Kyllä multa pääsisi itku jos poikani eräänä päivänä ilmoittaisi olevansa homo. Mites muut?

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Kyllä se harmittaisi. Sen takia, että en pidä sitä normaalina, mutta vielä enemmän sen takia, että minuun sattuisi, kun ajattelisin, miten vaikeaa pojalla olisi ollut ja miten vaikeaa tulisi olemaan. Miten iso asia se olisi hänen maailmassaan ja miten vaikea.

Mutta kuitenkin, hän on minun ihana, rakas poikani AINA.
Entä tyttäresi, ajatteletko samoin hänen suhteensa?
Häh? :LOL: Siis... eh, mitä ihmettä nyt taas, pojasta tässä kysyttiin. Totta kai, itsestäänselvästi ja tietysti he molemmat ovat minulle yhtä rakkaita nyt ja aina tulevaisuudessakin.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Voi olla, että tuo nimimerkki vieraana on samanlainen sanapoliisi kuin minä :D Vaistoaa sanoissa enemmän, kuin tarkoitat sanoa? :)
Mutta onneksi jo luovuin siitä "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" -jutusta :D

 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Voi olla, että tuo nimimerkki vieraana on samanlainen sanapoliisi kuin minä :D Vaistoaa sanoissa enemmän, kuin tarkoitat sanoa? :)
No ihan mietin hänen aikaisempiakin kommentteja, pelkästään negatiivista naisista miniöinä, alentuvaa ja halveksivaa kommenttia, pojan "miniäehdokkaasta" (nuoresta tytöstä!) puhui todella ala-arvoisen rumasti täällä, jne jne jne.

Ei se vika aina siinä miniässä ole, kyllä sitä on anopeillakin asenneongelmaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Häh? :LOL: Siis... eh, mitä ihmettä nyt taas, pojasta tässä kysyttiin. Totta kai, itsestäänselvästi ja tietysti he molemmat ovat minulle yhtä rakkaita nyt ja aina tulevaisuudessakin.
Anteeksi, minulla kun on itselläni poikia, ajattelen vain poikien kannalta. Mutta olen kuullut, että moni, jolla on sekä poikia, että tyttäriä, suhtautuu/suhtautuisi eri tavoin tyttöjen ja poikien kohdalla. Ja oletin, että tässä puhuttaisiin yleensä kunkin lapsista. En mitenkään kyseenalaistanut sitä mitä kirjoitit. :) Halusin vain tietää lisää.
 
ei miniöitä mulle kiitos,minusta ei ole anopiksi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Luultavasti olisin pelkästään helpottunut. Ei ainakaan tarvitsisi miettiä, millaisen riivinraudan tuo mulle miniäksi *palstaa liikaa lukenut* :xmas:
Peesaan keittistä täysin.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Häh? :LOL: Siis... eh, mitä ihmettä nyt taas, pojasta tässä kysyttiin. Totta kai, itsestäänselvästi ja tietysti he molemmat ovat minulle yhtä rakkaita nyt ja aina tulevaisuudessakin.
Anteeksi, minulla kun on itselläni poikia, ajattelen vain poikien kannalta. Mutta olen kuullut, että moni, jolla on sekä poikia, että tyttäriä, suhtautuu/suhtautuisi eri tavoin tyttöjen ja poikien kohdalla. Ja oletin, että tässä puhuttaisiin yleensä kunkin lapsista. En mitenkään kyseenalaistanut sitä mitä kirjoitit. :) Halusin vain tietää lisää.
Mun mielestä lapset pitää olla yhtä rakkaita, sukupuolesta riippumatta. Toivottavasti kaikki vanhemmat ajattelee samoin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mun mielestä lapset pitää olla yhtä rakkaita, sukupuolesta riippumatta. Toivottavasti kaikki vanhemmat ajattelee samoin.
Pöh, selitin huonosti. Tuo mitä tuohon kirjoitit, on toivottavasti mahdollisimman monessa tapauksessa totta. Mutta mitä hain, oli se, että moni sanoo suhtautuvansa eri tavoin jos tytär sanoisi olevansa homoseksuaali, kuin että jos poika sanoo niin. Tai että toisessa tapauksessa se olisi helpompi hyväksyä. ja siitä olin kiinnostunut, että miksikän niin mahtaa olla. Anteeksi vielä, että kysyin huonosti ja jatkokysyin vielä epäselvästi. Olisin voinut kysyä sitä keneltä muultakin, jolla olisin muistanut olevan sekä tytär että poika, mutta sattumoisin kysyin juuri sinulta.
 
No ei multa itku tulis sentään. Mun oma sisko on lesbo ja oma äitini reagoi siihen just itkemällä ja märisemällä mulle siitä asiasta. Mä suorastaan nauroin sitten äidille. :D En vaan voi käsittää tuota markumista. Pitää hyväksyä kaikki sellaisena kuin ne on. =) Jos munki lapsi tulis mulle jonain päivänä ilmottaan, että ei ole hetero, niin ei kait siinä, sitten ei ole ja mä tuen sitä. =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
:D Pidin sitä kohtuukokoisena henkien taistelun voittona :D
Kieltämättä se olikin :D Mutta noin muuten tähän miniäasiaan....en mä oikeasti usko, että kaikki nuoret naiset olisivat sellaisia miniöitä kuin mitä täällä palstalla jotkut kirjoitustensa perusteella ovat. En usko siihenkään, että kaikki palstalaiset olisivat irl sellaisia kuin kirjoituksista voisi ehkä päätellä.

 
näsä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
:D Pidin sitä kohtuukokoisena henkien taistelun voittona :D
Kieltämättä se olikin :D Mutta noin muuten tähän miniäasiaan....en mä oikeasti usko, että kaikki nuoret naiset olisivat sellaisia miniöitä kuin mitä täällä palstalla jotkut kirjoitustensa perusteella ovat. En usko siihenkään, että kaikki palstalaiset olisivat irl sellaisia kuin kirjoituksista voisi ehkä päätellä.
Niin ehkä, mutta kateus, pahansuopuus, ahneus ja suvaitsemattomuus ovat hyvin yleisiä ominaisuuksiä ihmisissä.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mun mielestä lapset pitää olla yhtä rakkaita, sukupuolesta riippumatta. Toivottavasti kaikki vanhemmat ajattelee samoin.
Pöh, selitin huonosti. Tuo mitä tuohon kirjoitit, on toivottavasti mahdollisimman monessa tapauksessa totta. Mutta mitä hain, oli se, että moni sanoo suhtautuvansa eri tavoin jos tytär sanoisi olevansa homoseksuaali, kuin että jos poika sanoo niin. Tai että toisessa tapauksessa se olisi helpompi hyväksyä. ja siitä olin kiinnostunut, että miksikän niin mahtaa olla. Anteeksi vielä, että kysyin huonosti ja jatkokysyin vielä epäselvästi. Olisin voinut kysyä sitä keneltä muultakin, jolla olisin muistanut olevan sekä tytär että poika, mutta sattumoisin kysyin juuri sinulta.

Ei ei, kun tajusin kyllä, että olet samaa mieltä mun kanssa, jäin vaan miettimään, että kauheaa, jos kaikki eivät ajattele niin.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja näsä:
Niin ehkä, mutta kateus, pahansuopuus, ahneus ja suvaitsemattomuus ovat hyvin yleisiä ominaisuuksiä ihmisissä.
Toki ovat yleisiä, mutta ehkä suurin osa heistäkin omaa irl ihan normaalit käytöstavat. Tähän uskon ja luotan enkä usko mulle tulevan mitään erityisiä ongelmia miniöiden tai vävyjenkään kanssa.

 
aurinko
veljeni on homo ja seurustelee aivan mahtavan tyypin kans... äitini todella tyytyväinen kun näkee pojastaan sen kuinka onnellinen poika on. Oppinu et Onnellisuus on tärkeintä... joten en ainakaan itkisi jos omani kertois olevan homo. Ei se oo mikään sairaus kuitenkaan. Asiat tärkeysjärjestykseen! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja w:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä siinä mielessä, että vaikeaahan meillä kaikilla on, mutta kyllä heteronormista poikkeaminen tuo lisävastuksia elämään. Kukapa sitä ei haluaisi, että lapsi olisi onnellinen eikä kokisi elämässään turhaa epäoikeudenmukaisuutta ja syrjintää.
Näin minäkin ajattelen.
Ja meillä noita poikia on kolme.
kyllä ne lapset tulee kuitenkin kokemaan epäoikeudenmukaisuutta ja syrjintää tässä maailmassa oli homo seksuaali tai ei se vaan on näin mutta ymmärrän kyllä että äiti haluaa aina suojella lastaan, minulla poika 7v ja hän on jo useasti kokenut noita edellä mainittuja asiioita vaikka on vaan erikoislapsi.
 
Olisin onnellinen, että poika uskaltaa kertoa olevansa homo. Ei asia ois mulle mikään ongelma.

Heterona eläminen on varmasti helpompaa, mutta ei homous mikään katastrofi olis. Se vain lisää haasteita elämässä jollain tapaa.
 
Elämä olisi helpompaa heterona, sitä ei voi kieltää. Mutta lapseni onnellisuus on aina etusijalla, ja hänen seksuaalisuudellaan ei ole merkitystä. Toivottavasti hän pystyisi olemaan tarpeeksi vahva kantamaan mahdolliset "löylyt", mitä niskaansa homoudestaan saisi.
 

Yhteistyössä