Huomenia kaikille!
Kiitos
Amelie80 lämpimästä vastaanotosta!
Samoin mulla ollut sua ikävä!
On niin rohkaisevaa ja ihana kuulla, että teitäkin onni potkaisi. Oikein nautinnollista raskausaikaa!
Samoin
MT79, kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaan todellakin, kun usko meinaa olla kovilla..
toivorikas-72: Aivan mahtava juttu! Oon niin iloinen teiän puolesta. Todella toivon, että pikkuinen pysyis loppuun asti matkassa ja saisitte vihdoin oman nyytin. Ja kyllä sen on pysyttävä, meidän kaikkien tahdon voimalla vaikka
Mansikkainen79: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! On varmaa, että testi näyttää pp4 negaa kaikilla. Tuntuu myös, että vaaleanpunainen lugemössö ei kyllä millään voi olla vielä menkkojen alkua. Pidän sulle todella tiukasti käsiä ristissä ja haluan vielä uskoa, että epäilysi ovat turhia! Tsemppiä jokatapauksessa hurjasti! Nää on niin rankkoja aikoja..huh!
Siinä missä toisia tsemppaa, on itse oman onnensa kanssa erittäinkin suurissa epäilyksissä
Piinailu jatkuu sitä miettiessä, että mitä ajattelen/teen kun tästä tulee nega.
Kelaan mielessä erilaisia vaihtoehtoja. Uskallanko vieläkään tehdä sitä lopullista päätöstä, että hoidot eivät jatku enää. Toisen hoidon jälkeen olin jo ottamassa yhteyttä interpediaan.
Tämmöstä vuoristorataa se on näiden ajatusten kanssa. Päällimmäisenä mietin kuitenkin strategioita selviytyä tulevasta pettymyksestä.
Tähän ei kyllä päde se, että pessimisti ei pety. Petyn jokatapauksessa. Ihminen kun kuitenkin sisimmissään toivoo NIIN paljon.
Toivoa onkin niin kauan kuin toisin todistetaan.
Kädet ristissä joka ilta, aamu ja päivä.. ja niin on luvannu tehä koko suku
Muuta ei liene tehtävissä. Sitten pitää vaan tyytyä lopputulokseen.
Sunnuntaimietteissä, Huurre pp3
ps. mun testipäivä on 11.11