Kuvia plussatesteistä

Rulla-Katriina - siulle myöskin kaikkea hywäistä ja pikaista plussaa:heart:(kenties jo tälle kiertoa?:))

Kyllä sie voit jo dipata!..ja vielä Ei täydy näkyä testissä mitään..mutta saattaapi....uskoisinpa, jota siellä ne testit vähintään 25mIU/ml herkkyyttä.
(itselläni testit haamuilleet tärppikierrolla dpo11-12..)

Puuh Puuhkun ja puhaltelen++++++++++ sinne kaaaauuuaaas..:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hömpi toivottavasti on! :heart:
Sain just samanlaisen eilen ja tänään ( ja dpo13) vähän vahvemman. mut digi täräytti inte gravid tänään aamulla, samasta pissusta kun tuosta vähän vahvempi pregcheck. Tänään olis pitänyt mulla menkat alkaa, koskas sulla?
 
puuhis: Hahhah viikon päästä :D Mulla on kierto ihan sekasin :( Mutta älä huoli, mäkin sain digillä ei raskaana samasta pissasta kun tuon haamun :) Ja tuo on selkeämpi luonnossa. Toivotaan, että sullakin vahvistuu!!
 
Juu mä testaan seuraavan kerran vasta torstaina. Jos huomennakaan ei tätsy kurvaile visiitille, niin sit alkaa lutis olla mulle jo ennennäkemättömän pitkä ja pakko näkyy testissä, mistä on kyse :) Laitas kuvia sit huomisenkin testistä!! :)
 
Hömpi Viivan vahvistumista Sinulle, hyvältä näyttää!

Minä sitten testasin eilen negatiivisen roskisplussan, heheh. Eli tänään kp 28/28-? yleensä kierto on ollut sen 27-28 päivää, mutta tänään ei kyllä tunnu siltä, että menkat alkaa eli voihan tuo kierto olla pidempikin. Katsellaan.

Olin heittämässä nega testiä pois ja kuivuttuaan siinä oli vahva roskisplussa. Tiedän, ettei nuo mitään tarkoita enkä ala siis vielä hötkyilemään. Jollei tänään ala menkat niin testaan huomenna aamupissistä uudelleen. Jos jotain konkreettista tihrusteltavaa tulisi laitan kuvan esille tänne.

PS. Saksassa on samat CBn digi testit tarjolla, mutta päädyin paikalliseen herkkään testiin, jonka "pitäisi" näyttää tulos jo 4 päivää ennen menkkojen pois jääntiä. Minulle tosiaan näytti koko ruutu menevän siniseksi sen jälkeen en nähnyt edes viivan paikkaa ja kun olin heittämässä testiä pois siinä oli vahva ohut roskisplussa :D Vahvuus tässä testissä oli se 25 IU/ml
 
Viimeksi muokattu:
Joo Hömpi eipä tosta tosiaankaan voi erehtyä! Ihan selvä plussa! :heart: Miten voikaan olla jo noin vahva? :) :) Tervetuloa vaan lokakuisiin :)

...ja kaikille muille myös! Me lokakuiset toivotamme teidän erittäin,erittäin tervetulleiksi :heart:
 

Yhteistyössä