KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

Annabell: No, mulla on sitä painoa ennestään enemmän kuin tarpeeksi, joten on erittäin hyvä ettei sitä tullut lisää, minun ja vauvan takia. Enkä siis puhu mistään muutamasta liikakilosta :ashamed:

RouvaPapunen 2.11. Sopii mulle hyvin :D Tosin aikaisemminkin lähden jos on ihan pakko:LOL:

Pikapäivitystä:
Kävin siis tänään taas TAYS:sissa seurannassa. Likalla painoa n. 3,420 kg (keskikäyrällä yhä mennään =)), liikkeet vilkaat ja syke hyvä :heart: Kohdunsuu täysin epäkypsä, ei ollut muttunut sitten viime näkemän mihinkään suuntaan : / Uusi aika tiistaille 2.11 (laskettuaika) ja silloin sunnitellaan tosissaan käynnistystä. Kaikki riippuu siitä miltä kohdunsuun ja osaston tilanne silloin näyttää sekä heitteleekö sokerit yhä.
Painottivat, että jos vähänkään tuntuu siltä, ettei liikkeitä tule tarpeeksi niin ei muuta kuin synnytysvastaanottoon tarkistamaan tilanne.
 
:wave: Väliaikaraporttia... Täällä kärvistellään viime öiseen tapaan supistusten kanssa... Ilta 10:stä saakka on tullut vartin välein... Turha yrittääkkään nukkua... :( Eivät kuitenkaan kestä tarpeeksi pitkään ja tule tarpeeksi nopeasti ollakseen synnytys supistuksia... Vaikka sika kipeitä ovatkin... Höh. :x Toivottavasti aamuun mennessä tapahtuisi käänne jompaan kumpaan suuntaan. Muuten tässä alkaa olla aika Zombie 2 yön valvomisen jälkeen...

Pitäkää peukkuja!

Annabell ja skorppari 40+3
 
Viimeksi muokattu:
And still here... :headwall: Suppareita tulee edelleen n. 6-10 min välein... Alkoi siis tulla 4 aikaan aamulla... Mutta eivät pentele vie tihene :( Soitin jo synnärille ja sanoivat että jos mietiyttää voi mennä näytille. Mut mitäpä sitä turhaaan ku kotonakin pärjää vielä, vaikka tiukkaa tekeekin :( Kun eivät ne siellä auta nukkumaan, ja kohdunsuu ei kuitenkaan näillä suppareilla ole auennut... Arg. :stick:

Toivon todella teille muille nopeampaa synnytyksen alkua! :)

Turhautunut ja kipeä Annabell
 
jännittävää annabell!! eiköhän se viikonlopuksi synny :)

täällä myös on aamusta supistellut hieman....painelin akupisteitä illalla ja rääkkäsin kunnolla nännejä :D taitaa tehota...nyt pitäs lähtee kontrollikäynnille neuvolaan verenpaineiden vuoksi...turvotus oli eilen ihan kamalaa! mulla oli mun pikkusääret ihan limput!tähän mennessä ei ole ollut kuin varpaat ja jalkapohja...nyt taitaa kunnolla levitä...saa nähdä mitä sanoo...ei varmaan mitään...

RP&möykky 39+2
 
Annabell kuullostaapa tosi hyvältä vaikkakin ikävää, ettet ole saanut nukuttua ja kipuja on. Eiköhän sut pian palkita ihanaisella vauvelilla :) Tsemppiä!

Viime yönä tuli pari harmitonta selkäsupparia, jotka pitivät kuitenkin hereillä. Aamusta on ollut tosi nulju olo ja joka paikkaa särkee. Ihan samanlainen olo kuin vuosisadan menkkavuoto olisi alkamassa : / Eilinen pihan haravointi ei sitten tainnutkaan tehdä hyvää, puhumattakaan pitkästä metsälenkistä koiruuden kanssa. Mulla on sellainen fiilis kuin olisin ollut oikein kunnon bodypumpissa ja spinnaamassa.
Sannis & supris 38+6
 
Sannis Mullakin meni selkään noi supparit, tai siis tuntuu ne edessäkin, mutta myös selässä jonne kipu jää myös päälle. : /

Nyt supistukset ovat harventuneet, joten ei tässä mihinkään lähdetä. Jotain positiivista sentään tapahtui, nimittäin limatulppa lähti hetki sitten! Ihmettelin veristä klimppiä, ( sorry tarkka kuvaus) mutta sitten tajusin kun limaa tuli, että sehän se on...

Koko yön olen myös suorittanut "tyhjennystä", ja yli 2 kg on lähtenyt painosta pois. Varsin tehokkaita noi supparit... :x
 
Siis meinaatteko te nyt oikein joukolla sitten lähteä synnyttämään :D?

Mä oon niin kade, mulla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia... Ei sitten niin yhtikäs mitään... :headwall:

Annbell, ei kuullosta kyllä kivalta tollanen hidas käynnistyminen, kun saa kärvistellä. Koita jaksaa :heart:!

Irene ja Töpseli rv 39+3
 
Irene Mä en oo menossa minnekään! :p ;)

Täällä kyllä on jo porukkaa aika mukavissa asetelmissa vauvan tuloa ajatellen. Tsemppiä vaan kaikille. Tulkaahan sit kertomaan miten synnytys meni.

Omaan napaan ei mitään uutta. Käsissä on alkanu esiintymään lievää turvotusta. Muuten kaikki ok.

AaVee ja pikku L 35+2
 
Hei kaverit :wave:! Mihin te nyt oikein olette hukkuneet :LOL:! Ettehän te nyt oikeasti eilen voinu kaikki synnyttään lähtee?

Kiva Aavee, kun vielä päivystät täällä mun kanssa :heart:!

Täällä bongattu limatulppa, jes... Eihän se nyt mitään tarkoita, mutta kuitenkin jotain edes tapahtuu :D!


Irene ja Töpseli rv 39+4 (vielä siis täällä.....)
 
Lähtö tuli loppujen lopuksi aika äkkiä kun myöhään illalla 28.10. meni lapsivedet ja myöhemmin yöllä hulahti ruskeaksi värjäytynyttä lapsivettä, joten kehottivat synnärille. Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin, mutta olin kahdelle sormelle auki eikä kanavaa jäljellä, joten jäin sisään. Omien suppareiden puutteessa päädyin tippaan. Laitan tarkempaa synnytyskertomusta kunhan ollaan kotiuduttu, mutta ihana terve poika syntyi eilen (41+1) 29.10. klo 18.30 Tanskan aikaa, 3936 g, 56 cm, py 35 cm.

Täysin hurmaantuneina ja onnellisina vihdoinkin maailmaan tulleesta Juniorista
Mullu ja mies
 
Oih, oikein paljon onnea Mullulle miehenalusta :heart:! Onpas hänellä ollut pituutta :D!

(.) Täällä alkoi supparit aamulla viideltä ja niitä tulee edelleen noin 10 - 15 minuutin välein, mutta tahti ei ole vieläkään tiheentynyt. Koko päivän olen tuolla sängyssä vaan torkkunut. Kohta tietysti loppuvat kuin seinään ja sitten taas odotellaan.

Irene ja Töpseli rv 39+5
 
MULLU:D OnneaONNEA!!! Se on hyvä näissä synnytyksissä, että se lähtö sitten tulee kuitenkin aika yllättäen.
Ihanaa kun sulla siellä poju nyt kainalossa, ja kunnon jötkäle vielä:heart:

Annabell varmasti on jo päässyt tosi puuhiin, jännittävää!!

irene, lähethän sitten heti käymään sairaalassa kun/jos supistukset tihenee viiteen minuuttiin. Nuokin, mitkä tulee harvakseltaa mutta säännöllisenä, avaa kohdunsuuta ja sitten ei tiedä, että kuin äkkiä lopullinen avautuminen tapahtuu.

Mä täpinässä odottelen kuulumisia teiltä!
 
Paljon ONNEA Mullu hienosta suorituksesta ja potrasta pojasta! Siinä on miehen alulla hienosti pituutta :)

Irene taitaa sitten olla seuraavana vuorossa, kun veikkaan että Annabell on omansa jo saanut.

Tänne ei niin mitään uutta. Eilen tuli sellainen sukkapuikkopisto hävyn seudulle kesken ruokailun ja sai oikein kunnolla vedet silmiin. Sittenpä se olikin siinä, blaahhh!
Eilen kaiverrettiin kurpitsalyhty ulos ja tänään tein sisuksista kurpitsapiirakkaa, njam! Kohta syödään!

Viikonloppuja toivotellen Sannis & surprise 39+1
 
Mullulle sylillinen onnea pojanpallerosta! :flower: Näinhän me la:n ylittäneetkin viimein päästiin maaliin nimittäin meidän ihana pikkumiehemme syntyi 28.10 klo 19.42, strategiset mitat 3630 g, 52 cm. Kaikki meni ok, joskin avautumisvaihe kesti julmetun pitkään, laitoksella oltiin jo keskiviikkona aamuyöstä lähtien.

Juuri tultiin nyytin kanssa kotiin ja ollaan niin valtavan onnellisia, ei tätä oikein osaa vieläkään käsittää...:heart: Yritän pikkuhiljaa päästä nettipimennosta eroon ja kerron + kommentoin sitten lisää. Hurjasti tsemppiä kaikille starttia odotteleville!
 
jipsis ONNITTELUT! Ihana kuulla, että kaikki meni hyvin :)

Irene ja Annabell taitanevat olla seuraavat ilmoittelijat, uutisia odotellessa.

Täällä suppailee, mutta kaikkea muuta kuin kivuliaasti eli odotettavaa vielä riittänee ensi viikollekin.
RP sama täällä, mäkin oon jo luovuttanut että mitään tapahtuisi ennen laskettua aikaa... Odottavan aika on todellakin pitkä :D

S&S 39+2
 
Kiitos onnitteluista! :heart: Ja jipsis isosti onnea pikkumiehestä, hienoa että kaikki meni ok!
Me kotiudutaan tänään, kuume kun nousi synnytyksen aikana niin minua ja Junioria on tarkkailtu infektioriskin takia. Samoin mun kohonnu verenpaine on ollu ongelma.
Ensin kuitenkin on Juniorin verikoe (aineenvaihduntahäiriöseula) ja kuulotesti.
 
taitaa annabell ja irene olla tosi puuhissa :D vai onkos tiltalitilla jo kans vaavi sylissä eikä käynnistykseen tarvinnut :)

täällä eilen seksiä,saunaa,saunaolutta,jumppaa....mitähän vielä oli??kaikkea mahdollista ja tuloksena pientä menkkamaista kipua yöllä ja limatulppaa :mad: oon niin hermona ja huonosti nukuttu yö takana että jos tulee ainutkin puhelu kuinka voin tai ootko jo synnyttänyt niin räjähdän!!

HYvää alkavaa viikkoa kaikille!tällä viikolla synnytetään :D

RP+möykky 39+6 (huomenna sanon vuokrasopimuksen irti)
 
No niin, täällä taas - kyllä on jännät paikat täällä, tiltaltti, annabell ja irene, uutisia odotellaan kuumeisesti :)

RP: Sun oireet kuulostavat kyllä jo niin lupaavilta, että minä hetkenä hyvänsä voi alkaa tapahtua tosissaan :). Kotikonstilistakin vaikuttaa varsin kattavalta, itse kuurasin startin aattona saunan pesuhuoneen ja suihkukaapin + käytiin 5 kilsan kävelyllä koiran kanssa. Myös saunaa ja sitä kolmatta ässää oli viimeisten päivien repertuaarissa.

Mullu: No onpa tylsä tuo kuume ja muu, toivottavasti voitte molemmat hyvin. Tosi hieno juttu, että seuraavat noita tulehdusarvoja yms., Meillä lapsivettä alkoi lorahdella melkein 2 vuorokautta ennen murusen syntymää, joten avautumisvaiheessa laitettiin vauvelia mahdolliselta infektiolta suojaava penisilliinitippa + itseltä ja muruselta otettiin näytteitä - onneksi tulehdusta ei tullut.

Jaaha, muru heräsi, palaan asiaan myöhemmin...
 
Moi!!
Onnea Mullu ja Jippis!!! Mekin kotiuduttiin juuri sairaalasta prinsessamme kanssa!!! Lapsivedet meni torstaina 28.10 aamulla viideltä. Lapsivesi oli vihertävää, joten kurvattiin sairaalaan. Koko synnytys kesti hiukkaa vaille 18 tuntia. Tyttö syntyi 22.13!
Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää
Meriharakka ja prinsessa
 
Meriharakalle isot onnittelut pikku prinsessasta!

Täällähän on käynyt oikein kunnon puhuri 28.10. aikaan eli jos me sitten RouvaPapusen kanssa huomenna saataisiin omat nyyttimme!
Täällä otettiin eilen kans kaikki keinot käyttön ja sen seurauksena huonosti nukuttu yö selkäsuppareiden kera, jotka eivät siis vielä(kään) tuottaneet tulosta. Koko päivän on juilinut, mutta ei edelleenkään tee kipeetä missään. Odottelen siis sekä limatulppaa että niitä kunnon supistuksia. Tänään taas saunomaan ja laitettava mies töihin oikein kunnolla :LOL:

S&S 39+3
 
Menkää te vaan kaikki synnyttämään.. mä jään tänne yksin sit heilumaan ja odottamaan laskettua aikaa...

Ei vaan oikein paljon onnea kaikille jo vauvan saaneille ja tsemppiä teille joilla päivät alkaa olla täynnä ja merkkejä synnytyksestä on jo ilmassa.

Omaan napaan ei mitään uutta. Same shit different day. Huomenna poksutaan ja sen kunniaksi kampaajalle. Jee!

AaVee ja pikku L 35+6
 

Yhteistyössä