sokerirasitukseen menijöille tsempitykset b
d ettett siis kärähdä ja kestätte sen
rasvauksesta, minä rasvaan perus apteekin Ceralanilla, oon lääkäriltä saanu siihen reseptin ku jaloissa aikas kuiva iho. Tosin aika laiskanlaisesti sitä tulee voideltua
No niin pakko valittaa nyt parista asiasta, ensinnäkin: närästys! Voi helkkari mikä polte ollu eilisillasta asti! On kiskottu samarinia ja rennietä ja gavisconia, eikä mikään auta :kieh: Jos huomenna jatkuu, painun lääkäriin. Ei tee mieli syödäkkään tämän takia, mutta pakko on ku muuten taas sokerit menee vituralleen.
Toinen mikä ärsyttää, tän edenneen kohdunsuun tilanteen takia ei saa harrastaa seksiä, mikä on siis ihan ok, kyllä me se kestetään, mutta nyt oon sitten 3:na viime yönä nähny hirveitä seksiunia
Ja heränny sitten että maha on ihan kova ja pinkeä, :/ en sitten tiedä oonko kiihottunu siinä unen aikana niin että on alkanu supistelemaan. Mitä tuollekkaan voi tehä, ei mitään!
Ilonen uutinen taas on, että vihdoin löydettiin talo! Päästään muuttamaan varmaan jo muutaman viikon sisään, jee! Mustahan ei paljon hyötyä muutossa ole, mutta onneksi varmasti kaverit tulee auttamaan
Ja tänään poksutaanki kaiken lisäksi
Duffy ja Oula 30+0 *poooooks* Iik enää 10vk
muoks.
meriharakka, mulla tulee sitä esimaitoa :wave: Viime yönäki tuli ku kärvistelin ton närästyksen kanssa, niin huomasin sitten että jaahas ja yhtenä päivänä ku istuin tässä koneella yöpaidassa niin katoin että wtf toisen tissin kohdalla on märkä piste
Luin sellasenki uskomuksen, että ton esimaidon tuleminen tietää hyvää maidontuotantoa, tiedä sitten kuinka totta on.