Maricce, ihanan yllätyksen kyllä jaksoit siskolles järkätä
Meidänki pitäs miehen kanssa saada aikaseksi mennä naimisiin
Annabell, mulla on joskus iltasin ja öisin painon tunnetta mahassa ja varsinki ku pitäs yöllä kääntyä niin tuntuu että täytyy maha kääntää nostamalla, mutta mulla voi johtua siitäki ku tää maha on niin alhaalla.
Aavee, hui mä oisin varmaan säikähtäny kans jos ei liikkeitä ois juurikaan tuntunu plus supistelis koko päivän. Itekki oon varautunu siihen, että joku yö saa soittaa päivystykseen suppareiden takia.
Sannis, sulla on kyllä kadehdittavan hyvä hemppa! Mulla oli kesäkuussa se 107 ja nyt ku oon tosi ahkerasti kiskonu rautaa, se on 114
Ja minä ihan onnessani siitä heh.
tiltalitti, meillä pelättiin kans tuota virusta, miehellä piti viikon ajan pientä lämpöä ja pää oli koko ajan kipeä, ajattelin että nyt jos se on saanu jonku aivokalvontulehuksen ja se tarttuu mulle niin en ala :/ Mutta ei se sitä sitten ollu, onneksi.
kirma, minä soitin tänään kelalle niin ei ole tehty päätöstä äitiysavustuksesta, kyllä ketuttaa :kieh: ja kuulemma päätöksen tekemisestäkin menee pari viikkoa paketin saamisene, voi kettu, meneeköhän syyskuulle...ihanaa ku pääsette näkemään pikkusen taas :heart: toivotaan että istukka on noussu ylemmäs.
nimistä, meillä on pojalle nimi valmiina, tytölle on ollu jo varmaan parin vuoden ajan, mutta pojalle keksittiin se vasta nyt ku tuli raskaaksi, tai mies sen oikeestaan keksi ja hyvän keksikin
Tänään sitten käyty taaaas neuvola-lääkärissä. Saikkua läsähti 3vk lisää ja nyt se sitten on tapahtunut, kohdunsuu on pehmentynyt ja vähän lyhentynytkin :/ En onneksi mihinkään vuodelepoon joutunut, vaan saan edelleen pieniä kävelylenkkejä tehä, jos ei siis supista pahasti.
Vauva oli poikittain ku kurkattiin ultralla ja aamusin ku herään, se istuu ku tatti tuolla mahassa, pää pollottaa kovana navan yläpuolella
Saapa nähä meinaako tuo ukko kääntyä ollenkaan. Potkut tulee oikealle ihan alas ja välillä oikein sattuu ku noita reunoja venyttelee. Terkka lohdutteli että hyvin ehtii vielä kääntyä ja ehtii joo, mutta ei tuo osota minkäänlaisia merkkejä että olis kääntymässä raivotarjontaan. Oon ehtiny jo stressata käännytysyritystä sun muita :/
Ai niin, mulla naksuu tää maha välillä!
Naksuuko muilla? Sillon ku vauva potkii kovasti niin sellanen terävä napsahus kuuluu siltä kohdalta, jostain luin että johtus vauvan nivelien naksumisesta, mutta tiedä sitten ja neuvolastakin unohdin kysyä.
Hemppa oli tosiaan pikkusen noussu, mikä oli kiva. Pissassa oli sokeria taas, mutta sehän nyt ei oo uutta, onneksi sokerit on alkanu pysymään kunnossa
Jahas, pikksella on hikka, se muuten tuntuu tosi alhaalla! Ihan häpyluun yläpuolella, miten se voi olla mahdollista jos siellä on pylly/jalat?? Vai piereskeleekö tuo
Duffy ja Oula 29+3