Täällä on itketty ja naurettu alkaen 05.30. Plussasin tänä aamuna kolmella testillä, viiva oli kaikissa erittäin tumma, lähes yhtä vahva kuin kontrolli :heart: En voi uskoa todeksi!
Soitin klinikalle ja laskivat viikoiksi 4+1. meidän klinikka on siinä mielessä poikkeuksellinen, että eivät tee veritestiä, jos ei ole epäselvä tapaus, joten pitäis jaksaa odotella varhaisultraa, jonka varasin 15.11. Juteltiin hoitajan kanssa myös oireista, mulla siis mahaa kourii, tissit on tosi kipeät, kylmä puistattaa ja kuvotus on aika voimakasta. Tästä ei suoraan voi vetää johtopäätöksiä, vaikka testiviivat oli siis tosi tummat, vasta ultrassa nähdään, sykkiikö siellä kuinka monta sydäntä, alkioitahan siirrettiin kaksi. Lugeja jatkan 2x100 kolme kertaa päivässä, sain myös luvan jatkaa minidisperiiniä alkuraskausultraan asti.
Olo on kuin puulla päähän lyöty, mulla on takana yksi kohdunulkoinenraskaus kuuden vuoden takaa, oli siis ns. vahinko. Nyt tietysti pelottaa, onko näin taas, keskenmenoriski, kaikki. Yritän antaa itselleni luvan iloita, kun piinailu oli niin tuskallista ja uskoin vain pahinta.
Hämmentää myös, että eka hoito tärppäsi, vaikka tästä pitkä matka onkin siihen, että vauva on sylissä. Täällä on paljon heitä, joilla hoitoja on takana useita ja jotenkin tuntuu, että miksi juuri minä ansaitsisin tällaisen onnen... toisaalta antaa uskoa hoitoihin, meillä hedelmöittyi vain kolme solua, joista kaksi jakautui ja vain yksi oli top. Itkettää onnesta.
Viu ja pullanmurut 4+1