Ei tarvitse miettiä minunkaanNiin varmaan...kunhan tietäisit mitä niille vaatteille on tehty. Uutta saa edullisesti ja toiset taas säästää merkkivaatteisiin jotta saa varmasti huippulaatua ja ei tartte miettiä onko valinta onnistunut.
Ei tarvitse miettiä minunkaanNiin varmaan...kunhan tietäisit mitä niille vaatteille on tehty. Uutta saa edullisesti ja toiset taas säästää merkkivaatteisiin jotta saa varmasti huippulaatua ja ei tartte miettiä onko valinta onnistunut.
Uuden ostaminen lienee nimenomaan se sitä mautonta.Niin varmaan...kunhan tietäisit mitä niille vaatteille on tehty. Uutta saa edullisesti ja toiset taas säästää merkkivaatteisiin jotta saa varmasti huippulaatua ja ei tartte miettiä onko valinta onnistunut.
Te olette tyypillisiä hörhojä. Ei tultaisi toimeen.Uuden ostaminen lienee nimenomaan se sitä mautonta.
En tule minäkään hörhöjen kanssa toimeenTe olette tyypillisiä hörhojä. Ei tultaisi toimeen.
Sä olet kyllä itse sellanen.En tule minäkään hörhöjen kanssa toimeen
Kiitos samoinSä olet kyllä itse sellanen.
Mä en ole hörhö. Mä en käytä toisten vanhoja vaatteita enkä kuvittele parantavani maailmaa. Yliopistoissa on paljon hörhöjä.Kiitos samoin
Niin vissiin Mutta jatka toki...Mä en ole hörhö. Mä en käytä toisten vanhoja vaatteita enkä kuvittele parantavani maailmaa. Yliopistoissa on paljon hörhöjä.
KiitosNappi suoritus
HuhTeiän kuvista näkee että ollaan ihan eri maailmasta. Silti te vielä huoraatte huomiota. En mä enää ihmettele teiän mielipiteitäkään ja makua.
Kuka huoraa huomiota Hei kaveri, kertoisitko mikä siinä eri maailmasta olemisessa ärsyttää niin paljon?Teiän kuvista näkee että ollaan ihan eri maailmasta. Silti te vielä huoraatte huomiota. En mä enää ihmettele teiän mielipiteitäkään ja makua.
en mä ole mikään sun kaveris enkä tule ikinä olemaankaan. Enkä ole mitään sanonut että ärsyttää vaan sanoin että ollaan ihan eri maailmasta. Sitten kun ollaan ihan eri maailmasta niin sitten vaan pyritään välttämään. Tekemisiin on voinu joutua pakosta mut sitten ei puhuta kun pakolliset tai ei niitäkään.Kuka huoraa huomiota Hei kaveri, kertoisitko mikä siinä eri maailmasta olemisessa ärsyttää niin paljon?
Ei nyt ihan niinkään...enkä mä sitä arvostellut että ette sais olla mitä haluatte. Sanoin vaan ettei koskaan ymmärrettäis toisia missään asiassa.Se ärsyttää sen vuoksi kun olisi paljon kivempaa kun kaikki olisi samanlaisia ja haluaisi samoja asioita. Samat työpaikat ja tukka samalla tavalla ja asuttaisiin samassa asunnossa. Olisi samat mielipiteet ja yhdessä oltaisiin kyllästyneitä omaan/samaan elämään.
Semmosta se onEi nyt ihan niinkään...enkä mä sitä arvostellut että ette sais olla mitä haluatte. Sanoin vaan ettei koskaan ymmärrettäis toisia missään asiassa.
Minä taas luulen, että sinulla ei kavereita ole tuon tyhmyyden vuoksi.Sulla on aivan järkyttävän huono maku ja tyyli. Lappalaisilla on tollasia. Uusi vaate ei paljoa nykyään maksa ja vaatteet tän päivän muodissa pysyviä. Mä en tuntemattomien vanhaa ikinä käyttäisi. Osta joku läikkätakki seuraavaks ja tuunaat sen vaikka ketulla.
Totta, jokainen voi valita sellaisen elämän jota haluaa elää. Minusta taas on erittäin hyvä asia, että tavaroita jaetaan ilmaiseksi ennen kuin ne menee polttouuniin.Tuollainen ilmaisten tavaroiden jako pitäisi lopettaa. Jokainen voi panostaa ja hankkia miehen jolla on hyvä ammatti. Sitten on varaa ostaa vaatteita ja ruokaa.
Samaa mieltä, että ilmaiset ruoja- ja vaatejakelut pitäisi lopettaa. Ruokaa ja vaatteita saa todella halvalla.Tuollainen ilmaisten tavaroiden jako pitäisi lopettaa. Jokainen voi panostaa ja hankkia miehen jolla on hyvä ammatti. Sitten on varaa ostaa vaatteita ja ruokaa.
Tossahan jutun juoni on just se, että on silmää nähdä tavara josta tietää, että sille on käyttöä. Hieman kuin meikäläinen kirjaston tuo/vie- korin äärellä. Mä poimin ne, jotka mua kiinnostaa ja jätän muut toisten poimittavaksi ja kenellekään kelpaamattomat sit menee energiajätteeksi.Totta, jokainen voi valita sellaisen elämän jota haluaa elää. Minusta taas on erittäin hyvä asia, että tavaroita jaetaan ilmaiseksi ennen kuin ne menee polttouuniin.
Näin juuri ja myös omalta osaltaan vähentää jätettä.Tossahan jutun juoni on just se, että on silmää nähdä tavara josta tietää, että sille on käyttöä. Hieman kuin meikäläinen kirjaston tuo/vie- korin äärellä. Mä poimin ne, jotka mua kiinnostaa ja jätän muut toisten poimittavaksi ja kenellekään kelpaamattomat sit menee energiajätteeksi.
Vissiin paras kierrätyskauppani koskaan oli kierrätyskeskuksen lavalle puretusta rakennuksesta tuodut vesikiertopatterit. Just oikean kokoisia ja oikea määrä. Ne tosin olivat mulla viis vuotta varastossa kunnes sain asennettua keskuslämmityksen. Mut sit vaan hiekkapuhallus ja ruiskumaalaus jolloin niist tuli kuin uudet. Kustannusten hinnalla sain yhden hinnalla kaikki tarvitsemani ja säästin kaks tonnia.