Heti, kun on muutaman viikon pois niin kaikki on ihan erinäköistä. Uudet sivut vaativat siis ainakin täällä hieman totuttelua.
Hei vaan taas kaikille :wave:!
Huh huh olipas tullut sitten viime kerran tekstiä, piti ottaa ihan kynä ja paperia ja laittaa kommentteja ylös.
Aaveelle ja muille sokrurasituksesta puhtain paperein selvinneille, onnittelut :heart:!
Salvialla ollut murheita ja kyllä sua onkin oikein urakalla koeteltu, toivottavasti vuoto lakkaisi mahdollisimman pian.
Kiitti
Maricce ja muutkin, jotka avasitte mulle tuota liikelaskentaa. Töpseli on viime aikoina mennyt niin, että kyljet paukkuu, joten ei ole tarvinnut huolehtia
!
Mullukin palaillut lomilta hirmuisen tavaramäärän kera. Saitteko kaiken kotona johonkin mahtumaan
?
Teillehän onkin siellä sitten tulossa varsin vanttera pikkumies. Arvioidaanko teillä vielä jossain vaiheessa syntymäpainoa?
Nonniin masukuvan kerkesin nähdä ennekuin sivut uudistuivat ja täytyy sanoa, että olihan se aikamoinen :heart:! On siinä sinulla kantamista, kun vielä itse olet noin pikkuinen.
Katjuzkalle onnittelut hyvistä r-ultra kuulumisista :heart:!
Tiltalittilläkin ollut huolia ja murheita, mutta onneksi kaikki oli kuitenkin Ok!
Maricce, teillähän on jämäkän oloinen tytteli siellä :heart:! Saa nähdä pusketaanko synnärillä yhtä aikaa nelikiloisia vauvanalkuja
!
Kirma, vai, että yläkerta? No sanotaanko, että meillä on täällä ukkelin kanssa pienoinen tapettikriisi meneillään
! Aula ja WC ovat listoja vaille valmiit, mutta makkarit kesken. En ole vielä lastenhuoneeseen löytänyt tapettia joka oikein kolahtais.
Vai perhereissua olette tännepäin suunnitelleet, sehän on sitten ihan piakkoin. Toivottavasti keli ja olotilasi suosivat ja saatte vietettyä mukavan viikonlopun.
Sitten (.), maanantaina rv 30 oli äippäpolilla ultra jossa katseltiin Töpselin jalkaterien asentoa ja eihän hän niitä suostunut näyttämään. Kaikki muu oli edelleen ok, joten uskallan toivoa, että muuten terve pakkaus sieltä olisi tulossa. Töpseli on pääalaspäin, mutta lääkäri totesi, että saattaa hyvin vielä asentoaan muuttaa, kun vielä tilaa on. Minä tietysti toivoisin, että pysyisi nyt tuossa asennossa loppuun asti. Painoarvio vastasi viikkoja ja oli 1.690 gr, en tiedä mitä se sitten merkitsee syntymäpainona, mutta luultavasti neljään kiloon mennään. Ja
RouvaPapunen ei kysytty sukupuolta
! Säilyköön salaisuutena loppuun asti. Sitten oli se lastenkirurgin konsultaatio ja Töpseli kotiutuu laitokselta jo ekat kipsit jalassa, mikäli jalkaterät ovat asentovirheiset. Tätä kestää n. kaksi kuukautta, kipsit vaihdetaan aina viikon välein. Sitten kipsauksen jälkeen jaloissa pidetään tukikenkiä, että asento pysyy samana eikä palaudu virheasentoon. Siellä oli odotusaulassa lasten kirrassa n. vuoden ikäinen poika jolla oli ollut jalkaterien asentovirhe ja hyvin hän sillä käveli ja jalat oli ihan suorat, joten täysin korjattavissa nämä ovat, vaatii vaan kärsivällisyyttä ja aikaa.
Nukkumisesta: Onko muilla ongelmia? Viime yönäkin vessa käynnin jälkeen olin hereillä vaikka kuinka kauan. Mikään asento ei ole hyvä, kyljellään nukkuessa rupee lonkkia särkeen ja selällään ei voi nukkua :headwall:! Kauhee vali vali vaan ja ensi viikolla pitäs jaksaa mennä vielä töihin.
Hankinnat on muuten nyt täällä tehty, jippii! Ostettiin käytettynä maxi cosin istuin jalustalla ja sitten uudet emmaljungan city crossit. Arvokkaathan ne vaunut oli, mutta jälleenmyyntiarvo pysyy aika hyvänä niin kuin Brioissakin. Vaatteita olen tilaillut H&M:ltä, aloitin koosta 56, kun ajattalin, että turha tälle jässikälle sen pienempää on edes yrittää. Kirma kyselit siitä
haalarista, minä aattelin katsoa, että miten iso se sitten loppujen lopuksi on ja ostan sitten syntymän jälkeen pienemmän, jos on tarvis.
Noh tulipas taas sepustettua! Piti vielä sanomani, että Töpselin luut tuntuu välillä tuossa navan vieressä, oisko käsi tai jalka ja saan niitä tuuppia takaisinpäin, kun sattuu niin pirusti.
Irene ja Töpseli rv 30+2