Kyllä vain tuo Kierrätyskeskuksen ilmaispiste on mahtava

Hei, elä lähe kinaamaan tollasen provosoivan kanssa!! Laita mielummin lisää kuvia! Meilläkin onntuollanen ilmaisuista ihan tässä naapurissa, en oikein osaa sieltä mitään "hakea", lapset aina jotain kotiin kantaa....vanhin tyttö on myös taitava käsistään, osasikin tuunata jotain!
Kunhan pelleilen :) Nuo pitää tämän ketjun etusivulla ;)
 
vierailija
Ihmiset heittää surutta tavaraa roskiin, ei haittaa ollenkaan se, että vaatteita voisi hyvin vielä käyttää. Löysin nimittäin aivan ihanan suloiset saapikkaat, jotka tosin oli aika huterassa kunnossa. Eipä paljoa tarvinnut muokata niitä kun sain itselleni ihanat popot :love:

Miten voit pitää toisen entisiä? Niissähän on jalkahiki ja mahdolliset sieni- ym. tartunnat jo valmiina.


 
Minni-hiiri harmaana
Ollapa täälläkin tuommonen kierrätyspiste! Tosin en varmaankaan osaisi tehdä jonkun hylkäämistä jutuista käyttökelpoisia...

Katselin noita kenkiä jo blogissasi ja ihmettelin, miten hienot niistä osasit tehdä :)
 
Ollapa täälläkin tuommonen kierrätyspiste! Tosin en varmaankaan osaisi tehdä jonkun hylkäämistä jutuista käyttökelpoisia...

Katselin noita kenkiä jo blogissasi ja ihmettelin, miten hienot niistä osasit tehdä :)
Osaat sinä muokata. Ei aina tarvitse rikkoa vaatetta kun voi ihan pienillä jutuillakin jo saada ihan uuden aikaiseksi. Esimerkiksi vaikka koristenauha tai vaihda napit paitaan.
 
Joo, tuli ihan kiva. Laitan näitä tuunailujuttuja facebookkiin, tänne en viitsi laittaa. Tänä kesänä on tullut tehtyä puisia huonekaluja uusiksi. Kauhee himo näperrellä käsillä jotain, outo tauti tää. Vessan tuunaus mulla on vielä kesken, aloitettu on.
Tää on sellainen tauti kun se vielä tarttuu...Hei, miksi minä en näe noita tuunailuja??
 
mautonta
Minä taas luulen, että sinulla ei kavereita ole tuon tyhmyyden vuoksi.
Kyllä mulla on aina ollut joten ei mun tyhmyys ole haitannut mua ainakaan siinä. Mun lapseni on tyhmiä myös mutta niilläkin on vaikka kuinka paljon kavereita. Mun kaverit ajattelee tärkeimmät asiat samalla lailla mitä mä ja sen takia ollaan kavereita. Tosta mä tiedän kysymättäkin että ne on samaa mieltä mun kanssa ettei tykätä.
 

Yhteistyössä