KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!





Nimi...........ikä.....hoito/paikka........syn.sairaala..LA.. tyttö/poika






Discovery........................PAS.....................................10.10 tyttö
Duffy............. 28.......2. ICSI/Väestöliitto............OYS......16.10 poika
Kirma..............32......3ivf.................................KSK S...16.10
tiltalitti.............--.......3pas..............................TAYS...20.10 tyttö
Mullu...............41.....3.ICSIn 2. PAS...............................21.10 poika
Annabell-77.....33......1.ICSI/Väestöliitto...............TYKS... 25.10 poika
jipsis...............40....luomu (hoitoja odotellessa)......NKL.... 27.10 poika





Irene................. 30.......1. IVF/ICSI 2.PAS/Ovumia...Tays....1.11
RouvaPapunen......28......1.icsi/ovumia.....................VKS....2.11 poika
Maricce...............31......3.IVF/TAYS.......................TAYS..2.11 tyttö
nonnii................ 33......6.ICSI/KYS..................KYS..3.11 tyttö/tyttö
Sannis................35....luomu, 1.IVF/1.PAS/Felicitas....NKL....5.11 poika
Meriharakka.........36.....2.icsi/ovumia...................Satks....15.11
Bittersweet.................................................................19.11
rusina85..............--........inseminaatio.............................28.11
AaVee.................28.......1.ivf............................K-PKS..30.11 poika






Nipsu...................36.......2 ICSI.............................Oys..3.12 poika
Ovis.....................35........2.ICSI/KYS............................4.12 tyttö
pa-mi...................36...........................................7.12 poika/poika
stigu124..............38.......2.ICSI/Gra.......................Jor......12.12
Salvia..................40........2.ICSI................................... 31.12
katjuzka..............34.......luomu,3 icsiä /AvaTre.....Seks.....31.12 poika




SYNTYNEET:

3.10

Discovery....tyttö 3100g/49cm
Duffy..........poika 2760g/46cm

13.10

Kirma..........tyttö 3280g/49cm

15.10

nonnii...........tyttö A 2775g/46cm & tyttö B 2950g/48cm

27.10

pa-mi..........poika A 2200g/46,5cm & poika B 2300g/46cm

28.10

jipsis.............poika 3630g/52cm
Meriharakka...tyttö

29.10

Mullu.............poika 3936g/56cm

31.10

Annabell-77.....poika 3770g/52cm

1.11

Maricce...........tyttö 3890g/51cm
tiltalitti............tyttö 4235g/52cm

3.11

Irene...............tyttö 3895g/52cm

6.11

RouvaPapunen..poika 3600g/50,5cm

16.11

Bittersweet.......tyttö 3570g/51cm

20.11

Sannis.............poika 4448g/54cm

29.11

AaVee.............poika
rusina85..........tyttö 4050g/51cm

11.12

Nipsu.............poika 3920g/51,5cm

13.12

Ovis...............tyttö 3400g/50cm

23.12

katjuzka.........poika 4160g/51cm

EDELLINEN KETJU:

Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!



PÄIVITYKSET YV:NÄ ROUVA PAPUSELLE!
päivittelen sen mukaan sitten kun ehdin :)
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpä meidän nyt kelpaa! Kiitos uudesta hienosta pinosta Rouva Papunen. :)
muoks.. nähtävästi oon tyhmä ja sokea mutta en osaa lähettää yv:tä. :ashamed: :(
Mulla kun tuo ikä on väärin. Oikea ikä on jo 28. :)
 
Kiitos kaunis Rouva Papuselle ihanasta uudesta pinosta :flower: =)

Tulin vain äkkiä kertomaan, että JEEE sokeriarvot oli kunnossa :D Aika paljon pelkäsin, että nakki napsahtaa kun tuota painoa on sen verran runsaasti :ashamed: Mutta nyt kaikki ok, uusi rasitus sitten viiden viikon päästä.

Maricce ja Onni/Minni rv 19+0 POOOOOKS! :D (Jee viikon päästä ollaan yli puolenvälin, en olis ikinä uskonut että tänne asti päästään!!! =) )
 
Maricce Onnittelut hyvistä sokeriarvoista. :flower: :heart: Mulla toi sokerirasitus on vasta viikolla 26. Mitenhän se niin myöhään on? Vai onko siinä jotku mittarit minkä mukaan odottajat laitetaan siihen testiin? Kaiken huippuhan on se, et mä joudun koko rasitukseen pelkästään ikäni pohjalta. Oon kuulemma suht vanha odottaja. Jep jep ikääkin on hurjat 28! :D

Eilen oli jotenki tuskaista istua töissä koko päivä. Mietinki, et kuinkahan kauan sitä pystyy töitänsä tekemään ku työkseni kuitenki istun 8 tuntia päivässä tietokoneen edessä... Mites te jotka ootte jo saanu lapsia ja joilla on istumatyö. Ootteko ollu äippäloman alkuun asti töissä ihan normaalisti ilman sairaslomia?

Mä kärvistelen vielä kolme päivää töissä sit lomille! Mukavaa kesäpäivää kaikille!

AaVee ja Baby 15+1
 
AaVee Minä jouduin ekassa raskaudessa s-lomalle n. kuukautta ennen äippälomaa, kun alkoi tulemaan supistuksia ja paikat pehmenemään.. Olen toimistotyössä ja istuminen pahensi asiaa, olin välillä iltaisin tosi kipeä :(
 
Maricce onnittelut hyvistä testituloksista! Mullakin uusi raskitustesti edessä elokuussa eli kaksi otetaan iän, painon ja sukurasitteen vuoksi vaikka edellinen arvo oli hyvä.

AaVee hassua, että sulle on laitettu lähete rasitustestiin. Mun mielestä menee yleensä painoindeksin ja mahdollisten sukurasitteiden mukaan ja etkös sie ollut aikas pieni? Mutta hyvähän se on, että seurataan - ei siitä haittaakaan ole, paitsi se 75% sokeriliemi on tosi kylmää ja ihan super makeeta... Aamupalaksi aikamoinen setti.
istumatyöstä esikoisesta tein töitä täysillä ihan loppuun asti vaikka myöskin päiväni tietokoneen ääressä vietän. Selkään vähän otti, mutta mulla oli tennispallo tuolla lavan alla pitämässä pahimman kivun poissa. Käytin palloa myös autoillessa, kun töihin tulee matkaa noin 50km suuntaansa.

(.) Istuin eilen pariin otteeseen sellaisessa rytty-myttysessä, josta meidän ylläri-pylläri ei tykännyt sitten yhtään :) Surprise pitää mamman ryhdin suorana, kun ei tykkää myttyasennosta. Potkut tuntuivat niin selvästi, että mieskin ehti viimeiset napaukset tuntea.
Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

S&S 18+5
 
Sannis Juu ihan sopusuhtainen olen 160 pitkä ja painoa ennen raskautta oli 58. Vieläki ollaan normaalipainon sisällä painoindeksin mukaan vaikka näitä raskauskiloja onkin tullut. Meidän terkka sanoi, et siihen testiin täällä joutuu aikalailla kaikki et ne kriteerit on niin tiukat. Mun mummolla oli aikuisiän diabetes mut sen takia ei joutunu vaan sen iän...
 
Tuosta sokerirasituksesta oli täällä myös jo puhetta eka neuvolakäynnillä, kun löysi mun edellisistä tiedoista etten ollut siihen silloin ekan raskauden aikana mennyt. Kyseli vaan että aionko nytkään ja sanoin että en, ellei jotain epäilyä tai syytä ole. Totes vaan, että selvä!Painoindeksin perusteella normaalipainoinen vaikka muutama kilo jo tullutkin. ikää muutama :) vuosi enemmän, mutta sitä ei edes mainittu.
 
Tää käy vain moikkaamassa....lentsu alkaa jo hellittää, vaati sitten antibiootti kuurin :( muuten olo ihan hyvä, mitä nyt väsyttää ihan hirveästi....yks sun toinen tuttu on tullut kysymään suoraan, että onko perheenlisäystä taas odotettavissa??? juu ei kun mä olen vain mässäillyt ihan simona....ja sitten kauhistellaan et miten toi maha on jo nyt nooooin isoja vasta joulukuussa on la. :headwall: kyllästyttää jo selittää....
No nyt mässäileen jädellä kun pirpana vetelee päikkäreitä.
Pa-mi ja pallerot 14+1
 
Jospas nyt jaksais vähän kommentoida, vaikka onkin vähän tööt olo kun tuli oltua töiden jälkeen kaupungilla pitkään, treffasin entisen työkaverin ja juttu luisti, pian on painuttava pehkuihin...

katjuzka hyvältä kuulostaa eka neuvolakäynti, kiva kun syke jo kuului!

Sannis kiitos - ja Suomen reissua odotetaan innolla! :) Jamitahan sit meikäläisenkin puolesta vanhoja partoja kuunnellessas :D

nonnii kiva kun piiperoisilla on kaikki hyvin, vaikka ei ihme että sulla on jo heikko olo hemarin ja verenpaineen takia. Ja kipuilut siihen vielä päälle :( Toivottavasti saat oloa helpotettua tavalla tai toisella :hug:

Ovis huh kylläpä sulla oli pahoinvointi äityny hurjax! Toivottavasti olet saanut oloa paremmaksi saikulla.

Rouva Papunen kiva kun laitoit noita vaunuvertailuja! Täytyy minunkin käydä jossain niitä vertailemassa ennen kuin teen lopullisen päätöksen. Minäkään kun en mikään kovin pitkä pätkä ole niin täytyy kokeilla "livenä" miltä työntöaisan korkeus, sen säätö ym. tuntuu.

Irene joo ei mitään helposti tulkittavaa toi mammalomaviidakko, vaikka loppujen lopuksi se tosiaan menee aika lailla samoihin Suomen mallin kaa.

Nipsu kiva kun lääkärineuvolassa oli kaikki hyvin! Poikasi kommentti oli ihana :heart:

tiltalitti sulla onkin kai aika kätevää kun voit omaan liikkeeseen tilailla niitä mammavaatteita mitkä näyttää kivoilta?

kirmaunohdin mainita pukamavaivoistani lääkärille! Onneks ne ei ole kovin enää vaivanneet, joten malttanen oottaa omalääkärille. Mulla meinas käydä hermoille kun pääsin puoli tuntia myöhässä vastaanotolle ja töihin siis piti ehtiä mahdollisimman ajoissa :kieh: Lääkäri kävi rakenneultran tulokset läpi, ja sitten keskusteltiin pitkä tovi kroonisesta sairaudestani, sen lääkityksestä ja seurannasta. Ja sokerirasituksesta. Uusi aika n. rv:lle 28 (no se siirtyy myöhemmäksi lomamme takia) jolloin hän haluaa ultrata tehdäkseen painoarvion. Kuulema ICSI-lasten syntymäpaino on korkeampi, mutta hän haluaa tarkistaa miten lääkitykseni näyttää vaikuttavan painoon. Hän sanoi mun olevan "vaikea tapaus" mikä kyllä vähän loukkas. Onhan noita riskitekijöitä, mutta otan ne huomioon ja elän sen mukaan. Vähän otti pattiin kun sieltä läksin, vaikka lääkäri olikin ihan OK. Oman junnun liikkeitä kuulostelen päivittäin, vaikka joskus nukkumaan käydessä tai aamulla aikasin vessareissulle herätessä ja unta sitten yrittäessä täytyy myöntää että häiritsee jos juniori myllää ylenpalttisesti :ashamed:

Annabell en usko että mitään syytä huoleen on teidän pikkuisen sydämen osalta, ne rakenneultran tulokset pitää vaan saada niin tarkkaan että kaikki on tosiaan käyty läpi "oppikirjan mukaan". Toivottavasti Vilperttinne on kuvauksellisempi seuraavalla kerralla. Ja ainahan se on ihana nähdä pikkuinen ultrassa, eikös vaan?

AaVee mä en oo tutkinu vakuutusjuttuja vielä ollenkaan :ashamed: Potkut kai alkaa tuntumaan yleensä joskus rv:lla 15-18. Mä aloin tuntemaan olikos se viime viikolla kädellekin asti, mutta mies ei vieläkään. Häntä harmittaa kun vaikuttaa siltä että juniori rauhottuu heti kun hän laittaa kätensä mun massun päälle :D Mullakin on muuten sokerirasitus myöskin vasta rv:lla 26, ja ymmärtääkseni enempi sukurasitteen kuin iän takia.

Maricce kiva kun sokerirasitusarvot oli OK!

pa-mi pikaista paranemista! Aargh joskus voi toisten kommentit tosiaan ottaa pattiin, koita jaksaa! :heart:

(.) Juniorin potkut on tosiaan tuntunu välillä kädelle asti, mut mies joutuu vielä odottelemaan potkujen tuntemista. Töissä pomo kehotti mua viime viikolla kertomaan ainakin lähimmille työkavereille milloin jään äitiyslomalle, joten oon nyt sit sanonu muutamalle. Ja nyt ei tarvii enää ite ilmotella, koska huhut on alkanu kiertämään - entinen pomoni joka nykyään on toisella osastolla onnitteli tänään kuulumisten johdosta. Ne keille ite kerroin sanoivat että mun mahaa on ollut vaikea erottaa, joten eivät ole kehdanneet kysyä kun jos vaikka olisinkin vaan lihonut... Mutta siis ihanasti ja onnitellen ovat ottaneet uutisen vastaan! Ja olen ollut aika avoin että taival tähän asti on ollut kivinen. Yksi työkaveri sitten kertoi että heillä on hoidot päällä (jatkuvat kesän jälkeen).
Ensi viikolla on uusinta sydänultra, sen pitäisi olla viimeinen tarkistus sen puoleen.

Mullu 20+6 - huomenna poksuu! :)
 
moikka se olis sitten tasan viikko rakenneultraan :) lokakuisille näyttäis tulevan poikia :) saa nähdä tuleeko sitten marraskuisille tyttöjä :D

mullu joo kannattaa kyädä kokeilemassa...kaveri kehui noita emmaljungia kun on kans lyhyt että siinä saa työntöaisaa luultavasti vielä matalemmalle,mutta mulle sopi noi briot käteen kuin nakutettu ja sais tosiaan sen brion vauvajumppa puuhamaton kaupanpäälle :)

kun noista sokeriarvoista oli nyt puhe niin mut laitettiin sokeriseurantaan ihan sukurasitteen vuoksi varsinkin kun äidin puolella sitä on paljon.Paastosokeri oli siis kunnossa ja sitten lähempänä viikkoa 26 katsotaan sitten onko tarvetta siihen sokerirasitustestiin.Luultavasti ei tarvitse mennä.

Mitäs irene puuhaa kun ei ole mitään kuulunut?? :)

RP&eikka 19+2

 
*POKS* 19+0 ja tasan viikko rakenneultraan :) Katsotaan pitääkö RouvaPapunen "ennuste" paikkansa, meille kelpaisi hyvin toinen poika esikon kaveriksi. Tulisi huima säästö vaatteissa vaikka suurinta osaa voidaankin kierrättää.
Meidän vaunut on sellaiset ihana taivaansiniset, joskin ne olisi aikoinaan ostettu vaikka tyttökin olisi tullut. Miellytti silloin ja nytkin niin paljon mamman silmää. Ja meillä siis Brion kombit heittoaisalla, ihan huiput vaikka vähän raskaat.
 
Täälllähän minä RouvaPapunen :wave: ! Kiitoksia uudesta upeasta pinosta! Meillä ei ole töissä netti toiminut ja iltaisin olen ollut niin puhki, että en ole kotoa jaksanut päivitellä kuulumisia :ashamed: ! Milloin se kauan kaivattu virkeys tulee?

Sokerirasituksesta olette höpötelleet. Meillä siihen joutuu automaattisesti kaikki; iästä ja painosta riippumatta. Mulla se olis edessä joskus heinäkuussa.

Vaunuista: Huomasin Aamulehdestä, että Vauvatalo Johannassa on Hartanin Topline X:t tarjouksessa 599 e, ainakin siis Tampereella. Täytyy käydä tsekkaamassa. Tiedoksi vaan muillekin lähikunnissa asuville.

Täällä ei omassa olossa kummempia. Liikkeet tuntuu edelleen vaan sillon tällöin, mutta en ole huolissani. Olen huomannut, että olotila on muutenkin rauhoittunut ja kai tätä voi jo nauttimiseksi sanoa :D ! Ja Töpseli kyllä äitiään rauhoittelee, kun pyytää eli kun oikein pysähtyy ja toivoo niin jo kohta tömpsähtää :heart:! Olen huomannut, että varsinkin jos töissä on kiirettä ja vilskettä niin ei niitä potkuja aina kerkeä edes huomaamaan.

Noh, tunnollinen työntekijä jatkaa taas töitä :D !

Irene ja Töpseli rv 19+4
 
Tää on pakko jakaa teidän kanssa.

http://www.finlayson.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=21420-4467-01-06

Tää on ihana ja pakko hankkia, vaikka vähän tyyris, mutta ah niin ihana :heart: ! Taitaakin olla sitten mun ensimmäinen hankinta.
 
moi kaikki!! :wave:

Täällä aika oikein matelee kun odottaa tuota rakenneultraa 6 yötä vielä!!onneksi viikonloput pyrähtää aina ihan silmissä että se vähän helpottaa :)

irene mä olen myös katsellut tuota aappaa ja miettinyt hommaisko siihen kuuluvan pinnasänkysetinkin jos poika tulee :) se on kyllä niin ihana!! :heart: mä oon miettinyt myös että koska tää väsymys katoo..ehkä pari päivää viikossa oon tosi pirtee mutta sitten viikonlopun lähestyessä oon ihan poikki!

sannis toivotaan että nyt edes vähän saataisiin tuota poikavaltaa tästä ketjusta pois :) jännityksellä ensi viikkoon mulla on torstaina rakenneultra :)

Hyvää viikonloppua kaikille!!

RP&eikka 19+3
 
Irene kyseli vanhassa ketjussa fiilisteni perään, joten pikainen vastaus: jännään täällä vieläkin rakenneultraa (joka on vasta ihan kuun lopussa) ja yritän keskittyä kaikkeen muuhun kuin raskausasioihin ja vauvan tarvikkeisiin. Harkitsen tosi vakavissani kotidopplerin laittoa, koska uskoni onnistumiseen ei pysy mukana menossa, ja pelottavat ajatukset hiipii päähän aina kun pitäisi keskustella muiden äitien kanssa mihinkään raskauteen liittyvistä asioista. Koetan silti vielä kärvistellä ja kestää. Pahoinvointi on helpottanut ja kaikki oireet hävinneet. Olen lihonut, mutta lähinnä läskiä, eikä masussa tunnu rasvakerroksen alla mitään piilossa. :ashamed: Eli yhtä epävarma ja pelokas olo kuin pari viikkoa sitten.

Bitter ja pikkuinen 18 POKS :heart:
 
Heippa nostelenpa vähän pinoa ennen pehkuihin menoa...

bittersweet :hug: jaksuja tuntemusten kanssa! Täälläkin epävarmuus nostaa päätään aika ajoin, ei siitä varmaan ikinä pääse eroon. Töissä on nyt sana levinnyt ja jotkut ovat ihmetelleet miksi en ole sanonut mitään aiemmin. Sanoin vaan että luulin että kyllähän nyt vatsan joku jossain vaiheessa huomaa. Mutta moni sanoi että ei sellaisesta kehtaa kysyä, jos vaikka tilanne onkin toinen. Huomaavaista porukkaa! Joillekin harvoille olen sanonut että tietty pelko on vaan taka-alalla aina, että meneekö kaikki sittenkään hyvin.

(.) Olen ollut ihan kauhean väsynyt tänään, vähän väliä ottanut pikku tirsat. Johtuu varmaan parin viime yön liian lyhyistä yöunista. Herään vessareissulle aikaisin, ja sen jälkeen on vaikea saada unen päästä kii. Ja jos viikolla otan töistä tultua nokoset, niin illasta tulee valvottua pidempään. Pakko keskittyä nyt saamaan unirytmi paremmin kohdalleen.
Töissä on sadellut onnitteluja ja työkaverit ovat kyllä olleet tosi ihania! Hauska oli eilen kun lounaalla istuin samassa pöydässä toisen työkaverin kanssa jolla myös on laskettu aika lokakuussa, tuli sitten puhe mammavaatteista. Toinen sihteereistä joka myös oli samassa pöydässä, kysyi sitten onko mulla lapsia. Sanoin että nyt on tulossa. Hän oli saada ruuan väärään kurkkuun! Sanoi ettei ole huomannut mulla mahaa ollenkaan. Kysyi sitten saako kertoa eteenpäin, ja sanoin että saa. Toinen sihteereistä tuli myöhemmin iltapäivällä onnittelemaan ja ihan halasi!
Hyvinä uutisina on että saamme ostettua ystäväpariskunnalta Emmaljungan yhdistelmät, ne on heittoaisalla ja menee pieneen kokoon tavaratilassa! Pehmeä koppa, mutta antaa mennä vaan. Ystäväni on samankokoinen suurinpiirtein kuin minä, joten varmasti käy työnneltäväkseni. Pääsemme kokeilemaan sitten Suomen lomalla. Sitteri, turvakaukalo, amme ja jalusta saadaan myös heiltä, ja halvalla. Hoitopöytä ja pinnasänkykin joutaisi kuulema, mutta eihän me pakettiautolla olla liikkeellä :LOL: Samoin hän laittaa vaatteita, mutta postitse, jottei kaikkea tarvitse yrittää tunkea sitten autoon. Mieheni kyllä epäili ettei mitään saada mahtumaan mukaan, sen perusteella mitä meillä yleensä lomakamoja on, mutta täytyy pakata kotoa käsin mahdollisiman naftisti.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Mullu 21+2
 
Pikaisesti vaan omaa napaa:

Eilen onnistuin kompuroimaan autosta (takapenkiltä ) ulos tullessa (kolmiovinen auto) jotenkin ja lensin pitkin pituuttani maahan :(
Eilisiltana masua ja selkää särki, nyt on ajoittaista kipua.. mitään vuotoa tms. ei ole ollut.. Toivottavasti kaikki on hyvin pikkuisella...

Nipsu ja muru 15+2
 
:wave: Ompas teitä sokerirasitettu!! Itselle ei ole puhuttu mitään sokerirasitustestistä, vaikka paino nousikin raskauden alussa melko lailla... Saas nähdä miten käy seuraavalla neuvolakäynnillä joka olis ens viikolla... Kuten myöskin se 2. rakenneultra :) Ihana nähdä pikkuinen taas :) Toivon vaan että hän olis vähän suopeampi sille ultraamiselle ;)

Myös 4D ultra varattu. Se olis sitte 8.7 :)

Pa-Mi Myös mä olen saanut kuulla isosta mahastani. Se tuntuu kyllä välillä tosi kurjalta :( Mutta yritän ajatella asian vain niin, että pääasia on että vauva kasvaa ja voi hyvin. Ja meilähän tosiaan on vauveli viikon edellä kasvussaan :)

bittersweetin Epävarmuuden tunteet ymmärrän täysin... Itse osaan ajoittain nauttia erittäin paljon tästä raskaudesta, etenkin pikkuisen potkuista! :heart: Mutta sitten kun lukee lehdestä kohtukuolemista, ja itsellä on kipuja, nostaa epävarmuus heti päätään... :'(

Kivuista puheenollen. Jäin tänään aamulla kotiin töiden sijasta. Eilen alkoi aivan järkyttävät liitos? kivut. oikealla puolella kohtua ja säteilee häpyluuhun. Supistelee mylös välillä... Käveleminen on ihan sairaan kipeetä, nukkumisesta ei tullu juur mitään :( Neuvolasta ei vastattu, Äippäpolin soittoaika on vasta 13 -> ja työterveyteen sain ajan vasta työpäivän jälkeen, mutta päätin että kun en kerran pysty kunnolla edes kävelemään, en myöskään ole työkykyinen. Jäin vaan miettimään sitä että osaavatkohan ne työterveydesssä juuri muuta tehdä kuin kirjoittaa sairaslomaa? Huoli taas kaivertaa mieltä että onko pikkuisella kaikki hyvin, etenkin noiden supistelujen takia. Tai lähinnä kohdunsuun tilanne mietityttää? Pikkuinen tuolla sentään kovin potkii! :heart: :)

Onkos muilla kokemuksia liitoskivuista?

Annabell ja skorppari 21+0
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

nyt se rakenneultra sitten on edessä tällä viikolla :) mut vielä 3 yötä ja onneksi se on heti aamusta :)

annabell mulla on ollut tosi kovia liitoskipuja välillä siis niin kovia että oon joutunut kiroamaan :D tuolla juuri nivusen mahan sivun kohdassa olleet tosi kovat kummallakin puolella..nyt mulla särkee liitosten löystymisestä lonkkia tosi kovaa varsinkin jos kyljelläni sängyssä makaa ja sitten yhtäkkiä kesken kävelylenkin voi vetää lonkat jumiin.ei kyllä yhtää kivaa :(

nipsu
eiköhän siellä pikkuisella kaikki ole hyvin :)toivotaan ainakin..

mullu et ole ainut kenen vatsaa on ihmetelty :D siskokin luuli kun oli tässä pari viikkoa etelässä että oon kunnolla pullahtanut ja oli kyselly mun isältä sitten että joko maha näkyy?isä oli siihen vastannut että on joka puolelta niin tasasesti levinny että joku tuntematon vois luulla että oon vaan vähän pyöristynyt :LOL: mutta kyllä sen pienen kummun itsekin jo tietyissä vaatteissa huomaa :)

RP&eikka 19+6
 
Täällä alkanut tuntua vihlontaa tuolla alapäässä etenkin kävelylenkeillä, auts ei tunnu sit mukavalta! oi jee, se nyt vielä puuttuis. Ei oo ennen ollut, mut jotenkin yhdistäisin tuon siihen.

Täälläkin mahaa jo tuijoteltu ja viikkoja vaivase 11+3....kyllä sellanen kumpu vaan on jo näkyvissä. Aikasempi raskaus ja heikot vatsalihakset, niin a`vot siinäpä se :| Miltähän mahdan näyttää puolivälissä raskautta!!

nipsu onhan kivut jo helpottanu ja tilanne rauhoittunut?
 
Nipsu, varmaan antaisivat sinulle neuvolasta lähetteen ultraan mikäli haluaisit pikkuisen tilanteen käydä tarkistaan. Huoltahan tuollainen aina aiheuttaa, mutta toivottavasti kaikki on jo kunnossa.

Mua kanssa ärsyttää ihmisten kommentit mahan koosta :kieh:! Yritä siinä nyt laukoo jotain nasevaa takaisin, kun menee ihan hämilleen. Ja minkäs minä mahalleni mahdan :D!

Voi bitter, toivottavasti olotilasi kohta helpottaisi ja pääsisit nauttimaan raskaudesta, sitä kun ei ole enää kuin puolet jäljellä :hug:!

Täällä olisi vielä 8 yötä rakenneultraan, joten vähän enemmän kuin RP:llä. Toisaalta tuntuu, että vastahan se nt-ultra oli missä sain sen ajan rakenneultraan, näin se vaan kummasti aika häviää.


Tämä Rouva sai tänään 2. hääpäivän kunniaksi oikein töihin kukkalähetin tuomana ukkelilta 6 vaaleanpunaista ja 6 valkoista ruusua :heart:! Olin ihan onnesta ymmyrkäisenä :D! Kyllä tuo ukkeli näköjään joskus osaa yllättää...iloisestikin!

Ja hääpäivän kunniaksi täällä POKSUU puoliväli rv 20!

Irene ja Töpseli rv 20+0
 

Yhteistyössä