Hellou!
Minä oon olul nettipimennossa viikon ku lähettiin sen ultran jälkeen heti reissuun Lappiin miehen koti paikkakunnalle, niin en ehtiny sitten noita ultrakuulumisia päivitellä.
Mariccelle ja RvaPapuselle tsemppiä sen rd:n kanssa. Ja jos aamun paastoarvo on korkealla, niin kokeilkaas sellasta, että illalla käytte kävelemässä 30min, ihan sama kuinka hiljaa hissuttelee, voipi auttaa silti
Mun ystävällä autto.
Annabell, mites sun perätila-vauveli jakselee
? Onko vielä poikittain? Mulla kans välillä poika pötköttelee poikittain, mutta suurimman osan ajasta on pylly alhaalla ja jalat vielä alempana, nyt alkanut potkimaan nivusiin ja jonnekki häpyluun kulmille, auuuuts!
Irene, kiitos onnitteluista
Varmaan jo ens viikolla aletaan muuttamaan pikkuhiljaa. Parit seinät pitäs laittaa uusiksi, joko tapetoida tai maalata, mutta ei musta oikein taida olla siihen enää. Täytyy yrittää saada joku nakitetuksi siihen
Vadelmaunelma, varovaiset onnittelut plussasta
Minä plussasin myös pp10 päiväpissasta ja mun kohdalla se oli hyvä merkki
Toivotaan, että kaikki menee hyvin.
kielovanamolle varovaiset onnittelut plussasta
Mulla oli eka kunnon ultra tasan rv 7+0, eka kerta oli rv 5+4 vuotojen takia, mutta eihän siellä sillon mitään vielä näy. Tuollon 7+0 näky 9.5mm pikku olio, jonka sydän sykki hurjaa vauhtia :heart:
Discoverylle tervetuloa :flower: mehän ollaan tuolla rd-pinossa taidettukki höpötellä
No niin, ne ultrakuulumiset
Meidän poika painoi siis viikko sitten ultrassa 2139gr ja menee siis täysin keskikäyrällä!! Eli ei pitäs kasvaa ylisuureksi. Kätilö sano heti, että vilkas vauva ja niin sanottiin äiti-polillakin kuukausi sitten. Nähtiin pikkusen naama ja isältänhään se näyttää
Nenä on just samanlainen!
Vähän poika ujosteli meitä, eikä näyttäny naamaa ku hetken, veti sitten kädet ja jalatki kasvojen eteen
Ja seki varmistu, että poika siellä on, ei pahemmin piillotellu värkkejään xD
Istukassa näkyi pientä kalkkeumaa, mutta se on kuulemma tässä vaiheessa raskautta normaalia, tarkottaa vaan, että se istukkahormonin määrä alkaa laskea ja istukka pikkuhiljaa rapistumaan. Kätilö ennusti, että 2vk ennen laskettuaikaa syntyisi meidän vauva, jos siis ei tarvi leikata, iiik,! Eihän sinne oo ku n.4 viikkoa!!
Kaikki oli niin kuin pitääkin ja meillä miehen kanss olo huojentu valtavasti. Satunnaiset ylitykset sokeriarvoissa ei kuulemma merkkaa mitään ja tämä kätilö oli sitä mieltä muutenki raskausdiabeteksesta, että pitäs katsoa kokonaistilannetta, eikä tuijotella maanisesti niitä arvoja.
Nyt sitten torstaina "oikea" neuvola ja saa nähdä, saadaanko lähete äiti-polille.
Duffy+ Oula 34+3