Kokeiluun...mulla on molempia kaapissa.Hunajaa pannulle pari ruokalusikallista ja banaani perään.
Kokeiluun...mulla on molempia kaapissa.Hunajaa pannulle pari ruokalusikallista ja banaani perään.
Tai karamellisoituja banaaneja.Oletko ikinä banaania ns friteerannut hunajassa pannulla? Jäätelöpallo kylkeen ja terveellisempi vaihtoehto taikinakuoressa friteeratulle banaanille.
Ollaan kylläkin aina oltu luonnostaan samaa mieltä.Kyllä olisi tylsää jos pitäisi aina olla kavereiden kanssa samaa mieltä.
Kai niitä nyt tuijotetaan, kun ovat niin kaameet.Siinäpä ihmettelet jos ei muuta tekemistä ole. Ja hei, lisää ihmettelyä...Nuo kengät ovat kiinnittäneet aika paljon huomiota, katsellaan minne nuo kengät minut johtaakaan
Sinähän hyvin tiedät millaisia keskusteluita olen käynyt asian tiimoiltaKai niitä nyt tuijotetaan, kun ovat niin kaameet.
Eiköhän sitä olla oltu vaan "kohteliaita".Sinähän hyvin tiedät millaisia keskusteluita olen käynyt asian tiimoilta
Juu, näinhän se on.Eiköhän sitä olla oltu vaan "kohteliaita".
Mahtavaa Tulee hyvä mieli kun lahjoittaa pois itselleen tarpeetonta.On mahtava.
Mutta faceboookin "annetaan"- ryhmä on myös.
Silitysrautani hajosi eilen illalla. Tänään puolen päivän aikaan, joku tarjosi ilmaiseksi omaansa tarpeettomana.
Eipä ole koskaan tullut laitettua suolaa...Pitääpä kokeilla.Paistettuihin banaaneihin kannattaa pistää suolaa. Mä laitan aina intiaanisokeria hieman ja suolaa.