Kuvia plussatesteistä

NeliApina - tärppäsikö siulla siis, vaikka oli kierukka??

Onnea kovasti "ylläri pyläristä":heart:

Iltatuuli:hug:
..yritystä kuiteshin taisi olla..

Apina25 - Lämpöiset Onnittelut!:heart:

MiNalo
- kaunis on viivanen:):heart:
 
NeliApina.. Sulla kierukka?? Mä toivon koko ajan et kierukka pettäis..Tai en oikeestaan oikeesti toivo, koska siinä on kaiketi riskinsä.. Multa lähtee kierukka huhti-toukokuussa..sitä ennen ois pikku -10kg projekti tässä..( muuten en kehtoo neuvolan vaakaan astua jos luoja suo ja raskaaksi tulen).
 
Hyvä ystäväiseni Iltatuuli - Tuo ON hyvin selkeä PLUSSA!:kiss:

Ei tuon vahvempaa dpo11-12 tartte tullakkaan testiin!(ja onko siulla edes niinkään pitkällä raskaus, mikäli O-tuntemuksia ollut 11-12vrk sitten?)

Onnea kovasti kaikile plussanneile, ihuna niitä kattella!:heart::heart::heart:
 
Minulle kävi nyt niin, että tuo lauantaina lisääntynyt alavatsakipu tiesi huonoa.
Eilen illalla alkoi tiputteluvuoto, eikä kyllä ole lisääntynyt, mutta luulenpa...

Joka tapauksessa minun ei siis tarvinut mennä yksityiselle mittauttamaan hCG-arvoa.
Nyt kun ilmeni "komplikaatioita" eli tuo tiputtelu alkoi, niin pääsinkin julkiselle puolelle veritestiin. Soitin siis oman kaupunkimme sairaalan naistentautien polille, johon minulla oli myös varhaisultra-aika varattuna 22.2. Sain lähetteen labraan ja käväisin veritestissä. Iltapäivällä klo 13 jälkeen soitan tuloksesta.

Sain myös uuden ultra-ajankin, joka on jo ensiviikon keskiviikkona 8.2... tuolloin siis olisi menossa rv 6+4.
 
Onnea jälleen kerran plussanneille :heart:

Vaikka teinkin viimeviikolla positiivisen testin (apteekin omalla), ja kävin heti seur. päivänä tk:ssa teetättämässä testin.
Tuli jotenkin pakottava tarve "varmistaa" vielä itsellä, joten kävin ostamassa vielä tänään testin ja tein sen sitten vajaa tunti sitten.

Eli tässä on se testi, jonka tein viimeviikolla keskiviikkona, päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa: Aijaa.com - 9463826.jpg


Ja tässä sitten tämän päivän testi: Aijaa.com - 9463769.jpg

Eli kyllä mie nyt vissiin uskon, että mukana asukki vielä on :) :heart:
 
eli jos se testi kertoi että siellä on kaksoset :D mä haluan kyllä kuulla sitten kuinka kävi! ei siis testi oikeesti kerro onko tuplia, mutta oli n iin huvittava testi kyllä :D veikkaan siis nyt, että se joka on lähempänä kontrollia olis se testiviiva ja se toinen joku muu.. ONNEA ONNEA :heart: pienelle sukkia ja liimaa mukaan!!!!
Hihhei, viitaten keskusteluun sivulla 126. Tänään oli viikon 12 ultra, ja yksi vauveli siellä piti showtaan: sätki ja kieppui ja huitoi menemään :) Eli ei ollut kaksoset viivoista huolimatta :D
 
sintu: voi, olen todella pahoillani puolestanne!!! :hug: On niin epäreilua, kun annetaan jo vähän lupa toivoa, että harras toive toteutuu ja sitten otetaan pois. Meillä on ollut 4 keskenmenoa rv 9, 7, 10 ja 8, joten tiedän tunteen. Esikoinen tuli hoidoilla, joten ymmärrän pettymyksenne. Toivottavasti seuraava kerta toisi sen pysyvän plussan ja vauvan elämäänne :heart:
 
Millasiakas tuloksia te ootte saaneet dpo10 tai 4-5pv ennen menkkoja???

Mites monessa testissä se tulee se "viivanpaikka" ja onko se sellanen että sen näkee silmällä vai pitääkö sitä heijastella ja tihrustaa kovin että sen näkee??
 
Minulla siis plussat dpo 24 joka meni kesken ja tosiaan ei viiva vahvistunut ja nyt sain plussan jo dpo 11 digillä, tein muuten eilen aamulla dpo 18 digin joka oli jäljellä ja se oli raskaana 2-3 viikkoa joten mulla siis näytti ihan normaalia :) eli raskaana ollaan! ja nut loppuu stressaaminen. Alle 2 viikkoa ultraan :D

Onnea plussanneille hurjasti!
 
Heippa kanssakuumeilijat,

itse kirjoittelen tuolla Helmikuuta suunnittelevissa ja aloin miettimään, että joko DPO12 olisi mitään mahdollisuuksia saada jotain näkymään testissä? Asun Saksassa enkä tiedä ihan tarkkaan kuinka herkkiä testit on täällä. Mutta miten normaalisti - pitäisikö jo jotain näkyä?

Taustalla olen ollut täällä jo pitkään ja haluaisin minäkin kiittää sinua *mur-mur* aivan ihanasta tsempistä täällä kaikille! Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea sitä plussaa!

Muut tsemppiä ja pistäkää niitä kuvia tulemaan - aivan ihana niitä katsella:heart:
 
Minulla on kahdessa ensimmäisessä raskaudessa tullut samantien selkeä viiva päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Näistä jälkimmäinen oli tuulimunaraskaus.

Kolmannessa raskaudessa tuli kp 26/26-28 vasta testiajan jälkeen testiin "viivanpaikka". Mieheni ei sitä edes nähnyt ja minullakin taisi olla enemmän uskon asia. Seuraavan viikon testasin päivittäin, mutta viiva ei oikeastaan vahvistunut. Tai viikonkin jälkeen oli korkeintaan haamu, joka alkoi piirtyä vasta jonkin ajan kuluttua.

Nyt menossa rv 33, joten uskottava se kai on haamuihinkin. Taisi olla raskauden puoliväli, kun uskalsin heittää alussa tehdyt testit pois ja alkaa luottaa potkuihin viivojen sijaan :)

Tsemppiä jännittäjille!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja tiuhti_

Yhteistyössä