34/28-? Negaa pukkasi perjantaina. Mitä luultavimmin mun ovis on ollut todella myöhään elämäni ensimmäisen kerran ja ehkäpä sitä mukaa sitten talletukset ei ole onnistunut nappiin. En mä tiedä enää mitä ajatella. Odotellen päivä kerrallaan :kieh:
hcg määrä tuplaantuu noin 48-72h välein eli suunnilleen 2-3 vuorokauden välein on ihanteellista testataOlen niin malttamaton tuon testailun kanssa, koskahan kannattaisi testata uudelleen jos haluaisi että testiviiva vahvistuisi..... ?Tänäänhän piti tietenkin jo testata uudestaan , suunnilleen samanvahvuinen viiva kuin eilenkin tuli. En tiennyt että oon näin malttamaton, vaikka malttamattomaksi itseni tunnistankin.
Näyttäisi siltä, että näytteen epäpuhtaudet ja testin väriaine ovat värjänneet testiä.Sain tänään niin omituisen "viivan" raskaustestiini, että on aivan pakko kysyä täällä MIKÄ SE OIKEIN ON!? (toivottavasti saan kuvan laitettua)
Aijaa.com - 9532179.jpg
Kyllä tuo paketin mukaan pitäis olla se viikkonäytöllinen ja myös ulkonäön puolesta.Ihme ja kumma: Jos se on vain se digitaalinen ilman viikkonäyttöä?
Tosi kumma juttu tosiaan. Testi itsessään, sen ohjelappunen ja myös paketti ovat viikkonäyttöis-mallisia. Mutta olisko tosiaan voinu käydä sillä tavalla että testin sisus on tavisdiginen... Noh, mukavaa kuitenkin että positiivinen tulos. Kierto on siinä vaiheessa että kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen tai toissapäivänä.ihme ja kumma - olisiko käynyt niin, että pakettiin on vain eksynyt väärät kuoret - ja sisällä tavan digi?
Kannattaa laittaa tuo testi valmistajalle kuitenkin menemään, niin saat uuden testin tai rahallisen hyvityksen.
Vielä..muistithan varmasti dipata testiä tarpeeksi pitkään?..ja et missään vaiheessa pidellyt testiä niin, että näytteenottopää, olisi ollut ylöspäin?
Mikä kierron vaihe siulla nyt menossa?=)
..raskaana kumminhin olet - ONNEA!:heart::flower: