Kyllä vain tuo Kierrätyskeskuksen ilmaispiste on mahtava

mautonta
Sulla on aivan järkyttävän huono maku ja tyyli. Lappalaisilla on tollasia. Uusi vaate ei paljoa nykyään maksa ja vaatteet tän päivän muodissa pysyviä. Mä en tuntemattomien vanhaa ikinä käyttäisi. Osta joku läikkätakki seuraavaks ja tuunaat sen vaikka ketulla.
 
Sulla on aivan järkyttävän huono maku ja tyyli. Lappalaisilla on tollasia. Uusi vaate ei paljoa nykyään maksa ja vaatteet tän päivän muodissa pysyviä. Mä en tuntemattomien vanhaa ikinä käyttäisi. Osta joku läikkätakki seuraavaks ja tuunaat sen vaikka ketulla.
Sä vaan et tajua mistään mitään. Oot varmaan pudonnut ajan rattaiden hampaimistoon ja jääny sinne kitisemään.
 
vierailija
Ilmaispisteeseen menee myös vaatteet jotka eivät ole määrätyssä ajassa menneet myymälässä kaupaksi. Itse olen löytänyt todella kauniin juhlamekon. Katsoin netistä, oli edelleen myynnissä hintaan 100e!
 
mautonta
Sä vaan et tajua mistään mitään. Oot varmaan pudonnut ajan rattaiden hampaimistoon ja jääny sinne kitisemään.
Sä ja toi kaverisi ootte ne jotka ei ole tässä päivässä. Voihan sitä toki kaikkea laittaa ja keksiä vaikka mitä yhdistelmiä ja luulla että vanhasta tuli uutta. Ei se kyllä toimi noin. Päivittämällä vaatteet uusilla pysyy muodissa mukana ja ei rupea mummeliksi. Toisille se on ainoa vaihtoehto kun niitä harmaitakaan ei osata värjätä. Pitäkää mun puolesta homssuisia vaatteita mut älkää kehuko toisianne.
 

Yhteistyössä