Kaikenlaista täällä on ehtinyt tapahtua sillä välin kun oon ollut passiivisena. Kiireiltäni oon käyny tosi pikaisesti kattomassa teiän kuulumisia ja ollut hengessä mukana.
MT79: Itku tuli kun luin sun uutiset.
Ei kellään saa olla noin epäonnista! Kärsimystä toisen perään. Toivon ihan mielettömästi, että saisitte seuraavalla kerralla onnistumisen!
Syssy: Jollain tavalla ymmärrän sua.. Saattaisin olla ihan samanlainen. En kyllä enää meinaa kestää edes sivusta seuraamista ..joten silti hämmästelen miten pystyt tuohon! TOIVON kovasti plussaa teille!!
Toivorikas: Tätä uumoilinkin.. Jotenki sun vuoto ei ollu pelottavaa
Tsemppiä kovasti jännittävälle alkutaipaleelle ja ihanaa raskausaikaa!!
Garfield: Hyvältä kuulostaa! Onnittelut noin monesta hedelmöittyneestä! Ei kannata murehtia viime kertaisia, kaikki hoidot on yksilöllisiä. Niin ainakin mulla on ollut. Tuuhan huomenna kertomaan siirtokuulumisia!
Peppi1981: Hyvä juttu, että hommat etenee.. eikä tarvinnut pidempään odotella, milloin menkat suvaitsee tulla! Onnee kovasti jatkoon!
Ross: Varmasti hedelmöittyy! Pääsette siirtoon.
Tinttara: Surullista, että punktio oli noin rankka.
Pikaista toipumista siulle ja muista juoda kovasti nestettä! Positiivista kuitenkin, että tuommoisen määrän olet muninut
Luulen, että kipua on sitä enempi mitä enemmän taakkaa on kannettavana. Nyt vaan toivotaan, että mahdollisimman moni jatkaa elämää siittiökaverin kanssa.
Amelie80: Kiitos kun kuljet rinnalla!
Ei tunnu kyllä yhtään siltä, että tässä oltais raskaana, päinvastoin. Jonkin verran on jo ollu semmosia kramppeja tuolla muniksissa että ne kun vaan lisääntyy niin goodbye, on turha edes testailusta haaveilla. Muut oireet kuten ärsytysherkkyys ja tissit kuuluu siihen sarjaan että niistä ei päätellä yhtikäs mitään. Tissioireilu alkoi jo ennen alkionsiirtoa niinku mulla aina (2vkoa ennen menkkoja), välillä kipiämmät, toisena päivänä ei niin kipeet. Luget ehkä voimistaa sitä kipua mut niinku sanoin, jo ennen yhtään lugea tissit oli kipiänä.
Oli miten oli, sisimmässä on hitunen toivoa. Sitä ei saa multa kukaan pois. Niin kauan kuin toisin todistetaan, se toivo elää.
Huurre, pp6