Moikka!
Tähtäättekö te samaan synnytyspäivään
, kun ei vieläkään mitään vaikka niin monella on ihan näillä näppäimmillä se H-hetki... Jäädään tänne kohta
Katjuzkan kanssa kahdestaan oottelemaan vuoden loppua, kun teillä muilla jo nyytit sylissä.:heart:
Nonniille ja Kirmalle: onnittelut äideille vaaveista!:flower:
Nonniilla reippaankokoiset kaksoset, ei ihme että olit isona. Joko on maha aloittanut vetäytymisen?
Kirma, kuka pöllö käskee vielä oottamaan kotona, kun on suppareita 2 min välein ja tommonen matka sairaalaan, haloo. Onneks lähitte ja kaikki meni hyvin!
Lukemassa täällä oon melkein joka yö ja päivä käynyt, en vaan ole ite saanut tekstiä aikaiseksi.
Meriharakka, liityn kans sun ähkijä-puhkija-virtahepo-jengiin ja vali-vali. Ite aattelin kesällä, kun kaikki ongelmat alko, että JOS pääsen viikolle 30 ja alkaa huoli lapsen selviytymisestä VÄHÄN hälvetä niin SITTEN oikein naatiskelen tästä raskaudestani. Noh, täällä sitä nyt ähki-puhkitaan. Kurmootan itteäni heti , kun rupeen valittamaan, että akka prkle, oo kiitollinen joka kolotuksesta, on naisia jotka ei koskaan pääse näitäkipuja kokemaan vaikka haluais. Alitajuisesti taidan myös vielä pelätä, että jos valitan niin nämä vaivat otetaan multa pois ennen aikojaan ja kaikki menee pieleen. Ai miten niin olen vainoharhainen...:ashamed: Mutta joo tässä porukassa rohkenen ilmoittautua mukaan kaikkiin valituksiin, olo on sen verran tukala.
Mites
Ovis sun supparit, vieläkö vaan jatkuu? Onko menny pahemmaksi ja mistä sua tarkalleen supistaa, ylävatsaltako? Tiietkö miten päin sun vaavi on siellä?
Huhuu, mites
Pa-mi ja pallerot?
Aavee, sulla taitaa olla huippukunto ku tommosen pulssin kanssa juostessa oot niiku ei mitään. Ja Aavee mäkin jännitin ennen ekaa synnytystä mm. tuota kakka-asiaa.Kysyin tuota suolentyhjennystä synnytyssalissa, kun sitä ei tarjottu. Kysyivät vaan, että onko vatsa toiminut päivällä (oli yö). Sanoin, että joo, jotain pientä. Niin sitten sanoivat että mielummin ei tehdä suolentyhjennystä, että jos jotain tulee niin sitten tulee. Pyysin sitten jo etukäteen anteeksi asiaa, samoin kuin sitä jos en osaa käyttäytyä. Kätilö nauroi vain, että aikamoisen shown saat vetää että olisi hälle jotain uutta.
En tiie tuliko kakkaa, mutta ite en ainakaan huomannu siinä vesien ja verien sekamelskassa. Ja niin kauan kuin olin makuullani vaihtoivat aika usein sitä alustaa. Ja sitäpaisti mä panostin siihen oksentamiseen...
(.) Maha isona, vauva ylhäällä, poikittain, supistelee sekä mahas (ei ylämahas), seläs, vasemmas etureides, liitoskipuja, esimaitoa, pissas proteiinit plussalla, sykkeet mulla vieläkin välillä suht kovat, paineet ok, otettu streptokokkinäyte keskivatsakipujen takia (tulosta en vielä tiedä), oltu sydämen ultrassa (mun siis, meni hermot, sukurasitteena sydänvaivat, lähisuvusta vain äiti elossa, muut kokeneet äkkikuoleman ilman ennakkovaroitusta, nuorin 40 vuotiaana, mulla ultrassa sydän suht ok, ei hätää tämän raskauden suhteen!), ei enää vuotoja (jesh!), seuraava kontrolli sairaalassa ens viikolla. Onneks pääsen vielä suppareista levolla ja välillä otan Panadolia.
Voimia ja suojelusenkeleitä kaikille mammoille ja pienille!
Salvia 30+5 !!!