Kyllä vain tuo Kierrätyskeskuksen ilmaispiste on mahtava

Tänään haetaan isoja taulunkehyksiä, kollaasin teko polttelee. Postikortteja on nyt noin sata eli materiaalia kuvan sommitteluun riittää :D
Kuulostaa hyvälle. Mulla on hensun kirjoittelua. Pakko saada tänään valmiiksi. Ehkä pääsee jotain ompelemaankin. Muutamat kuvat on pakko ottaa kujn tuota röykkiötä on tuohon kasaantunut :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tiimaria ei ole enää ja alkaa kartonki ja huopa loppua askartelulaatikosta. Mistä te hankitte askartelutarvikkeet?
...Prismassa saattaa vielä olla muuten halvennuksia isosti menossa paperi- ja kartonkimateriaaleista, myyvät isoissa pakkauksissa ja toisinaan niistä kasoista voi tehdä todella mieluisia löytöjä :)

Muutoinhan se on noiden tarvikkeiden kanssa pienoista metsästelyä, mutta silmät kun pitää avoinna - ja älyää olla itse oikeesti hereilläkin - niin voi tehdä löytöjä ihan tavallisesta marketistakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
...Prismassa saattaa vielä olla muuten halvennuksia isosti menossa paperi- ja kartonkimateriaaleista, myyvät isoissa pakkauksissa ja toisinaan niistä kasoista voi tehdä todella mieluisia löytöjä :)

Muutoinhan se on noiden tarvikkeiden kanssa pienoista metsästelyä, mutta silmät kun pitää avoinna - ja älyää olla itse oikeesti hereilläkin - niin voi tehdä löytöjä ihan tavallisesta marketistakin :)
Siis bussiretki Prismaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Maisaleena
Kyllä mulla on aina ollut joten ei mun tyhmyys ole haitannut mua ainakaan siinä. Mun lapseni on tyhmiä myös mutta niilläkin on vaikka kuinka paljon kavereita. Mun kaverit ajattelee tärkeimmät asiat samalla lailla mitä mä ja sen takia ollaan kavereita. Tosta mä tiedän kysymättäkin että ne on samaa mieltä mun kanssa ettei tykätä.
Kyllä olisi tylsää jos pitäisi aina olla kavereiden kanssa samaa mieltä.
 
...ja samalla reissulla, kun on ens alkuun lapannut menemmään niitä paperi- ja kartonki- yms. -tarviketta voi kätevästi myös hankkia sen mummokassikärryperästävedettävänkin helpottamaan roudaamista :)...kaikki yhden ja saman katon alta, kätevää :)!

Mutta joo, harmillista kyllä kun Tiimaria ei enää ole.
Meillä on jo mummokärry, ostin sen miehelle helpottamaan kaupassa asiointia :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä