vierailijat
Makuja on tietty monia, mutta ihmettelen miten niin monen mielestä noi kengät on hienot?
Siinäpä ihmettelet jos ei muuta tekemistä ole. Ja hei, lisää ihmettelyä...Nuo kengät ovat kiinnittäneet aika paljon huomiota, katsellaan minne nuo kengät minut johtaakaanMakuja on tietty monia, mutta ihmettelen miten niin monen mielestä noi kengät on hienot?
Kuulostaa hyvälle. Mulla on hensun kirjoittelua. Pakko saada tänään valmiiksi. Ehkä pääsee jotain ompelemaankin. Muutamat kuvat on pakko ottaa kujn tuota röykkiötä on tuohon kasaantunutTänään haetaan isoja taulunkehyksiä, kollaasin teko polttelee. Postikortteja on nyt noin sata eli materiaalia kuvan sommitteluun riittää
Voi, vatsaa.Testaan friteerattuja ruokia tänään yhteen vieraaseen joka tulee illalla.
Ai että Täytyykin taas friteerata joku päivä.Testaan friteerattuja ruokia tänään yhteen vieraaseen joka tulee illalla.
Mahtavaa.Muksu aloitti jo. Otti esille askartelulaatikon ja aikoo tehdä itselleen kirjanmerkin.
Juu. Mä jo tiedän kuinka se vieras voivottelee kun on niin hyvää.Voi, vatsaa.
Mitä kaikkea meinaat friteerata?Juu. Mä jo tiedän kuinka se vieras voivottelee kun on niin hyvää.
En ihan niin montaa lajia kuin silloin ekalla kerralla, mutta broileria ja omppua. Ja nyt varaan sitä salaattiakin viereen.Mitä kaikkea meinaat friteerata?
Kuulostaa hyvälleEn ihan niin montaa lajia kuin silloin ekalla kerralla, mutta broileria ja omppua. Ja nyt varaan sitä salaattiakin viereen.
Oletko ikinä banaania ns friteerannut hunajassa pannulla? Jäätelöpallo kylkeen ja terveellisempi vaihtoehto taikinakuoressa friteeratulle banaanille.En ihan niin montaa lajia kuin silloin ekalla kerralla, mutta broileria ja omppua. Ja nyt varaan sitä salaattiakin viereen.
...Prismassa saattaa vielä olla muuten halvennuksia isosti menossa paperi- ja kartonkimateriaaleista, myyvät isoissa pakkauksissa ja toisinaan niistä kasoista voi tehdä todella mieluisia löytöjäTiimaria ei ole enää ja alkaa kartonki ja huopa loppua askartelulaatikosta. Mistä te hankitte askartelutarvikkeet?
Siis bussiretki Prismaan...Prismassa saattaa vielä olla muuten halvennuksia isosti menossa paperi- ja kartonkimateriaaleista, myyvät isoissa pakkauksissa ja toisinaan niistä kasoista voi tehdä todella mieluisia löytöjä
Muutoinhan se on noiden tarvikkeiden kanssa pienoista metsästelyä, mutta silmät kun pitää avoinna - ja älyää olla itse oikeesti hereilläkin - niin voi tehdä löytöjä ihan tavallisesta marketistakin
...ja samalla reissulla, kun on ens alkuun lapannut menemmään niitä paperi- ja kartonki- yms. -tarviketta voi kätevästi myös hankkia sen mummokassikärryperästävedettävänkin helpottamaan roudaamista ...kaikki yhden ja saman katon alta, kätevää !Siis bussiretki Prismaan
Kyllä olisi tylsää jos pitäisi aina olla kavereiden kanssa samaa mieltä.Kyllä mulla on aina ollut joten ei mun tyhmyys ole haitannut mua ainakaan siinä. Mun lapseni on tyhmiä myös mutta niilläkin on vaikka kuinka paljon kavereita. Mun kaverit ajattelee tärkeimmät asiat samalla lailla mitä mä ja sen takia ollaan kavereita. Tosta mä tiedän kysymättäkin että ne on samaa mieltä mun kanssa ettei tykätä.
En ole. Ohjetta?Oletko ikinä banaania ns friteerannut hunajassa pannulla? Jäätelöpallo kylkeen ja terveellisempi vaihtoehto taikinakuoressa friteeratulle banaanille.
Hunajaa pannulle pari ruokalusikallista ja banaani perään.En ole. Ohjetta?
Meillä on jo mummokärry, ostin sen miehelle helpottamaan kaupassa asiointia...ja samalla reissulla, kun on ens alkuun lapannut menemmään niitä paperi- ja kartonki- yms. -tarviketta voi kätevästi myös hankkia sen mummokassikärryperästävedettävänkin helpottamaan roudaamista ...kaikki yhden ja saman katon alta, kätevää !
Mutta joo, harmillista kyllä kun Tiimaria ei enää ole.