...........1.IVF................1
Ninea..................27.10..........538/14...........1.IVF................1
Viu.....................29.10............kt/14............1.ICSI...............2
 
Toivorikas: Oi, ihan mielettömän ihanaa! Niin toivoin teille plussaa, kun olen jo tovin ehtinyt teidän taivalta seurata ja jatkoon paljon, paljon tarrasukkia! =) Viu:lle myös suuret onnittelut! :heart: Plussajuna kasvaa, toivottavasti saan itsekin liittyä seuraan parin viikon päästä. :) Mansikkaiselle lohtuhali: :hug: Pienen toivonkipinän jättäisin vielä palamaan... :)
 
Aivan mahtavaa Toivorikas :heart:
Tasaisesti käyn täällä lukemassa ja kaikkeni olen toivonut, että vihdoinkin teillä onnistuisi!
Tarrasukkia pikkuiselle ja turvallista 9kk matkaa :)

Luonnollisesti myös muillekin plussatuulia tasapuolisesti. :)
Lupaavia oireita tuntuu löytyvän.
 
Hei, pikainen kysymys pregnylistä. Onko muille tullut siitä pahoinvointia? Pistin eilen illalla pregnylin 5000 IU ja tänään on ollut nyt iltaa kohden lisääntyvää pahaa oloa. Päässä huippaa ja oksettaa. Onkohan tää normaalia? Esikoinen on kyllä ollut oksennustaudissa ja ripulissa, toivottavasti tää ei oo sitä!
 
Hugsy: ei ole ollut mitään oireita eikä ole vieläkään. Jos ei testit sanois plussaa niin en uskois. Tosiaankin, äsken tein CB:n digin - raskaana / gravid, ja yhen davidin be sure vai mikäseon ja siihenkin hailakka plussa. Lähetin miehen apteekkiin ostamaan lisää testejä, huomenna aamulla pari ja tiistaina aamulla pari ennen veritestiä, sekin jännittää jo nyt se tulos.... Ja niille jotka ovat sanoneet että kuinka uskalsin testata jo niin sen takia että mulla on jokaisen tuoresiirron jälkeen alkanut vuoto PP9 eli jos odottaisin sinne PP14 niin en kyllä pääsis edes testaileen. Niin ja kiitos kaikille onnitteluista, lämmittää mieltä todella! Syssy, kait tuut mun peesiin plussajunaan? Ja Minzu kans!
 
Onnittelut plussanneille Viu ja Toivorikas=)

Tulin ultrasta... 24 erikokoista munarakkulaa siellä näkyi, hyperin vaara on nyt olemassa: /. Suurimmat rakkulat olivat 17-18 mm, Pregnylin pistän tänään ja keräys on keskiviikkona, siirtoon jos päästään niin se on perjantaina.

Tsemppiä punktioon MT79 JA GARFIELD
ja halit neganneille:hug:
 
Oho! ONNEA hirmuisesti Toivorikas!:heart: :flower: Tää antaa kyl todella toivoa meille muillekkin!

Tsemppiä punktioihin!

on: Olin tänään toisessa ultrassa ja oon Menopuria pistelly 150ky viis päivää. Munasarjoissa ei näkynyt elämää, endometrium oli 3mm, joten annos tuplattiin täksi päiväksi ja kolme päivää pistän 225ky. Torstaina rinnalle Orgalutran. Pillerit oli kuulema toiminu liian hyvin ja mul on edelleen "vaihdevuodet". Oonki ihmetelly kamalaa yöllistäkin hikoilua ja kiukkuilua. Nyt sit toivotaan, että joitain lähtis kasvamaan. Perjantaina taas ultra....
 
Toivorikas ja Viu, onnea!!

Meillä oli aikamoiset systeemit tänään punktion kanssa, huhhuh! Eilen ihmettelin huonovointisuutta ja illlalla sitten aloin oksentaa. Oli siis mahatauti, ei pregnylin sivuoire.

Oksensin puoleenyöhön saakka tasaisin väliajoin ja olin ihan taju kankaalla. Pelkäsin, että mitenköhän selviän punktioon, kun en eilen saanut syötyä kuin yhden jugurtin koko päivänä. No, ei siinä vielä kaikki. Aamulla mies löytyi olohuoneen sohvalta ja oli aamuyöstä oksentanut myös. Meillähän on se proseduuri, että miehen pitää syödä soodaa ennen siemennestenäytteen antamista ja sitten siittiöt kerätään virtsasta. Voitte kuvitella, miten mukavaa miehestä oli syödä oksentamisten päälle soodaa tyhjään mahaan :x

No, kun oltiin hoiperreltu klinikalle, itse punktio meni ihan hyvin. Saatiin 5 munasolua, joista 1 oli epäkypsä. Neljällä siis mennään, eikä vasemmalta puolelta punkteerattu ollenkaan. Mieskin sai lopulta tiristettyä näytteen purkkiin ja nyt sitten odotetaan huomista puhelua. Ja se punktio oli ihan piece of cake, tämän mahataudin jälkeen. Hoitaja sanoi, että kipulääkkeestä voi alkaa pyörryttää, mutta mua pyörrytti vuorokauden syömättömyyden jälkeen jo valmiiksi. Kaikin puolin siis OK kokemus.

Ross, toivotaan ettei tuu hyperiä ja keskiviikon punktio menee hyvin! Garfieldille myös tsempit punktioon!
 

Yhteistyössä