Vadelmaunelma onnittelut plussauksesta, hyvältä vaikuttaa! =) Nyt peukutellaan täysillä että saat nyytin/nyytit syliin asti bd bd bd.
Discovery tervetuloa mukaan vielä loppumetreille! Olen taustaillut lokakuun pinossa mutta tämä tuntuu kuitenkin omimmalta paikalta kirjoittaa, kun hoitotaival oli niiiin pitkä. Kiva lukea olostasi ja kokemuksistasi tälläkin puolella!
nonnii en ihmettele yhtään tuskaista oloasi, massussasi on kantamista. Olen suurinpiirtein samankokoinen (no lähtöpaino oli korkeampi kun liikunta oli jäänyt juoksuvamman takia muutamaksi kuukaudeksi ennen plussausta, mutta ruokahalussa ei ollut mitään vikaa
) ja kun tätä yhtä kantaessa tuntuu olo nyt raskaalta, niin enpä ihmettele oloasi ja purkaustasi! :hug: Voisitkohan pitää bikinin yläosaa ja sitten muuten massun päälle sopivia uikkareita, että pääsisit veteen oloa helpottamaan? Niin kuin muutkin sanovat, eteenpäin mennään ja piiperoiset tulevat maailmaan ennen pitkää - paljon jaksuja!!
tiltalitti tsemppiä liikkeen muuttoon, se taitaa olla näinä aikoina? Onneksi ei ollut laskimotukosta!!
katjuzka tosi hienoa että r-ultrassa oli kaikki hyvin! Mutta kyllä kuulostaa nihkeeltä lääkäriltä, toivottavasti saat toisen ja huomattavasti empaattisemman!
Maricce onnittelut hyvistä kuulumisista äitiyspoliklinikalta ja neuvolasta!
Sannis mun pitää kans alkaa käymään uudestaan uimahallilla, ihan liian pitkä tauko viime kerrasta! Ja nyt on kelit niin viilenneet ettei tässä enää järvivedessä uimassa käydä. Kivan näköinen massu sulla! Samalla myöhästyneet onnittelut hääpäivän johdosta, kivalta kuulosti teidän juhlinta! Samoin onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!
Nipsu ikävää kun kipuilut ei tahdo jättää rauhaan! Olethan ottanut nyt saikulla iisisti?
kirma joo aikamoinen jätkänpätkä olis tulossa, toivottavasti saan pöngättyä jalkansa ulos sit
Talvihaalarin sain pikkuiselle ystäväpariskunnaltamme, ja tarkoitus olisi vielä ostaa "Voksipose" joka menee vaunuihin ja jota voi käyttää kantokassina. Niitä ei vaan tahdo löytää tarjouksesta tai käytettynä mistään, ja tyyriitä ovat! Pipopuolta en ole tullut ajatelleeksi, arvelin että menisi lakilla ja puvun hupulla, mutta ei sitten ehkä kuitenkaan?! Mulla ei vihlomista ole tuntunut alhaalla, mutta painon tunnetta, ja joskus juniori painaa nyrkeillään aargh ilkeästi jonnekin alas sivulle. Onpa teillä tosiaan matkaa sairaalaan, eipä tosiaan muuta kuin mars autoon heti kun siltä alkaa tuntumaan! Meillä vain 10 min. ajomatka synnytyssairaalalle, joten kotona kärvistelyä tulee olemaan tiedossa. Mulla muuten on oltava koko ajan pikkuhousunsuoja valkovuodon takia, ja joskus yskiessä/aivastaessa lirahtaa pikkusen pisuakin
vaikka kuin yritän treenata alakertaa. Mä olen kotona n. vuoden päivät, mukaanlukien tältä vuodelta käyttämättä jääneen vuosiloman. Sit ei auta kuin laittaa juniori hoitoon. Hän liikuskelee kyllä päivisin silloin tällöin, mutta usein ne liikkeet jää multa vähän "paitsioon" työn huumassa. Illalla seitsemän aikaan alkaa jumppa, ja yölläkin sitä mun vedellessä sikeitä jumpataan aika railakkaasti - miehen kertoman mukaan.
Annabell hienoa että neuvolakortti löytyi! Ja ettei sun enää tarvitse töihin mennä. Muakin epäilyttää jaksanko loppuajan, mutta kai sitä on kärvisteltävä, niin vähillä vaivoilla olen kuitenkin päässyt. Maha mulla ei kipeydy selällä makuusta, mutta ristiselkä. Onneksi löytyi selitys painonnousulle, mullakin oli spurtti joka tuntuu nyt tasaantuneen, vaikka samaan tapaan olen koko ajan syönyt. Ja tosi hyvä että sulla ei ole raskausmyrkytystä! Mulla on yleensä väsymys joka toinen päivä, ja välipäivät sit pirteitä.
Salvia kiitos joo, potra poika taitaa olla tulossa. Voi harmi sitä sun vuotelua, toivottavasti on nyt loppunu! Peukutan ehdottomasti sen vaihtoehdon puolesta että istukka nousee vuotamatta ja alatiesynnytys on mahdollinen.
Irene meidän asunto on aika hävityksen kauhistus tällä hetkellä, kun ollaan myöskin laittamassa uutta kirjahyllyä olkkariin. Lasitettu parvekkeemme on onneksi aika iso ja kun sieltä raivattiin tavaraa, niin mahtui vaunut ja hiljattain kasattu hoitotaso sinne väliaikaisesti. Juniorin huoneeseen on saatu pinnasänky kasattua, ja yksi lipasto siirrettyä vaatteita varten. Vaatelaatikko odottaa siellä vielä läpikäymistä. Kokoarvio tehtäneen pe 17.9. kun on lääkärikäynti synnytyssairaalalle. Kärsivällisyyttä sitten Töpselin jalkojen asennon korjaamiselle, kyllä kaikki varmasti menee hyvin! Kyssäreihin: Viime aikoina olen nukkunut aika hyvin, ja uni tulee nopeasti vessareissujenkin jälkeen. Ei voi olla kuin tyytyväinen! Hienoa että olette saaneet hankinnat tehtyä, täällä puuttuu enää vanna+teline suurimmista, sitten "pikkusälää" niin kuin tuttipulloja ja hoitotarvikkeita, ja vaippoja.
Meriharakka mua on närästellyt harvakseltaan joten tiedän kyllä tuon tunteen! Onneksi ruokavalio on auttanut. Minäkään en muuten pysty kyljelläni nukkumaan vaikka mieli tekisi, juniori alkaa heti protestoimaan.
AaVee mua ei ummetus vaivaa mutta peräpukamat kuitenkin, salvaa menee... Älysin kysyä tiistaina omalääkäriltä paljonko sitä saa käyttää yhtäjaksoisesti, oikein olin onneksi arvannut. Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista - ja tosiaan niin se aika rientää, pian alkaa nyyttejä syleihin "ropisemaan"!
Duffy onpa sullekin vaivoja kertynyt! Toivottavasti ei nyt kuitenkaan raskausmyrkytystä olisi, ja sokeriarvotkin pysyisivät kurissa! Mitäs ultrassa näkyi?
Rouva Papunen voi että sullakin "pakkoloma" koitahan ottaa iisisti jotta niitä suppareita ei tulisi! Tosiaan ihme neukkatäti kun ei voinut sun sokeriarvoista ilmoittaa. No onneksi tilanne kuulostaa kuitenkin ihan hyvältä!
Ovis hienoa kun sait sokrurasituksesta puhtaat paperit, ja olet säästynyt suuremmitta vaivoitta!
(.) Tiistaina (32+5) oli omalääkäri: Paino 72,5 kg (+12,5 kg kaiken kaikkiaan), verenpaine 104/72, pissa puhdas, sf-mitta 31 näyttäis olevan ihan yläkäyrällä, rt, painoarvio 1800-1900 g (on kyllä varmaan enempi jo), liikkeet plussalla, sydänäänet OK (kunhan löytyi), eikä pahemmin turvotusta. Sanoi mun olevan reippaan oloinen! Heh, no se oli yksi niitä pirteitä päiviä. Muuten on kyllä alkanut paino tuntumaan jaksamisessa. Ja nyt olin torstain ja perjantain poissa töistä vilustumisen takia, aargh tää ei tullut hyvään saumaan! Meille tulee tänään yövieraita, ja huomenna pitäisi mennä ristiäisiin. Olen nukkunut viimeiset 2 päivää melkein vuorokauden ympäri ja se tuntuu ristiselässä, mutta nyt on olo sentään parempi. Kaiken huipuksi meillä ei keittiön viemäri vedä yhtään, eikä putkimiehestä ole kuulunut mitään vaikka pian 3 tuntia sitten soitin. Pitää kohta soittaa uudestaan - ei innostaisi tiskata kylppärissä, ja mitenkäs ruuat vieraille?!
No, mukavampaa viikonloppua teille kaikille!
t. Mullu 33+2